
Σήμερα όμως, το Facebook έχει περιορίσει κατά πολύ την εμφάνιση των αναρτήσεων, και η δυνατότητα αυτή δεν υπάρχει (για παράδειγμα εάν η σελίδα σας έχει 3.000 μέλη, η διαφήμιση που θα αναρτήσετε θα εμφανιστεί το πολύ σε 250 άτομα). Το Facebook όμως, παραμένει ένας από τους πιο ενδεδειγμένους τρόπους για την προώθηση ενός brand name (εταιρείας, προϊόντος κλπ). Αυτό μπορεί να γίνει πλέον με την επιλογή μιας διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία σίγουρα θα επιφέρει κάποια θετικά αποτελέσματα.
Οι σημαντικότεροι λόγοι, για τους οποίους αξίζει μια διαφήμιση μέσω του Facebook είναι:
- Στο Facebook κατά την επιλογή μιας διαφημιστικής καμπάνιας, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε και να στοχεύσετε συγκεκριμένο Target group, βάση των παραμέτρων που θα επιλέξετε (π.χ. χώρα/γλώσσα, τοποθεσία, ηλικία, φύλο, μόρφωση, χόμπι, ενδιαφέροντα και διάφορα άλλα στοιχεία). Έτσι έχετε τη δυνατότητα η διαφημιστική σας καμπάνια να επικεντρωθεί, όσο βέβαια αυτό είναι δυνατό, μόνο σε πραγματικά υποψήφιους πελάτες, χωρίς να ξοδεύετε σημαντικούς πόρους, σε άσκοπες διαφημίσεις.
- Το Facebook έχει πολύ υψηλή επισκεψιμότητα
- Το Facebook έχει μερικά εκατομμύρια Έλληνες χρήστες, που σίγουρα, κάποιοι από αυτούς σας ενδιαφέρουν
- Η διαφήμιση στο Facebook κοστίζει λιγότερο, συγκριτικά πάντα με κάποιους αλλους τρόπους διαφήμισης
Για τους λόγους αυτούς, πιστεύουμε ότι η επιλογή μιας διαφήμισης στο Facebook, μπορεί να είναι αρκετά συμφέρουσα και αποδοτική.
Η σωστή διαφήμιση στο Facebook απαιτεί αρκετό χρόνο, μελέτη, εμπειρία, γνώσεις και υπομονή. Είμαστε στη διάθεση σας, αν χρειαστείτε βοήθεια στο εγχείρημα αυτό.
Κατηγορίες
Προτεινόμενα
Κοινοποίηση
Ενημερωτικό Δελτίο
Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο
για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας.
για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας.