Blog: Ιστοσελίδες / SEO / Νέα και Τάσεις

News: Websites - Applications - S.E.O.

Λέξεις Κλειδιά - Keywords

Λέξεις Κλειδιά - Keywords

Keywords, Λέξεις ΚλειδιάΜια λέξη-κλειδί, στο πλαίσιο της βελτιστοποίησης SEO, είναι μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση που περιγράφει τα περιεχόμενα μιας ιστοσελίδας. 

Οι λέξεις-κλειδιά προορίζονται να ενεργούν ως συντομεύσεις που συνοψίζουν μια ολόκληρη σελίδα. 

Οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν μέρος των μεταδεδομένων για να βοηθήσουν μια ιστοσελίδα που ταιριάζει με τα κατάλληλα ερωτήματα αναζήτησης.

Ο ρόλος των λέξεων-κλειδιών κάποτε, ήταν πολύ σημαντικός και με πρωτεύοντα σημασία για τη λειτουργία των μηχανών αναζήτησης. Ωστόσο οι άνθρωποι άρχισαν να καταχρώνται τις λέξεις-κλειδιά μεταδεδομένων σε μια προσπάθεια τους να εμφανίσουν την σελίδα τους υψηλότερα στις αναζητήσεις, ακόμα και για την κατάταξη αυτών σε εντελώς άσχετες αναζητήσεις. 

Για το λόγο αυτό, η σημασία των λέξεων-κλειδιών στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης έχει μειωθεί σημαντικά. Οι Λέξεις-κλειδιά είναι αναμφισβήτητα ακόμα ένας σημαντικός παράγοντας, αλλά δεν είναι ο μόνος παράγοντας στο SEO

Τι είναι η φιλοξενία ιστοσελίδων (web hosting)

Τι είναι η φιλοξενία ιστοσελίδων (web hosting)

Η φιλοξενία ιστοσελίδων (web hosting) είναι ένα μια διαδικτυακή υπηρεσία που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να διαθέτει μία ιστοσελίδα αναρτημένη στο Διαδίκτυο, προσφέροντας του χώρο σε κάποιο διακομιστή καθώς και την απαιτούμενη σύνδεση για την λειτουργία της ιστοσελίδας του στο διαδίκτυο.

Με λίγα λόγια ο όρος Web Hosting αναφέρεται στην ενοικίαση χώρου σε υπολογιστές (διακομιστές) από τον ιδιοκτήτη μιάς ιστοσελίδας , όπου και δύναται να τοποθετεί τα αρχεία του (τα οποία και στοιχειοθετούν την ιστοσελίδα του), να προσφέρονται μέσω ασφαλούς δικτύου αδιάλειπτης παροχής στους επισκέπτες.

Τι είναι το Content Marketing

Τι είναι το Content Marketing

Το Content Marketing είναι μία τεχνική Marketing που εστιάζει στη δημιουργία και διανομή ελκυστικού περιεχομένου και πληροφοριών σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που αφορά, έχοντας ώς στόχο να προσελκύσει συγκεκριμένο κοινό. Στόχος του Content Marketing είναι να πετύχει προσοδοφόρες κινήσεις από τους υποψήφιους πελάτες που στοχεύει, μετατρέποντάς τους σε ενεργούς πελάτες.

Αυτού του είδους το Marketing, εστιάζει στις αξίες των πελατών, φροντίζοντας να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Έτσι, η δημιουργία τέτοιου περιεχομένου αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της Inbound Marketing στρατηγικής κάθε εταιρείας, αφού επικεντρώνεται στην επίλυση του προβλήματος του υποψήφιου πελάτη μέσα από τις κατάλληλες ενέργειες, αποφεύγοντας την «στεγνή» πώληση των προϊόντων/υπηρεσιών της

 

 

Τι σημαίνει "Στατική Ιστοσελίδα"

Τι σημαίνει "Στατική Ιστοσελίδα"

Στατική Ιστοσελίδα Παρουσίασης και Εταιρικής Διαδικτυακής Ταυτότητας.

Τι σημαίνει Στατική ιστοσελίδα (static web-page ή flat web-page) είναι η ιστοσελίδα της οποίας το περιεχόμενο μεταφέρεται στον χρήστη ακριβώς στην μορφή που είναι αποθηκευμένο στον εξυπηρετητή ιστοσελίδων (web server), σε αντίθεση με μια δυναμική ιστοσελίδα της οποίας το περιεχόμενο δημιουργείται δυναμικά από κάποιες εφαρμογές που εκτελούνται στον εξυπηρετητή ιστοσελίδων.

Τα περιεχόμενα μιας στατικής ιστοσελίδας εμφανίζονται με την ίδια μορφή σε όλους του χρήστες με την μορφή που είναι αποθηκευμένα στο σύστημα αρχείων του εξυπηρετητή ιστοσελίδων. Οι στατικές ιστοσελίδες είναι αποθηκευμένες συνήθως σε μορφή HTML και μεταφέρονται χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο HTTP.

 

Πλεονεκτήματα

  • Δεν χρειάζονται προγραμματιστικές δεξιότητες για να δημιουργήσει κάποιος μια στατική σελίδα.
  • Η σελίδα μπορεί να βρίσκεται με εύκολο τρόπο κλωνοποιημένη σε περισσότερους από έναν εξυπηρετητές.
  • Δεν χρειάζεται ειδικό λογισμικό στον εξυπηρετητή ιστοσελίδων για την δημοσίευση στατικών σελίδων.
  • Η σελίδα μπορεί να είναι διαθέσιμη στον φυλλομετρητή κατευθείαν από ένα αποθηκευτικό μέσο όπως ένα CD-ROM ή USB μνήμης χωρίς να χρειάζεται να διαμεσολαβήσει ένα εξυπηρετητής ιστοσελίδων με κατάλληλο λογισμικό χειρισμό ιστοσελίδων (για παράδειγμα οι δυναμικές σελίδες σε γλώσσα PHP θέλουν έναν διερμηνέα PHP ο οποίος τρέχει στον εξυπηρετητή ιστοσελίδων και δημιουργεί δυναμικά την σελίδα πριν αυτή αποσταλεί στον φυλλομετρητή του χρήστη).

Μειονεκτήματα

  • Δεν είναι εύκολη η διαδραστικότητα με τον χρήστη.
  • Η διαχείριση μεγάλου αριθμού στατικών ιστοσελίδων δεν είναι εύκολη χωρίς αυτόματα εργαλεία.
Προκλήσεις στο Σχεδιασμό Ιστοσελίδων

Προκλήσεις στο Σχεδιασμό Ιστοσελίδων

Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ευτυχώς όμως για τους web designers, το διαδίκτυο είναι γεμάτο από πρότυπα και προτάσεις, που εμπεριέχουν αξιόλογες πηγές έμπνευσης, και κάνουν τη δουλεία τους λίγο πιο εύκολη.

Ποιές είναι όμως οι μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ένας web designer;

1) Integration (Ενσωμάτωση)
Η απρόσκοπτη συμβατότητα της ιστοσελίδας με άλλες εφαρμογές τρίτων είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί επένδυση για τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο, καθώς η επεκτασιμότητα της ιστοσελίδας και η προσαρμογή νέων λειτουργιών, μέσω της ενσωμάτωσης εξωτερικών πρόσθετων ή εφαρμογών, απαιτούν λιγότερο κόπο και μικρότερο κόστος.

2) Προσβασιμότητα
Θα ήταν εκπληκτικό αν όλοι οι web designers σχεδίαζαν λαμβάνοντας υπόψην τους την δυνατότητα πρόσβασης από όλους σύμφωνα με τους κανόνες περί προσβασιμότητας που έχει θεσπίσει η W3C, αλλά και η πρόσβαση από ηλικιωμένους και γενικά από ανθρώπους που έχουν προβλήματα όρασης.

3) Responsive Design
Το responsive design, είναι «must» στη σύγχρονη σχεδίαση ιστοσελίδων! Στην εποχή που κυριαρχούν οι φορητές συσκευές (tablets, smartphones), το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας πρέπει να “εμφανίζεται” σωστά σε όλα τα μεγέθη οθόνης. 

4) User Experience Design
Το UX παίζει καίριο ρόλο στην σχεδίαση ιστοσελίδων και γενικά αποτελεί ολόκληρη επιστήμη όσον αφορά στη σχεδίαση ιστοσελίδων και εφαρμογών. H θετική (καλή) εμπειρία χρήσης της ιστοσελίδας σας σημαίνει και θετική εικόνα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προβάλονται σε αυτή.

5) Ταχύτητα
Η ταχύτητα φόρτωσης μίας ιστοσελίδας είναι επίσης ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για τους επισκέπτες. Στις ιστοσελίδες με μεγάλο χρόνο φόρτωσης, παρατηρείται υψηλό bounce rate (δηλαδή το ποσοστό των χρηστών που εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα, χωρίς να κάνουν καμία άλλη ενέργεια) και χαμηλό ποσοστό μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει υπόψην σας τα παραπάνω για την δημιουργία της ταυτότητας σας στο διαδίκτυο!

Email Marketing

Email Marketing

Μια νέα μελέτη ρίχνει φως στις τάσεις στους κόλπους της βιομηχανίας του μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κάνει κάποιες προβλέψεις.
Η μελέτη για τις τάσεις μάρκετινγκ διαπίστωσε ότι το 36 τοις εκατό των εμπόρων αναφέρουν ότι βλέπουν αύξηση των πωλήσεων από τις εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εξαιτίας αυτού, αναμένεται ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί. Πιστεύεται ότι θα φτάσει κοντά στο 60 τοις εκατό στα αμέσως επόμενα χρόνια.

Πρόσθετα στοιχεία δείχνουν ότι η επένδυση στο email marketing και social media αποδίδει καρπούς, με περισσότερα από τα δύο τρίτα των εμπόρων να αναφέρουν υψηλότερη επισκεψιμότητα παραπομπής από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα στοιχεία δείχνουν ότι τα ενημερωτικά δελτία είναι η πλέον χρησιμοποιούμενη μορφή του περιεχομένου σε στρατηγικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ».

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι μια πολύ σημαντική πληροφορία για τις μεθόδους του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

Αν θέλετε να αναπτύξετε σύστημα email marketing για την επιχείρηση σας, επικοινωνήστε μαζί μας.

 

Σχεδιασμος, Κατασκευη & Προωθηση Ιστοσελιδων, SEO βελτιστοποιηση

Digital Marketing

Content & Email marketing
Search Engine Optimization

Επικοινωνία

Send us an email:
nessus@ymail.com