Blog: Ιστοσελίδες / SEO / Νέα και Τάσεις

News: Websites - Applications - S.E.O.

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε καλή ψηφιακή φήμη?

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε καλή ψηφιακή φήμη?

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε καλή ψηφιακή φήμη;

Βάση πρόσφατων ερευνών, οι κριτικές στο διαδίκτυο, έχουν πολύ σημαντική επιρροή στους καταναλωτές.

  • Το ποσοστό των καταναλωτών που διαβάζουν τις κριτικές online αγγίζει το 90%.
  • Περισσότερο από το 80% των καταναλωτών, αξιολογεί από τα σχόλια στο διαδίκτυο, όσο και από προσωπικές συστάσεις.
  • Περισσότερο από το 80% των καταναλωτών, διστάζει να αγοράσει από μια επιχείρηση που έχει αρνητικές κριτικές.
  • Οι καταναλωτές είναι πιθανότερο κατά 30%, να ξοδέψουν σε μια επιχείρηση που έχει θετικές κριτικές.
  • Περισσότερο από το 90% των καταναλωτών, προτιμάει να κάνει συναλλαγή με μια τοπική επιχείρηση, η οποία έχει μια βαθμολογία στους ιστότοπους αξιολόγησης (rating websites), τουλάχιστον 4 στα 5 (4/5).
Τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing)?

Τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing)?

Content MarketingΤο μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing) σημαίνει να προσφέρετε το σωστό μήνυμα ... στον κατάλληλο πελάτη ... την κατάλληλη στιγμή.

Στην ψηφιακή εποχή, κάθε επιχείρηση πρέπει να δημιουργεί και να δημοσιεύει πρωτότυπο, υψηλής ποιότητας, χρήσιμο περιεχόμενο για να προσελκύσει πελάτες, ακόμα και εκείνους που δεν έχουν ακόμη ενεργοποιηθεί στην αγορά.

Ενώ η αξία του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μεγάλη για την εμπλοκή των πελατών, υπάρχει πρόσθετη αξία σε αυτό το περιεχόμενο, και είναι ο σημαντικότερος παράγοντας κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει δύο ξεχωριστές ενέργειες:

1) Δημιουργία & δημοσίευση περιεχομένου, και

2) Ανάπτυξη στρατηγικής για να το παρακολουθείτε.

Πολλές εταιρείες κάνουν το λάθος να παραμελούν το δεύτερο βήμα.

Social Media Strategy

Social Media Strategy

Social Media StrategyΣκοπός μιας στρατηγικής marketing είναι:

να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, λαμβάνοντας τα μυνήματα από τα κοινωνικά μέσα.

Οι άνθρωποι στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έχουν ωριμάσει ως κανάλι επικοινωνίας και οι άνθρωποι τα έχουν συνδυάσει στη ζωή τους και αναμένουν ότι και οι επιχειρήσεις θα κάνουν το ίδιο.

Τα κοινωνικά μέσα είναι το κανάλι το οποίο επηρεάζει σημαντικά την αγοραστική επιρροή. Μια επιτυχημένη στρατηγική στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης διατηρεί το εμπορικό σήμα (brand name) σας ζωντανό.

Ολα τα κοινωνικά μέσα δεν είναι ίδια.

Οι εταιρείες συχνά κάνουν το λάθος της ενασχόλησης τους στα κοινωνικά μέσα χωρίς κάποιο σχέδιο. Οι προσδοκίες τους δεν είναι ρεαλιστικές και όταν τελικά δεν αποκτήσουν τα αποτελέσματα που περιμένουν, χάνουν το ενδιαφέρον τους. 

Online Reputation Management

Online Reputation Management

Στην σημερινή εποχή, θεωρείται πλέον, κρίσιμο και σημαντικό, να διαχειρίζεται κάποιος προληπτικά τη φήμη της επιχείρησης του.

Τεράστιες ποσότητες πληροφοριών φτάνουν πλέον μέσω του διαδικτύου στους καταναλωτές, και ποτέ δεν ήταν ευκολότερο για τους καταναλωτές να μοιραστούν τις εμπειρίες τους για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της αγοράς.

Οι επιχειρηματίες που δεν λαμβάνουν μια επιθετική προσέγγιση για την διαχείριση της φήμης τους στο διαδίκτυο, θα μπορούσαν να βρεθούν αντιμέτωποι με διάφορα προβλήματα όσον αφορά την φήμη τους, στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.

Οι βασικές αρχές της διαχείρισης μιας online φήμης, πρέπει πλέον να αποτελούν μερικές από τις βασικές γνώσεις κάθε επιχειρηματία.

Γιατί να διαφημίστείτε στο Facebook

Γιατί να διαφημίστείτε στο Facebook

Παλαιότερα η προώθηση ενός brand-name μέσω Facebook, ήταν μια πολύ εύκολη αλλά και δωρεάν επιλογή. Δημιουργούσες μια σελίδα στο Facebook, συγκέντρωνες μερικά Likes και στη συνέχεια αρκετά εύκολα, προωθούσες τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
Σήμερα όμως, το Facebook έχει περιορίσει κατά πολύ την εμφάνιση των αναρτήσεων, και η δυνατότητα αυτή δεν υπάρχει (για παράδειγμα εάν η σελίδα σας έχει 3.000 μέλη, η διαφήμιση που θα αναρτήσετε θα εμφανιστεί το πολύ σε 250 άτομα). Το Facebook όμως, παραμένει ένας από τους πιο ενδεδειγμένους τρόπους για την προώθηση ενός brand name (εταιρείας, προϊόντος κλπ). Αυτό μπορεί να γίνει πλέον με την επιλογή μιας διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία σίγουρα θα επιφέρει κάποια θετικά αποτελέσματα. 

Οι σημαντικότεροι λόγοι, για τους οποίους αξίζει μια διαφήμιση μέσω του Facebook είναι:

  • Στο Facebook κατά την επιλογή μιας διαφημιστικής καμπάνιας, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε και να στοχεύσετε συγκεκριμένο Target group, βάση των παραμέτρων που θα επιλέξετε (π.χ. χώρα/γλώσσα, τοποθεσία, ηλικία, φύλο, μόρφωση, χόμπι, ενδιαφέροντα και διάφορα άλλα στοιχεία). Έτσι έχετε τη δυνατότητα η διαφημιστική σας καμπάνια να επικεντρωθεί, όσο βέβαια αυτό είναι δυνατό, μόνο σε πραγματικά υποψήφιους πελάτες, χωρίς να ξοδεύετε σημαντικούς πόρους, σε άσκοπες διαφημίσεις.
  • Το Facebook έχει πολύ υψηλή επισκεψιμότητα
  • Το Facebook έχει μερικά εκατομμύρια Έλληνες χρήστες, που σίγουρα, κάποιοι από αυτούς σας ενδιαφέρουν
  • Η διαφήμιση στο Facebook κοστίζει λιγότερο, συγκριτικά πάντα με κάποιους αλλους τρόπους διαφήμισης

Για τους λόγους αυτούς, πιστεύουμε ότι η επιλογή μιας διαφήμισης στο Facebook, μπορεί να είναι αρκετά συμφέρουσα και αποδοτική.

Η σωστή διαφήμιση στο Facebook απαιτεί αρκετό χρόνο, μελέτη, εμπειρία, γνώσεις και υπομονή. Είμαστε στη διάθεση σας, αν χρειαστείτε βοήθεια στο εγχείρημα αυτό.

Τάσεις στο Σχεδιασμό Ιστοσελίδων

Το Flat Design εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2010, αλλά απέκτησε μεγάλη δυναμική και ξεκίνησε να χρησιμοποιείται κατά κόρων στη σχεδίαση ιστοσελίδων από το 2013 και μετά. Και ενώ οι περισσότεροι περίμεναν ότι το Flat Design θα είχε φύγει πλέον από το προσκήνιο, όπως έχει γίνει με αρκετές άλλες σχεδιαστικές τάσεις στο παρελθόν, το Flat Design είναι ακόμα παρόν, εξελίσσεται και βελτιώνεται συνεχώς, και είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο web design trend.

To Flat Design είναι μία μινιμαλιστική σχεδιαστική προσέγγιση που δίνει έμφαση στη χρηστικότητα. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν χρησιμοποιεί πολύπλοκα διακοσμητικά στοιχεία στη σχεδίαση ή διάφορα στοιχεία που δεν εξυπηρετούν κανένα απολύτως σκοπό, και αποσπούν άσκοπα την προσοχή του χρήστη. Το Flat Design χαρακτηρίζεται από καθαρότητα στη σχεδίαση, αρκετό κενό χώρο, φωτεινά χρώματα με μεγάλη αντίθεση και καθαρά γραφικά.

Αντοχή στο χρόνο και εξέλιξη

Η αντοχή του στο χρόνο βασίζεται κυρίως στην απλότητα που το χαρακτηρίζει. Στην περίπτωση της flat σχεδίασης, οι web designers δεν δημιουργούν πολύπλοκα γραφικά για να αναδείξουν το ταλέντο τους, δημιουργούν γραφικά για να βελτιώσουν το User Experience. Και στους χρήστες αρέσει πολύ αυτό. Επίσης, το flat design αρέσει και στους developers αφού βοηθά αρκετά στην ανάπτυξη ιστοσελίδων, καθώς είναι «συμβατό» με frameworks και interfaces της εποχής (responsive design). Και ας μην ξεχνάμε ότι υιοθετήθηκε από τους καλύτερους. Όταν η Apple (iOS 7) και η Microsoft (Windows 8) σχεδιάζουν το UI των λειτουργικών τους συστημάτων βασιζόμενοι σε ένα σχεδιαστικό trend, ο υπόλοιπος κόσμος ακολουθεί!

Παρόλο που το Flat Design κέρδισε την κοινότητα των σχεδιαστών πάρα πολύ γρήγορα, η εξέλιξη του είναι αργή αλλά σταθερή. Σήμερα, η επίπεδή σχεδίαση έχει εμπλουτιστεί με ελαφρές διακοσμητικές πινελιές. Τα περισσότερα παραδείγματα Flat Design του παρόντος χρησιμοποιούν σκιές και χρώματα που δεν «υπακούουν» στους κανόνες της συγκεκριμένης τάσης και γραμματοσειρές που ξεπερνούν τα όρια της αρχικής επίπεδης σχεδίασης. Και αυτή του η εξέλιξη, είναι και ο βασικός λόγος που έχει υιοθετηθεί τόσο πολύ από πολλούς web designers και εξελίσσεται προς το καλύτερο και σε διαφορετικά πρότυπα σχεδιασμού.

Σχεδιασμος, Κατασκευη & Προωθηση Ιστοσελιδων, SEO βελτιστοποιηση

Digital Marketing

Content & Email marketing
Search Engine Optimization

Επικοινωνία

Send us an email:
nessus@ymail.com