Blog: Ιστοσελίδες / SEO / Νέα και Τάσεις

News: Websites - Applications - S.E.O.

Ποιο CMS να επιλέξω, το Wordpress ή το Joomla;

Ποιο CMS να επιλέξω, το Wordpress ή το Joomla;

Ποιο CMS θα επιλέξω, το Wordpress ή το Joomla;

Και τα δύο CMS έχουν τα δικά τους πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, γι 'αυτό θα σας προτείνω να προχωρήσετε με το οποίο είστε ειδικοί ή έχετε γνώσεις.

Αν με ρωτήσετε, θα σας προτείνω να επιλέξετε το Joomla αντί του WordPress. Αναμφίβολα το WordPress είναι πιο δημοφιλές από το Joomla, αλλά όταν πρόκειται για ευελιξία, επεκτασιμότητα και ασφάλεια, το Joomla είναι πολύ καλύτερο από το WordPress.

Μπορείτε να βρείτε πολλά άρθρα στο διαδίκτυο όπου συνέκριναν το Joomla και το WordPress και φυσικά τα περισσότερα από αυτά λένε ότι το WordPress είναι το καλύτερο λόγω της δημοτικότητάς του.

Αλλά μπορείτε όμως να δοκιμάσετε το Joomla και είμαι σίγουρος ότι θα το ερωτευτείτε.

Μερικά πλεονεκτήματα του Joomla έναντι του WordPress είναι

  • Πιο προηγμένη διαχείριση χρηστών - Το Joomla προσφέρει ένα πιο προηγμένο σύστημα για τους ελέγχους πρόσβασης χρηστών και τη διαχείριση χρηστών.
  • Ευέλικτο για διαφορετικούς τύπους περιεχομένου -Τα στοιχεία και οι μονάδες του Joomla, σας δίνουν πολύ μεγαλύτερη ευελιξία για την εμφάνιση μη τυποποιημένων τύπων περιεχομένου.
  • Πολυγλωσσική υποστήριξη -Το Joomla έχει πολύγλωσση υποστήριξη ενσωματωμένη στον πυρήνα, ενώ το WordPress απαιτεί να χρησιμοποιείτε πρόσθετο τρίτου μέρους.
  • Πολλαπλά πρότυπα - Το Joomla σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε διαφορετικά πρότυπα για διαφορετικά κομμάτια περιεχομένου, ενώ στο WordPress μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα θέμα.

 

 

 

Χρειάζομαι κατασκευή EShop. Ποια λύση πρέπει να επιλέξω;

Χρειάζομαι κατασκευή EShop. Ποια λύση πρέπει να επιλέξω;

The monkey-rope is found in all whalers; but it was only in the Pequod that the monkey and his holder were ever tied together. This improvement upon the original usage was introduced by no less a man than Stubb, in order to afford the imperilled harpooneer the strongest possible guarantee for the faithfulness and vigilance of his monkey-rope holder.In the tumultuous business.

Τι είναι το CDN?

Τι είναι το CDN?

Ιστότοποι και CDN - Content Delivery NetworkContent Delivery Network (CDN). Τι σημαίνει ;

Ένα δίκτυο παροχής περιεχομένου (CDN) είναι ένα σύστημα κατανεμημένων διακομιστών δικτύου, που διαμοιράζει σελίδες και άλλο περιεχόμενο ιστού στους χρήστες, με βάση τις γεωγραφικές τοποθεσίες των χρηστών, την προέλευση της ιστοσελίδας και το διακομιστή παράδοσης περιεχομένου. ...

Τα CDN παρέχουν επίσης προστασία από μεγάλες διαταραχές στην κυκλοφορία.

Ένα δίκτυο παροχής περιεχομένου (CDN) λειτουργεί για να επιταχύνει σχεδόν οποιοδήποτε δικτυακό τόπο, αποθηκεύοντας τα αρχεία του σε διακομιστές σε όλο τον κόσμο. Είτε οι επισκέπτες σας προέρχονται από την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, την Ασία ή οπουδήποτε αλλού, το περιεχόμενο αυτόματα εξυπηρετείται από την πλησιέστερη τοποθεσία για να επιτυχει τις βέλτιστες δυνατές ταχύτητες.

 

Ιστότοποι και CDN

 

 
Ιστότοποι και ιστοσελίδες (Websites & Webpages) - Τι είναι?

Ιστότοποι και ιστοσελίδες (Websites & Webpages) - Τι είναι?

Ιστότοποι και ιστοσελίδεςΙστότοπος ή Διαδικτυακός τόπος (Website). Τι σημαίνει ;

Ένας διαδικτυακός τόπος είναι μια συλλογή δημόσια προσβάσιμων, αλληλοσυνδεόμενων ιστοσελίδων που μοιράζονται ένα ενιαίο όνομα τομέα (domain name).

Οι ιστότοποι μπορούν να δημιουργηθούν και να συντηρηθούν από ένα άτομο, ομάδα, επιχείρηση ή οργανισμό για να εξυπηρετήσουν διάφορους σκοπούς. Μαζί, όλοι οι ιστοχώροι που είναι προσβάσιμοι από το κοινό συνιστούν τον Παγκόσμιο Ιστό.

Ένας διαδικτυακός τόπος είναι επίσης γνωστός ως παρουσία στο διαδίκτυο.

Οι ιστότοποι έρχονται σε μια σχεδόν ατελείωτη ποικιλία, συμπεριλαμβανομένων εκπαιδευτικών ιστότοπων, περιοχών ειδήσεων, ιστοσελίδων με πορνογραφικό υλικό, φόρουμ, ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου κ.ο.κ.

Ιστότοπος ή Διαδικτυακός τόπος (Website)

Οι σελίδες ενός ιστότοπου είναι συνήθως ένα μείγμα κειμένου και άλλων μέσων. Για το λόγο αυτό, δεν υπάρχουν κανόνες που υπαγορεύουν τη μορφή μιας ιστοσελίδας. Ένα άτομο θα μπορούσε να δημιουργήσει έναν ιστότοπο που να περιέχει μόνο φωτογραφίες ή κάποια λέξη που συνδέεται με άλλη ιστοσελίδα με κάποια άλλη λέξη.

Ωστόσο, πολλοί ιστότοποι ακολουθούν ένα τυποποιημένο μοτίβο μιας αρχικής σελίδας που συνδέεται με άλλες κατηγορίες και περιεχόμενο εντός του ιστότοπου.

Αρχικά, οι ιστοτόποι κατηγοριοποιήθηκαν από τους τομείς ανώτατου επιπέδου τους. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν: ιστότοποι κρατικών υπηρεσιών = .gov, Ιστοσελίδες εκπαιδευτικών ιδρυμάτων = .edu, Ιστοσελίδες μη κερδοσκοπικών οργανισμών = .org, Εμπορικοί ιστοτόποι = .com, information sites =. info, κλπ. Αν και αυτές οι επεκτάσεις τομέων ανώτατου επιπέδου εξακολουθούν να υπάρχουν, λένε ελάχιστα για το πραγματικό περιεχόμενο ενός ιστότοπου. Στο σύγχρονο διαδίκτυο, η επέκταση ".com" είναι μακράν ο πιο δημοφιλής τομέας.

Σήμερα, στην εποχή του διαδικτύου, όλοι μας πλέον απευθυνόμαστε στο Διαδίκτυο για οποιαδήποτε πληροφορία θέλουμε να βρούμε. Όλοι οι τύποι πληροφοριών είναι διαθέσιμοι σε απευθείας σύνδεση και για οποιαδήποτε πληροφορία, πρέπει να επισκεφτούμε κάποιο ιστότοπο. Ο ιστότοπος είναι ένας διδικτυακός τόπος, όπου πολλές πληροφορίες αποθηκεύονται σε ιστοσελίδες. Για παράδειγμα, εάν μια επιχείρηση διαθέτει έναν ιστότοπο, τότε όλες οι πληροφορίες που σχετίζονται με αυτή την επιχείρηση αποθηκεύονται στις ιστοσελίδες που αποτελούν μέρος του ιστότοπου αυτού.

τι είναι οι ιστοτόποι και οι ιστοσελίδες

Ορισμός ιστοτόπων και ιστοσελίδων: 

Ο ιστότοπος είναι μια κεντρική τοποθεσία όπου οι σχετικές πληροφορίες αποθηκεύονται σε πολλές ιστοσελίδες και μπορούν να προσεγγιστούν από οποιονδήποτε χρήστη σε παγκόσμιο επίπεδο με τη βοήθεια του διαδικτύου και του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο. Όπως και αν ψάχνετε για πληροφορίες σχετικά με μια εταιρεία, μπορείτε να ανοίξετε το πρόγραμμα περιήγησης και στη συνέχεια να έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Μόλις ανοίξετε τον ιστότοπο, θα βρείτε πολλές σελίδες - Αρχική σελίδα, Προϊόντα, Υπηρεσίες, Επικοινωνία, και άλλες. Στις σελίδες αυτές οι απαιτούμενες πληροφορίες αποθηκεύονται με τη μορφή κειμένου και γραφικών. Αυτές οι σελίδες ονομάζονται ιστοσελίδες.

Έτσι, ένας ιστότοπος είναι μια συλλογή πολλών ιστοσελίδων και αυτές οι ιστοσελίδες μπορούν να περιέχουν πολλούς διαφορετικούς τύπους πληροφοριών. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να έχουν τη μορφή κειμένου, γραφικών, κινούμενων εικόνων, ήχου ή βίντεο. Οι σελίδες που θα έχει ένας ιστότοπος εξαρτάται από το τι μπορεί να προσφέρει ο ιστότοπος και ποιες πληροφορίες θέλει να μοιραστεί ο κάτοχος του ιστότοπου με τους χρήστες του Διαδικτύου. Οι ιστότοποι μπορούν να περιέχουν από μία σελίδα έως και χιλιάδες ιστοσελίδες.

 

 

Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα & γιατί είναι σημαντική?

Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα & γιατί είναι σημαντική?

Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα & γιατί πρέπει να με νοιάζει;

Οι άνθρωποι στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα κοινωνικά μέσα για να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έχουν ωριμάσει ως κανάλι επικοινωνίας και οι άνθρωποι το έχουν συνδυάσει πλέον στη ζωή τους. Αναμένουν από τις εταιρείες να κάνουν το ίδιο.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - ανεξάρτητα από το κανάλι - στηρίζεται σε μια ουσιαστική, αποτελεσματική και επικεντρωμένη στη λύση ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Η αυξανόμενη προτίμηση των κοινωνικών μέσων ως προτιμώμενου καναλιού απαιτεί από τον οργανισμό σας να αναθεωρήσει τη στρατηγική εξυπηρέτησης των πελατών του.

Οι άνθρωποι στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για να πάρουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες. 

Ενώ πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν τακτικά κοινωνικά μέσα τακτικά, πολύ λίγοι λαμβάνουν σοβαρά την εξυπηρέτηση των πελατών στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Επί του παρόντος, το 92,5% των "σημάτων" δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών σχετικά με τα κοινωνικά μέσα και αυτές οι αποτυχίες μπορούν να έχουν μεγάλες συνέπειες.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - ανεξάρτητα από το κανάλι - βασίζεται σε μια ουσιαστική, αποτελεσματική και επικεντρωμένη στην λύση ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Η αυξανόμενη προτίμηση των κοινωνικών μέσων ως προτιμώμενου καναλιού απαιτεί από τον οργανισμό σας να αναθεωρήσει τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών του.

Το στόιχημα είναι μεγάλο και η ικανοποίηση του πελάτη δεν είναι κάτι που μπορεί να αναλάβει οποιαδήποτε σύγχρονη επιχείρηση.

Η κακή κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μόνο ενοχλητική. Είναι ένα αγκάθι για τις επιχειρήσεις.

Η υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών βελτιώνει σημαντικά την άμυνα σας από τις επιθέσεις και δημιουργεί ισχυρή σχέση με τους πελάτες. Η "καλή" υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να περιλαμβάνει την αφοσίωση των εργαζομένων και μπορεί να βελτιώσει την οργανωτική ροή των εργασιών σας.

 

Στατιστική για τη σημασία της υπηρεσίας κοινωνικών πελατών:

  • Το 71% εκείνων που λαμβάνουν θετική υποστήριξη στα Social Media είναι πιθανό να συστήσουν την επιχείρηση σας σε άλλους.
  • Μόνο το 19% εκείνων που δεν λαμβάνουν καμία απάντηση είναι πιθανό να σας συστήσουν σε άλλους.
  • Οι τεχνολογικοί καταναλωτές θέλουν οι ερωτήσεις τους στο διαδίκτυο να αντιμετωπιστούν άμεσα. Το 42% αναμένει μια απάντηση μέσα σε μία ώρα.
  • Το 33% των χρηστών μάλιστα προτιμούν να επικοινωνούν με τις επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα αντί του τηλεφώνου.
  • Το 83% των ερωτηθέντων σε μια πρόσφατη έρευνα δήλωσε ότι τους άρεσε όταν μια εταιρεία απάντησε σε αυτούς μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

 

"Αν δεν σας αρέσει αυτό που λέγεται για σας, αλλάξτε τη συζήτηση."

 

Η καλή στρατηγική για την κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών διατηρεί το εμπορικό σήμα σας στη συνομιλία και δεν αφήνει τους ανταγωνιστές να μιλάνε για σας.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα. Θα δημιουργήσουμε μια στρατηγική για την υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών που είναι κατάλληλη για εσάς!

Νιώθετε ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο?

Νιώθετε ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο?

Υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες που αισθάνονται ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο. 

Ο φόβος των επιθέσεων στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, ζυγίζει βαριά στο μυαλό των περισσοτέρων ανθρώπων. 

Όσοι όμως επεξεργάζονται την ψηφιακή φήμη τους, μαθαίνουν ότι υπάρχει η δυνατότητα να μετριάσουν τις επιθέσεις, ή ακόμη και να μετατρέψουν τους κριτικούς σε οπαδούς τους.

Τα Social Media έχουν ρυθμίσει πλέον το πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ αγοραστών και πωλητών.

Υπάρχει λύση για να μην αισθάνεστε αβοήθητοι.

Μπορείτε να ανακτήσετε τη δύναμή σας, αλλά μόνο αν αποφασίσετε ότι θέλετε, και στη συνέχεια να κάνετε τα απαραίτητα βήματα, αφού πρώτα απαντήσετε τις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Με ποιά φόρμουλα θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μια διοχέτευση καλών κριτικών από τους ευχαριστημένους πελάτες μας;
  • Πώς μπορούμε να ανακτήσουμε τους μη ευχαριστημένους πελάτες;
  • Τι πρέπει να γίνεται και τι όχι για να πάρουμε καλές κριτικές;
  • Ποιοι είναι οι θετικοί τρόποι με τους οποίους η αρνητική ανάδραση μπορεί να επηρεάσει την επιχείρησή μου
  • Ποιοι είναι χαρακτηρισμένοι ως "Customer Experience Manager" και ποια χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτουν για την αφοσίωση των πελατών μας στο διαδίκτυο;
  • Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να απαντήσετε σε αρνητικές κριτικές στο διαδίκτυο;
  • Ποια εργαλεία θα χρησιμοποιήσουμε για την παρακολούθηση των ιστότοπων αξιολόγησης, για να μπορούμε να ανταποκριθούμε γρήγορα;
  • Έχουμε σχεδιάσει μια πολιτική κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για τους συνεργάτες μας, έτσι ώστε όταν προκύψει κρίση, να ξέρουν τι πρέπει να κάνουν;

Ακόμα και όταν υπάρχει μια κρίση στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μπορούμε να διαμορφώσουμε ιδανικές απαντήσεις για τους πελάτες μας, με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να γίνει κατανοητό, ότι επενδύουμε στη δημιουργία ενός θετικού αποτελέσματος.

 

Εάν νιώθετε ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο

ή δεν ελέγχετε την ψηφιακή φήμη σας, μπορούμε να βοηθήσουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας!

 

Σχεδιασμος, Κατασκευη & Προωθηση Ιστοσελιδων, SEO βελτιστοποιηση

Digital Marketing

Content & Email marketing
Search Engine Optimization

Επικοινωνία

Send us an email:
nessus@ymail.com