Blog: Ιστοσελίδες / SEO / Νέα και Τάσεις

News: Websites - Applications - S.E.O.

Ιστότοποι και ιστοσελίδες (Websites & Webpages) - Τι είναι?

Ιστότοποι και ιστοσελίδες (Websites & Webpages) - Τι είναι?

Ιστότοποι και ιστοσελίδεςΙστότοπος ή Διαδικτυακός τόπος (Website). Τι σημαίνει ;

Ένας διαδικτυακός τόπος είναι μια συλλογή δημόσια προσβάσιμων, αλληλοσυνδεόμενων ιστοσελίδων που μοιράζονται ένα ενιαίο όνομα τομέα (domain name).

Οι ιστότοποι μπορούν να δημιουργηθούν και να συντηρηθούν από ένα άτομο, ομάδα, επιχείρηση ή οργανισμό για να εξυπηρετήσουν διάφορους σκοπούς. Μαζί, όλοι οι ιστοχώροι που είναι προσβάσιμοι από το κοινό συνιστούν τον Παγκόσμιο Ιστό.

Ένας διαδικτυακός τόπος είναι επίσης γνωστός ως παρουσία στο διαδίκτυο.

Οι ιστότοποι έρχονται σε μια σχεδόν ατελείωτη ποικιλία, συμπεριλαμβανομένων εκπαιδευτικών ιστότοπων, περιοχών ειδήσεων, ιστοσελίδων με πορνογραφικό υλικό, φόρουμ, ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου κ.ο.κ.

Ιστότοπος ή Διαδικτυακός τόπος (Website)

Οι σελίδες ενός ιστότοπου είναι συνήθως ένα μείγμα κειμένου και άλλων μέσων. Για το λόγο αυτό, δεν υπάρχουν κανόνες που υπαγορεύουν τη μορφή μιας ιστοσελίδας. Ένα άτομο θα μπορούσε να δημιουργήσει έναν ιστότοπο που να περιέχει μόνο φωτογραφίες ή κάποια λέξη που συνδέεται με άλλη ιστοσελίδα με κάποια άλλη λέξη.

Ωστόσο, πολλοί ιστότοποι ακολουθούν ένα τυποποιημένο μοτίβο μιας αρχικής σελίδας που συνδέεται με άλλες κατηγορίες και περιεχόμενο εντός του ιστότοπου.

Αρχικά, οι ιστοτόποι κατηγοριοποιήθηκαν από τους τομείς ανώτατου επιπέδου τους. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν: ιστότοποι κρατικών υπηρεσιών = .gov, Ιστοσελίδες εκπαιδευτικών ιδρυμάτων = .edu, Ιστοσελίδες μη κερδοσκοπικών οργανισμών = .org, Εμπορικοί ιστοτόποι = .com, information sites =. info, κλπ. Αν και αυτές οι επεκτάσεις τομέων ανώτατου επιπέδου εξακολουθούν να υπάρχουν, λένε ελάχιστα για το πραγματικό περιεχόμενο ενός ιστότοπου. Στο σύγχρονο διαδίκτυο, η επέκταση ".com" είναι μακράν ο πιο δημοφιλής τομέας.

Σήμερα, στην εποχή του διαδικτύου, όλοι μας πλέον απευθυνόμαστε στο Διαδίκτυο για οποιαδήποτε πληροφορία θέλουμε να βρούμε. Όλοι οι τύποι πληροφοριών είναι διαθέσιμοι σε απευθείας σύνδεση και για οποιαδήποτε πληροφορία, πρέπει να επισκεφτούμε κάποιο ιστότοπο. Ο ιστότοπος είναι ένας διδικτυακός τόπος, όπου πολλές πληροφορίες αποθηκεύονται σε ιστοσελίδες. Για παράδειγμα, εάν μια επιχείρηση διαθέτει έναν ιστότοπο, τότε όλες οι πληροφορίες που σχετίζονται με αυτή την επιχείρηση αποθηκεύονται στις ιστοσελίδες που αποτελούν μέρος του ιστότοπου αυτού.

τι είναι οι ιστοτόποι και οι ιστοσελίδες

Ορισμός ιστοτόπων και ιστοσελίδων: 

Ο ιστότοπος είναι μια κεντρική τοποθεσία όπου οι σχετικές πληροφορίες αποθηκεύονται σε πολλές ιστοσελίδες και μπορούν να προσεγγιστούν από οποιονδήποτε χρήστη σε παγκόσμιο επίπεδο με τη βοήθεια του διαδικτύου και του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο. Όπως και αν ψάχνετε για πληροφορίες σχετικά με μια εταιρεία, μπορείτε να ανοίξετε το πρόγραμμα περιήγησης και στη συνέχεια να έχετε πρόσβαση στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Μόλις ανοίξετε τον ιστότοπο, θα βρείτε πολλές σελίδες - Αρχική σελίδα, Προϊόντα, Υπηρεσίες, Επικοινωνία, και άλλες. Στις σελίδες αυτές οι απαιτούμενες πληροφορίες αποθηκεύονται με τη μορφή κειμένου και γραφικών. Αυτές οι σελίδες ονομάζονται ιστοσελίδες.

Έτσι, ένας ιστότοπος είναι μια συλλογή πολλών ιστοσελίδων και αυτές οι ιστοσελίδες μπορούν να περιέχουν πολλούς διαφορετικούς τύπους πληροφοριών. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να έχουν τη μορφή κειμένου, γραφικών, κινούμενων εικόνων, ήχου ή βίντεο. Οι σελίδες που θα έχει ένας ιστότοπος εξαρτάται από το τι μπορεί να προσφέρει ο ιστότοπος και ποιες πληροφορίες θέλει να μοιραστεί ο κάτοχος του ιστότοπου με τους χρήστες του Διαδικτύου. Οι ιστότοποι μπορούν να περιέχουν από μία σελίδα έως και χιλιάδες ιστοσελίδες.

 

 

Τι είναι το CDN?

Τι είναι το CDN?

Ιστότοποι και CDN - Content Delivery NetworkContent Delivery Network (CDN). Τι σημαίνει ;

Ένα δίκτυο παροχής περιεχομένου (CDN) είναι ένα σύστημα κατανεμημένων διακομιστών δικτύου, που διαμοιράζει σελίδες και άλλο περιεχόμενο ιστού στους χρήστες, με βάση τις γεωγραφικές τοποθεσίες των χρηστών, την προέλευση της ιστοσελίδας και το διακομιστή παράδοσης περιεχομένου. ...

Τα CDN παρέχουν επίσης προστασία από μεγάλες διαταραχές στην κυκλοφορία.

Ένα δίκτυο παροχής περιεχομένου (CDN) λειτουργεί για να επιταχύνει σχεδόν οποιοδήποτε δικτυακό τόπο, αποθηκεύοντας τα αρχεία του σε διακομιστές σε όλο τον κόσμο. Είτε οι επισκέπτες σας προέρχονται από την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, την Ασία ή οπουδήποτε αλλού, το περιεχόμενο αυτόματα εξυπηρετείται από την πλησιέστερη τοποθεσία για να επιτυχει τις βέλτιστες δυνατές ταχύτητες.

 

Ιστότοποι και CDN

 

 
BERT - Ο Νέος Αλγόριθμος Της Google

BERT - Ο Νέος Αλγόριθμος Της Google

BERT - Ο Αλγόριθμος της Google που βλέπει πίσω από τα Keywords

Τι σημαίνουν τα αρχικά B.E.R.T.; 

Τα αρχικά BERT προέρχονται από το Bidirectional Encoder Representations from Transformers. Πρόκειται για ένα σύστημα με το οποίο μπορεί κανείς να εκπαιδεύσει το δικό του προσωπικό σύστημα ερωτήσεων-απαντήσεων.

Πως Δουλεύει ο BERT;

Στο νέο μοντέλο BERT, η Google χρησιμοποιεί μια τεχνική βασισμένη σε νευρωνικά δίκτυα για φυσική επεξεργασία γλώσσας, η οποία παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες.

Με το νέο μοντέλο BERT, η επεξεργασία των λέξεων θα γίνεται πλέον με τις λέξεις ως έννοιες (και όχι ως μεμονωμένες λέξεις), που θα διαμορφώνονται με βάση τις άλλες λέξεις γύρω τους (βάση τη γλωσσολογίας). Το νέο μοντέλο θα αντιλαμβάνεται το σκοπό που κρύβεται πίσω από κάθε αναζήτηση, κάτι που για εμάς τους ανθρώπους που έχουμε συγκεκριμένο τρόπο σκέψης, αυτό φαίνεται κάτι εύκολο. Δεν είναι όμως αυτονόητα εύκολο για μία μηχανή, και για το λόγο αυτό, απαιτήθηκαν αλλαγές όχι μόνο σε λειτουργικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο μηχανής.

Προσπερνώντας τις τεχνικές λεπτομέρειες που κρύβονται στην όλη διαδικασία, η ουσία είναι ότι εφαρμόζοντας το μοντέλο BERT στην κατάταξη της Αναζήτησης, η Google βοηθάει το χρήστη να βρει χρήσιμες πληροφορίες. Βάση των μέχρι τώρα στατιστικών στην Αμερική, η Google θεωρεί ότι μία στις δέκα (1/10) αναζητήσεις δίνουν καλύτερα αποτελέσματα (δηλαδή βελτίωση αποτελεσμάτων 10%).

Στις μεγαλύτερες σε μέγεθος αναζητήσεις, που σε αυτές η χρήση των προθέσεων παίζει ρόλο, το λογισμικό θα είναι σε θέση να καταλάβει τι θέλει να μάθει ο χρήστης. Δηλαδή, ο χρήστης θα ψάχνει με πιο φυσικό τρόπο. 

Το μοντέλο BERT άρχισε να "τρέχει" στον αλγόριθμο της Google την εβδομάδα της 21-Οκτ-2019.

Η Google λέει ότι το μοντέλο BERT είναι τόσο περίπλοκο, ώστε να ωθεί στα όρια το υλικό της Google, και ότι προς το παρόν, ίσως είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί μόνο για περιορισμένο αριθμό αναζητήσεων.

 

 

Ποια είναι τα οφέλη από το SEO

Ποια είναι τα οφέλη από το SEO

Ποια είναι τα οφέλη του SEOΠοια είναι τα οφέλη μιας καλής στρατηγικής SEO (Search Engine Optimization);

  1. Αρχικός στόχος είναι η εμφάνιση του website μας στην πρώτη σελίδα, που θα αυξήσει θεαματικά την επισκεψιμότητα στο website μας.

  2. Από την συνεχή αξιολόγηση των αποτελεσμάτων περιήγησης, μπορούμε να εντοπίσουμε τα ακριβή σημεία βελτίωσης του Website ή του E-shop μας, δημιουργώντας παράλληλα, μία καλή εμπειρία χρήστη.

  3. Από την έρευνα των Keywords, γνωρίζουμε το κοινό μας, για να δημιουργήσουμε το κατάλληλο περιεχόμενο.

  4. Λαμβάνουμε μετρήσιμα αποτελέσματα. Αν και αυτό συμπεριλαμβάνει πολλούς παράγοντες, υπάρχουν κάποια εργαλεία για να μετράμε τα αποτελέσματα των ενεργειών μας.

  5. Δημιουργούμε καλό ROI (Return On Investment), το οποίο θέλει χρόνο, αλλά εφόσον καταφέρουμε να πετύχουμε τα πρώτα αποτελέσματα, αρχίζει και εμφανίζεται μια επαγωγική τάση στην ανάπτυξή του.

Συμπερασμα: Μπορούμε να επωφεληθούμε από το SEO, αν γνωρίζουμε τι να προσέξουμε και τι να περιμένουμε.

Θα πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι τo SEO μακροπρόθεσμα φέρνει σταθερά καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με διάφορες άλλες τεχνικές προώθησης (PPC κλπ).

 

 

 
SEO: Πόσο κοστίζει το SEO;

SEO: Πόσο κοστίζει το SEO;

Ποιο είναι το κόστος για την βελτιωση του SEO μιας ιστοσελιδας(Search Engine Optimization)Search Engine Optimization (SEO): Πόσο κοστίζει;

Αν πάρετε προσφορές από διάφορους επαγγελματίες και γραφεία, θα διαπιστώσετε πως υπάρχει ένα μεγάλο εύρος τιμών για τις υπηρεσίες SEO.

Το κόστος για το SEO στην Ελλάδα κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 250€ και 1000€ το μήνα, την στιγμή που το κόστος για SEO στο Εξωτερικό ξεκινά συνήθως από τα 500€ και φτάνει έως και πολλές χιλιάδες ευρώ το μήνα.

Καθώς όμως κάθε επιχείρηση έχει και διαφορετικές ανάγκες, υπάρχουν κάποιοι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος του SEO, και θα πρέπει να τους κατανοήσετε, για να ξέρετε καλύτερα τι να περιμένετε.

  1. Πόσο SEO Friendly είναι το Website της επιχείρησης; Αυτός ο παράγοντας θα καθορίσει πόσο θα κοστίσουν οι τεχνικές βελτιώσεις, που είναι και το πρώτο βήμα μιας καλής στρατηγικής SEO. Να θυμάστε ότι το E-Shop ή το Website σας, είναι ο Υπάλληλος της εταιρίας σας που δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο, ενημερώνοντας και εξυπηρετώντας τους υποψήφιους πελάτες σας. Είναι απαραίτητο λοιπόν, να είναι σύγχρονο και φιλικό προς το χρήστη.

  2. Σε ποιο κλάδο δραστηριοποιείστε και σε ποιον καταναλωτή απευθύνεστε; Από αυτόν τον παράγοντα εξαρτώνται τα Keywords (λέξεις/φράσεις κλειδιά) που θα στοχεύσετε σε επίπεδό δυσκολίας και ποσότητας. Ο παράγοντας αυτός, όπως είναι φυσικό, επηρεάζει το Περιεχόμενο που θα πρέπει να δημιουργηθεί, να δημοσιευτεί και στη συνέχεια να προωθηθεί στα πλαίσια της βελτίωσης SEO.

  3. Ποιός είναι ο ανταγωνισμός σας; Αν δηλαδή οι ανταγωνιστές σας είναι πολλοί, ή έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά σε ότι αφορά το SEO τους, ή και τα δύο. Αυτό σημαίνει ότι στις περιπτώσεις αυτές, θα χρειαστεί περισσότερη έρευνα, χρόνος και περιεχόμενο, για να καταφέρετε να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων.

  4. Ποιοί είναι οι στόχοι σας;. Θέλετε να εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα σε όλα τα Keywords που αντιστοιχούν στην επιχείρηση σας ή θα επικεντρωθείτε σε ένα μέρος αυτών; Αυτή η απόφαση επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό, το χρόνο και το περιεχόμενο που θα πρέπει να δημιουργηθεί.

  5. Πότε επιθυμείτε να δείτε αποτελέσματα; Αρχικά θα πρέπει να καταλάβετε ότι το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία, ένας συνεχής αγώνας και συχνά μετ’ εμποδίων. Να είστε επιφυλακτικοί όταν κάποιος σας υπόσχεται αποτελέσματα σε λιγότερο από 3-4 μήνες. Η ομάδα της Google (Google Webmasters) αναφέρει ότι τα πρώτα αποτελέσματα του SEO θα φανούν έπειτα από τέσσερις μήνες, και για πιο σίγουρα σε διάστημα 6 έως 12 μήνες. Σε κάθε περίπτωση, αν αποφασίσετε να ξεκινήσετε μία σωστή SEO στρατηγική, να έχετε υπολογίσει budget για τουλάχιστον ένα χρόνο, ανεξαρτήτως αν αυτό είναι υψηλό ή χαμηλό.

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι, το κόστος του SEO είναι ανάλογο με το μέγεθος και τις δραστηριότητες της επιχείρησής μας, αλλά και του ανταγωνισμού μας, και για να καταλάβουμε αν το κόστος είναι μεγάλο ή μικρό, θα πρέπει να αναλογιστούμε ποια είναι τα οφέλη μας από αυτό.

 

Zero-day δημοσίευση για παλαιότερες εκδόσεις του Joomla CMS

Zero-day δημοσίευση για παλαιότερες εκδόσεις του Joomla CMS

Zero-day δημοσίευση για παλαιότερες εκδόσεις του Joomla CMSΤην περασμένη εβδομάδα δημοσιευθηκε online μια ευπάθεια σε επιθέσεις σε κάποιες παλαιότερες εκδόσεις του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου Joomla (CMS), μιας δημοφιλούς εφαρμογής στο διαδίκτυο για την κατασκευή και τη διαχείριση ιστότοπων - ιστοσελίδων.

Η ευπάθεια ανακαλύφθηκε από τον Ιταλό ερευνητή ασφάλειας Alessandro Groppo της Hacktive Security και αφορά όλες τις εκδόσεις του Joomla από 3.0.0 έως 3.4.6, που κυκλοφόρησαν από τα τέλη Σεπτεμβρίου 2012 έως τα μέσα Δεκεμβρίου του 2015.

Η απόδειξη του κώδικας εκμετάλλευση της ευπάθειας έχει δημοσιευθεί ηλεκτρονικά.

Είναι μια ένεση αντικειμένου PHP που μπορεί να οδηγήσει σε απομακρυσμένη εκτέλεση κώδικα (RCE) κάτω από ορισμένα σενάρια. Για παράδειγμα, μπορεί να αξιοποιηθεί μέσω της φόρμας σύνδεσης του Joomla CMS και μπορεί να επιτρέψει στους επιτιθέμενους να εκτελέσουν κώδικα στον υποκείμενο διακομιστή του ιστότοπου.

Η ενημέρωση σε οποιαδήποτε έκδοση του Joomla 3.4.7 ή νεότερη θα αποτρέψει τις επιθέσεις. Η τρέχουσα έκδοση του Joomla σήμερα είναι η 3.9.12.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά, στο Zero-day published for old Joomla CMS versions

Σχεδιασμος, Κατασκευη & Προωθηση Ιστοσελιδων, SEO βελτιστοποιηση

Digital Marketing

Content & Email marketing
Search Engine Optimization

Επικοινωνία

Send us an email:
nessus@ymail.com