Το μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing) σημαίνει να προσφέρετε το σωστό μήνυμα ... στον κατάλληλο πελάτη ... την κατάλληλη στιγμή.
Στην ψηφιακή εποχή, κάθε επιχείρηση πρέπει να δημιουργεί και να δημοσιεύει πρωτότυπο, υψηλής ποιότητας, χρήσιμο περιεχόμενο για να προσελκύσει πελάτες, ακόμα και εκείνους που δεν έχουν ακόμη ενεργοποιηθεί στην αγορά.
Ενώ η αξία του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μεγάλη για την εμπλοκή των πελατών, υπάρχει πρόσθετη αξία σε αυτό το περιεχόμενο, και είναι ο σημαντικότερος παράγοντας κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει δύο ξεχωριστές ενέργειες:
1) Δημιουργία & δημοσίευση περιεχομένου, και
2) Ανάπτυξη στρατηγικής για να το παρακολουθείτε.
Πολλές εταιρείες κάνουν το λάθος να παραμελούν το δεύτερο βήμα.
Κατηγορίες
Προτεινόμενα
Κοινοποίηση
Ενημερωτικό Δελτίο
για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας.