Στην σημερινή εποχή πα πρέπει να θεωρείται πλέον, κρίσιμο και σημαντικό, να διαχειρίζεται κάποιος προληπτικά τη φήμη της επιχείρησης του.
Τεράστιες ποσότητες πληροφοριών φτάνουν πλέον μέσω του διαδικτύου στους καταναλωτές, και ποτέ δεν ήταν ευκολότερο για τους καταναλωτές να μοιραστούν τις εμπειρίες τους για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της αγοράς.
Οι επιχειρηματίες που δεν λαμβάνουν μια επιθετική προσέγγιση για την διαχείριση της φήμης τους στο διαδίκτυο, θα μπορούσαν να βρεθούν αντιμέτωποι με διάφορα προβλήματα όσον αφορά την φήμη τους, στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
Οι βασικές αρχές της διαχείρισης μιας online φήμης, πρέπει πλέον να αποτελούν μερικές από τις βασικές γνώσεις κάθε επιχειρηματία.
Ολα τα στελέχη πλέον (ενός brand name ή μιάς επιχείρησης κ.α.), από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, την ομάδα πωλήσεων, μέχρι και την ομάδα υποστήριξης πελατών κλπ, πρέπει τώρα να συμμετέχουν στη διαχείριση της φήμης τους.
Η διαχείριση μιας διαδικτυακής φήμης, δεν είναι πλέον μόνο πρόβλημα του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων μιας ομάδας.
To Domain Name είναι η "ταυτότητα σας στο διαδίκτυο" και είναι μοναδική!
Όποιος πληκτρολογήσει το domain σας σε έναν browser (Internet Explorer, Google Chrome, Mozzila Firefox, Safari, Opera, κτλ.) θα μεταφερθεί αυτόματα στην ιστοσελίδα σας. Κάθε domain είναι μοναδικό και είναι η διεύθυνση σας στο διαδίκτυο.
Για να κατοχυρώσετε το δικό σας domain name θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα του ονόματος που επιθυμείτε και αν αυτό δεν είναι ήδη δεσμευμένο, να το κατοχυρώσετε το συντομότερο δυνατόν. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, τότε μπορείτε να δοκιμάσετε ονόματα παρόμοια με αυτό, ή άλλα επιθυμητά ονόματα που έχετε υπόψην σας.
Καθημερινά προστίθενται αρκετά νέα websites στο Διαδίκτυο που αρκετά από αυτά είναι ανταγωνιστικά σε εσάς, και για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας!
Για να έχει λοιπόν επιτυχία ο δικτυακός σας τόπος θα πρέπει να αποκτήσει επισκεψιμότητα και να πείθει τους κατάλληλους επισκέπτες να γίνουν πελάτες σας.
Εδώ λοιπόν επεμβαίνει το Internet Marketing με διάφορες μεθόδους και στρατηγικές για να αυξήσει την επισκεψιμότητα και την κερδοφορία. Οι μέθοδοι αυτοί πικοίλουν και εφαρμόζονται είτε μεμονωμένα, είτε σε συνδυασμούς, ούτως ώστε να επιτυγχάνεται ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Μερικές από αυτές είναι :
- Search Engine Optimization (SEO) : Βελτίωση της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης ( google, yahoo, bing, yandex, κ.α. )
- Email Marketing : Διαφημιστικές καμπάνιες μέσω E-mail σε στοχευμένα target groups
- Social Media Marketing : Διαφημιστικές καμπάνιες στα Social Media ( facebook, twitter, youtube, κ.α. )
- Online Advertising : Διαφημιστικές καμπάνιες σε διάφορους ιστότοπους ( websites, portals, blogs κ.α. )
Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) αναφέρεται σε μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την βελτίωση της θέσης κατατάταξης μια ιστοσελίδας στις σελίδες των μηχανών αναζήτησης.
Η διαδικασία αυτή πολύ συχνά περιλαμβάνει εκτός των άλλων και τη βελτίωση της ποιότητας του περιεχομένου, έτσι ώστε να διασφαλίζεται ότι είναι πλούσιο στις σχετικές λέξεις-κλειδιά.
Εξασφαλίζεται επίσης ότι η ιστοσελίδα έχει βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε μια μηχανή αναζήτησης μπορεί να καθορίσει το περιεχόμενο της σελίδας και να να μπορεί να το εμφανίσει ως αποτέλεσμα αναζήτησης στις σχετικές με αυτό αναζητήσεις.
Τα πρότυπα αυτά περιλαμβάνουν τη χρήση των μεταδεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της ετικέτας τίτλου και την περιγραφή μεταδεδομένων.
Πολύ σημαντικό ρόλο επίσης έχουν, οι σύνδεσμοι εντός της ιστοσελίδας .
H δημοσιότητα στο διαδίκτυο (Online Publicity) αποτελεί πλέον έναν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για τη μακροπρόθεσμη αναγνώριση και επιτυχία κάθε επιχείρησης.
Το μυστικό για την προσέλκυση ενδιαφέροντος είναι να τοποθετήσετε την επιχείρηση σας στην σωστή κατεύθυνση.
Και θα πρέπει να θυμόμαστε όλοι, ότι σχεδόν καθένας που παρέχει υπηρεσίες, είναι ειδικός σε κάτι.