Blog: Ιστοσελίδες / SEO / Νέα και Τάσεις

News: Websites - Applications - S.E.O.

Οφέλη από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο

Οφέλη από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο

Το Διαδίκτυο έχει ένα τεράστιο ποσοστό δημοσιεύσεων που προστίθενται καθημερινά και εξελίσσεται ως η ισχυρότερη πηγή πληροφόρησης.

Διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο;

Διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο;

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι περίπου το 90% των καταναλωτών πραγματοποιεί έρευνα προϊόντων στο διαδίκτυο (συγκεντρώνουν πληροφορίες, ελέγχουν τιμές και βρίσκουν εναλλακτικούς προμηθευτές).


Η διαφήμιση στο internet σήμερα είναι ο πιο αποτελεσματικός και συνάμα ο πιο οικονομικός τρόπος διαφήμισης.

Η διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο, σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής / απόδοσης.

Είναι άξιο λόγου να αναφέρουμε πως οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο δημιουργούν τεραστίων διαστάσεων καμπάνιες στο internet. Ακόμη και τα τηλεοπτικά κανάλια χρησιμοποιούν το internet για να διαφημιστούνε.

 

 

Επομένως, είτε διαθέτουμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας στο Internet, είτε όχι, θα πρέπει αφ’ ενός να έχουμε διαδικτυακή παρουσία και αφ’ετέρου να εξασφαλίσουμε ότι ο υποψήφιος ενδιαφερόμενος για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, θα μπορεί να μας εντοπίσει και μέσω του Internet

Γιατί είναι σημαντική η παρουσία σας στο διαδίκτυο;

Το Διαδίκτυο καθημερινά εξελίσσεται ως η ισχυρότερη πηγή πληροφόρησης.

Ένα σημαντικό όφελος του Διαδικτύου είναι η δυνατότητά του στο να παρέχει υπηρεσίες επικοινωνίας αποτελεσματικά, εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις.

 

Η διαφήμιση σας στο Internet είναι εξαιρετικά σημαντική ιδιαίτερα σήμερα γιατί:

  • προσεγγίζει ένα συνεχώς αυξανόμενο πληθυσμό (χρήστες του διαδικτύου).

  • Είναι πάντοτε προσβάσιμη οποιαδήποτε χρονική στιγμή και διαθέσιμη παντού, από οποιοδήποτε σημείο στον κόσμο.

  • Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (έντυπο, τηλεόραση, ραδιόφωνο) παρέχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα ανανέωσης των πληροφοριών, η δυνατότητα αναζήτησης και εύρεσης, καθώς και οι δυνατότητες διαλογικότητας (ευελιξία χρόνου, επανάληψη διαφήμισης κ.α).

Η διαφημιστική προβολή στο Internet σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής / απόδοσης και το μικρότερο κόστος από οποιοδήποτε άλλο τρόπο διαφήμισης.

Επίσης σε αντίθεση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (έντυπο, τηλεόραση, ραδιόφωνο) παρέχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως:

- η δυνατότητα ανανέωσης των πληροφοριών

- η δυνατότητα αναζήτησης και εύρεσης

- οι δυνατότητες διαλογικότητας (ευελιξία χρόνου, επανάληψη διαφήμισης, κ.α).

 

Γιατί θα πρέπει να παρακολουθείτε τη φήμη σας στο διαδίκτυο

Γιατί θα πρέπει να παρακολουθείτε τη φήμη σας στο διαδίκτυο

Στην σημερινή εποχή, οι καταναλωτές κάνουν έρευνα στο ιντερνετ, και ψάχνουν να βρουν πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. 

Ψάχνουν για συγκρίσεις τιμών και ψάχνουν για σχόλια.

Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι

  • ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 85% των καταναλωτών διαβάζει τα σχόλια online για να καθορίσει την ποιότητα μιας τοπικής επιχείρησης, και
  • το 70% θα δραστηριοποιηθεί σχετικά, μετά την ανάγνωση κάποιας θετικής αξιολόγησης.

Οι πιθανοί πελάτες θα είναι πολύ πιο πιθανό να κάνουν συνεργασία με σας (ή να αγοράσουν από εσάς), εάν έχουν διαβάσει ή ακούσει θετικές κριτικές από άλλους που έχουν ήδη συνεργαστεί μαζί σας (ή έχουν αγοράσει από εσάς).

Είναι πραγματικά κρίσιμο και απαραίτητο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας, να παρακολουθείτε και να ελέγχετε τι λέει ο κόσμος για εσάς και την επιχείρησή σας on-line !!!

Τι είναι τα Μεταδεδομένα (Metadata)?

Τι είναι τα Μεταδεδομένα (Metadata)?

Τι είναι τα Μεταδεδομένα (Metadata)?Τα μεταδεδομένα είναι δεδομένα για τα δεδομένα. Με άλλα λόγια, είναι δεδομένα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν το περιεχόμενο ενός άλλου στοιχείου.

Ο όρος μεταδεδομένα χρησιμοποιείται συχνά στο πλαίσιο των ιστοσελίδων, όπου και περιγράφει το περιεχόμενο της σελίδας για μια μηχανή αναζήτησης.

Τα μεταδεδομένα είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τη βελτίωση του (SEO) Search Engine Optimization μιας ιστοσελίδας. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν συνήθως τα μεταδεδομένα, μαζί με ένα συνδυασμό άλλων παραγόντων, για να προσδιορίσουν τι υπάρχει σε μια ιστοσελίδα και πόσο σχετικό είναι το περιεχόμενο της, σε μια συγκεκριμένη αναζήτηση.

Κοινά μεταδεδομένα που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνουν:

  • Περιγραφή: Αυτό το στοιχείο META περιγράφει τον τύπο του περιεχομένου που βρέθηκε σε μια σελίδα Web.
  • Τίτλος: Αυτό το στοιχείο παρέχει έναν τίτλο για το περιεχόμενο της σελίδας, η οποία εμφανίζεται από τις μηχανές αναζήτησης στα αποτελέσματα. 
  • Λέξεις-κλειδιά: Αυτό το στοιχείο παρέχει στη μηχανή αναζήτησης επιπλέον λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το περιεχόμενο που είναι στη σελίδα. το κατά πόσον οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν ακόμα αυτά τα δεδομένα είναι θέμα συζήτησης.
Online Reputation Marketing - ORM

Online Reputation Marketing - ORM

Online Reputation Marketing - ORMΤο πεδίο του Online Reputation Marketing εξελίχθηκε από τη σύνδεση του τομέα της φήμης μιας επιχείρησης (Brand Marketing) και του τομέα της διαχείρισης της φήμης αυτής (Reputation Management) στο διαδίκτυο.

Σχεδιασμος, Κατασκευη & Προωθηση Ιστοσελιδων, SEO βελτιστοποιηση

Digital Marketing

Content & Email marketing
Search Engine Optimization

Επικοινωνία

Send us an email:
nessus@ymail.com