Blog: Ιστοσελίδες / SEO / Νέα και Τάσεις

News: Websites - Applications - S.E.O.

Τι είναι το οργανικό και το μη οργανικό SEO, και πώς διαφέρουν μεταξύ τους;

Τι είναι το οργανικό και το μη οργανικό SEO, και πώς διαφέρουν μεταξύ τους;

Οργανικό SEO ή Φυσικό SEO όπως ονομάζεται επίσης, απαιτεί γενικά περισσότερο χρόνο για να αρχίσει να αποδίδει, αλλά μπορεί να αποφέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Λειτουργεί με την εστίαση στη δημιουργία περιεχομένου, τη δημιουργία συνδέσμων, τη βελτιστοποίηση των μετα-ετικετών, τη βελτίωση της λέξης-κλειδιού κλπ.
Πλεονεκτήματα: Μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, Προσέλκυση 80% της επισκεψιμότητας αναζήτησης
Μειονεκτήματα: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να αποδώσει
(ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Το Blogging είναι ένας εύκολος τρόπος για να ενισχύσετε την ταξινόμηση του Οργανικού SEO) 

Μη οργανικό SEO ή το Τεχνητό SEO μπορεί να αποφέρει ταχύτερα αποτελέσματα και να αυξήσει την αρχική κατάταξη και την τοποθέτησή σας, αλλά τα αποτελέσματα είναι γενικά λιγότερο αποτελεσματικά μακροπρόθεσμα σε σύγκριση με το οργανικό SEO. Λειτουργεί εστιάζοντας στο μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης που περιλαμβάνει αμειβόμενη διαφήμιση, pay-per-click διαφήμιση, καθώς και μάρκετινγκ θυγατρικών.
Πλεονεκτήματα: Γρήγορη στόχευση των πελατών, Εξαιρετικό για την ευαισθητοποίηση της μάρκας 
Μειονεκτήματα: Μπορεί να είναι πολύ δαπανηρό και απαιτεί συνεχή ρύθμιση. Η κατάταξη μπορεί να πέσει αν σταματήσει.
 
Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ένας ειδικός διαχειριστής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ένας ειδικός διαχειριστής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης

Η διαχείριση των κοινωνικών μέσων δεν αφορά μόνο την αποστολή περιεχομένου στα κανάλια κοινωνικών μέσων μιας επιχείρησης και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μια δευτερεύουσα σκέψη. Έχει εξελιχθεί σε ένας περίπλοκο και πολύπλευρο ρόλο, που λειτουργεί για να βοηθήσει μια επιχείρηση να επιτύχει τους στόχους της. 

Πολλοί υποστηρίζουν ότι η διαχείριση των κοινωνικών μέσων, δεν είναι καν δουλειά και ότι τα καθήκοντα και οι ευθύνες των κοινωνικών μέσων, είναι ευθύνη όλων. Στην πραγματικότητα όμως, οι δεξιότητες των κοινωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας καθίστανται όλο και πιο απαιτητικές σε όλα τα επίπεδα.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ένας ειδικός διαχειριστής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι:.

  • Ικανότητα παραγωγής γραφικών
    • Πρόσφατες έρευνες επιβεβαιώνουν ότι τα άρθρα με εικόνες έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, από αυτά που δεν έχουν εικόνες. Για το λόγο αυτό, είναι πιο σημαντικό από ποτέ, ο διαχειριστής των κοινωνικών μέσων σας, να έχει τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την εννοιοποίηση και τη δημιουργία εντυπωσιακών εικόνων για τα κοινωνικά σας μέσα ενημέρωσης και τις αναρτήσεις blog. Ένα καλό μάτι για το σχεδιασμό και η δυνατότητα  επεξεργασίας εικόνων είναι απαραίτητα.
  • Ικανότητα για γραφή
    • Όπως και στην παραγωγή γραφικών, οι προηγμένες δεξιότητες γραφής δεν είναι απαραίτητες. Ωστόσο, ένας διαχειριστής των κοινωνικών μέσων πρέπει να έχει καλή γνώση της γλώσσας και να έχει την ικανότητα να εκφράζεται εγγράφως και να μπορεί να διατηρήσει υψηλό επαγγελματισμό, αποφεύοντας τα ενοχλητικά γραμματικά και ορθογραφικά λάθη.
  • Νοοτροπία εξυπηρέτησης πελατών
    • Χρησιμοποιώντας τα social media, ο διαχειριστής των κοινωνικών μέσων σας πρέπει να είναι πολύ εξυπηρετικός προς τους πελάτες και να απαντάει σωστά στα ερωτήματα των πελατών. Ένας επιτυχημένος διαχειριστής των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης γνωρίζει ότι η παρουσία σας στα κοινωνικά μέσα, είναι το πρόσωπο σας στο διαδίκτυο.
  • Να κατανοεί το SEO και το μάρκετινγκ περιεχομένου
    • Για όποιον ασχολείται με την διαχείριση, την προώθηση και τη διανομή του περιεχομένου κάοποιου ιστολογίου, είναι απαραίτητη η κατανόηση του SEO και του μάρκετινγκ περιεχομένου. Θα πρέπει να έχει μια καθαρή εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο το blog και το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων ταιριάζουν με τις ταξινομήσεις στις μηχανές αναζήτησης.
  • Εμπειρία στην διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα
    • Ένας διαχειριστής κοινωνικών μέσων, θα πρέπει να έχει εμπειρία (ή να είναι πρόθυμος να μάθει), σχετικά με τις επ΄αμοιβή διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες  μάρκετινγκ, η διαφήμιση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι μία από τις δύο πρώτες προτεραιότητες για τον εμπορικό κόσμο. Οι κοινωνικές διαφημίσεις προσφέρουν επίσης τη δυνατότητα για πρωτοφανή στόχευση και τη δυνατότητα να επωφεληθούν από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ένας διαχειριστής κοινωνικών μέσων πρέπει να καταλάβει πώς να χρησιμοποιήσει κοινωνικές διαφημίσεις για να επωφεληθεί από αυτές τις ευκαιρίες.

 

Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα & γιατί είναι σημαντική?

Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα & γιατί είναι σημαντική?

Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα & γιατί πρέπει να με νοιάζει;

Οι άνθρωποι στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα κοινωνικά μέσα για να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έχουν ωριμάσει ως κανάλι επικοινωνίας και οι άνθρωποι το έχουν συνδυάσει πλέον στη ζωή τους. Αναμένουν από τις εταιρείες να κάνουν το ίδιο.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - ανεξάρτητα από το κανάλι - στηρίζεται σε μια ουσιαστική, αποτελεσματική και επικεντρωμένη στη λύση ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Η αυξανόμενη προτίμηση των κοινωνικών μέσων ως προτιμώμενου καναλιού απαιτεί από τον οργανισμό σας να αναθεωρήσει τη στρατηγική εξυπηρέτησης των πελατών του.

Οι άνθρωποι στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για να πάρουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες. 

Ενώ πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν τακτικά κοινωνικά μέσα τακτικά, πολύ λίγοι λαμβάνουν σοβαρά την εξυπηρέτηση των πελατών στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Επί του παρόντος, το 92,5% των "σημάτων" δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών σχετικά με τα κοινωνικά μέσα και αυτές οι αποτυχίες μπορούν να έχουν μεγάλες συνέπειες.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - ανεξάρτητα από το κανάλι - βασίζεται σε μια ουσιαστική, αποτελεσματική και επικεντρωμένη στην λύση ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Η αυξανόμενη προτίμηση των κοινωνικών μέσων ως προτιμώμενου καναλιού απαιτεί από τον οργανισμό σας να αναθεωρήσει τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών του.

Το στόιχημα είναι μεγάλο και η ικανοποίηση του πελάτη δεν είναι κάτι που μπορεί να αναλάβει οποιαδήποτε σύγχρονη επιχείρηση.

Η κακή κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μόνο ενοχλητική. Είναι ένα αγκάθι για τις επιχειρήσεις.

Η υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών βελτιώνει σημαντικά την άμυνα σας από τις επιθέσεις και δημιουργεί ισχυρή σχέση με τους πελάτες. Η "καλή" υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να περιλαμβάνει την αφοσίωση των εργαζομένων και μπορεί να βελτιώσει την οργανωτική ροή των εργασιών σας.

 

Στατιστική για τη σημασία της υπηρεσίας κοινωνικών πελατών:

  • Το 71% εκείνων που λαμβάνουν θετική υποστήριξη στα Social Media είναι πιθανό να συστήσουν την επιχείρηση σας σε άλλους.
  • Μόνο το 19% εκείνων που δεν λαμβάνουν καμία απάντηση είναι πιθανό να σας συστήσουν σε άλλους.
  • Οι τεχνολογικοί καταναλωτές θέλουν οι ερωτήσεις τους στο διαδίκτυο να αντιμετωπιστούν άμεσα. Το 42% αναμένει μια απάντηση μέσα σε μία ώρα.
  • Το 33% των χρηστών μάλιστα προτιμούν να επικοινωνούν με τις επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα αντί του τηλεφώνου.
  • Το 83% των ερωτηθέντων σε μια πρόσφατη έρευνα δήλωσε ότι τους άρεσε όταν μια εταιρεία απάντησε σε αυτούς μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

 

"Αν δεν σας αρέσει αυτό που λέγεται για σας, αλλάξτε τη συζήτηση."

 

Η καλή στρατηγική για την κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών διατηρεί το εμπορικό σήμα σας στη συνομιλία και δεν αφήνει τους ανταγωνιστές να μιλάνε για σας.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα. Θα δημιουργήσουμε μια στρατηγική για την υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών που είναι κατάλληλη για εσάς!

Είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου κατάλληλο για εσάς και την επιχείρηση σας?

Είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου κατάλληλο για εσάς και την επιχείρηση σας?

Πώς θα ξέρω αν είμαι έτοιμος για το μάρκετινγκ περιεχομένου;


Πολλοί άνθρωποι μεταπηδούν στο περιεχόμενο μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, αλλά στη συνέχεια συνειδητοποιούν ότι υπάρχουν πάρα πολλά εμπόδια, όσον αφορά στην οργάνωση τους, για να το διαχειριστούν με επιτυχία. Κάνοντας τέτοιες κινήσεις, απλά σπαταλούν πολύτιμους πόρους.

Παρόλο είναι πλέον ανάγκη, όλοι πρέπει να καθορίσουν εάν το μάρκετινγκ περιεχομένου ταιριάζει σε αυτούς.

Οι περισσότεροι επαγγελματίες και επιχειρηματίες, συμφωνούν ότι πρέπει να προσελκύσουν τους πελάτες τους στο διαδίκτυο, αλλά δεν είναι έτοιμοι να δεσμευτούν για την επένδυση μάρκετινγκ περιεχομένου που θα τους φέρει κάποια βήματα μπροστά.

Η αναφορά  του «δεν είμαστε έτοιμοι» είναι συνηθισμένη. Είναι σαν να κοιτάει κανείς στον καθρέφτη και να λέι: "Πω πω, πρέπει να έρθω σε φόρμα!" Ναι και σε αυτό το σημείο, είναι μόνο μια διαπίστωση. Θα πρέπει όμως κάποιος και να πάρει την απόφαση και να αναλάβει δράση. Οι περισσότεροι ποτέ δεν το κάνουν, αλλά απλά μένουν στην διαπίστωση.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι μια αγορά ώθησης.

Νιώθετε ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο?

Νιώθετε ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο?

Υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες που αισθάνονται ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο. 

Ο φόβος των επιθέσεων στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, ζυγίζει βαριά στο μυαλό των περισσοτέρων ανθρώπων. 

Όσοι όμως επεξεργάζονται την ψηφιακή φήμη τους, μαθαίνουν ότι υπάρχει η δυνατότητα να μετριάσουν τις επιθέσεις, ή ακόμη και να μετατρέψουν τους κριτικούς σε οπαδούς τους.

Τα Social Media έχουν ρυθμίσει πλέον το πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ αγοραστών και πωλητών.

Υπάρχει λύση για να μην αισθάνεστε αβοήθητοι.

Μπορείτε να ανακτήσετε τη δύναμή σας, αλλά μόνο αν αποφασίσετε ότι θέλετε, και στη συνέχεια να κάνετε τα απαραίτητα βήματα, αφού πρώτα απαντήσετε τις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Με ποιά φόρμουλα θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μια διοχέτευση καλών κριτικών από τους ευχαριστημένους πελάτες μας;
  • Πώς μπορούμε να ανακτήσουμε τους μη ευχαριστημένους πελάτες;
  • Τι πρέπει να γίνεται και τι όχι για να πάρουμε καλές κριτικές;
  • Ποιοι είναι οι θετικοί τρόποι με τους οποίους η αρνητική ανάδραση μπορεί να επηρεάσει την επιχείρησή μου
  • Ποιοι είναι χαρακτηρισμένοι ως "Customer Experience Manager" και ποια χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτουν για την αφοσίωση των πελατών μας στο διαδίκτυο;
  • Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να απαντήσετε σε αρνητικές κριτικές στο διαδίκτυο;
  • Ποια εργαλεία θα χρησιμοποιήσουμε για την παρακολούθηση των ιστότοπων αξιολόγησης, για να μπορούμε να ανταποκριθούμε γρήγορα;
  • Έχουμε σχεδιάσει μια πολιτική κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για τους συνεργάτες μας, έτσι ώστε όταν προκύψει κρίση, να ξέρουν τι πρέπει να κάνουν;

Ακόμα και όταν υπάρχει μια κρίση στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μπορούμε να διαμορφώσουμε ιδανικές απαντήσεις για τους πελάτες μας, με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να γίνει κατανοητό, ότι επενδύουμε στη δημιουργία ενός θετικού αποτελέσματος.

 

Εάν νιώθετε ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο

ή δεν ελέγχετε την ψηφιακή φήμη σας, μπορούμε να βοηθήσουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας!

 

Έχετε επιφυλάξεις σχετικά με την παρουσία σας στα Social Media ?

Έχετε επιφυλάξεις σχετικά με την παρουσία σας στα Social Media ?

Έχω επιφυλάξεις για την παρουσία μου, στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης!

Η υιοθέτηση στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να έχει πολλά εμπόδια. Ανησυχίες προκύπτουν όταν μια πολύ δημόσια πλατφόρμα συγκρούεται με ανειδίκευτους ή άπειρους υπαλλήλους. Αυτές οι ανησυχίες είναι πολύ πραγματικές,  αλλά υπάρχουν λύσεις.

Βρήκαμε ότι, μέσα από τη δουλειά μας με πολλές εταιρείες, υπάρχουν 5 κοινά κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Η χρήση των κοινωνικών μέσων δεν είναι καθολική ... αλλά πλησιάζει. Το 70% του πληθυσμού των ΗΠΑ έχει πλέον τουλάχιστον ένα προφίλ κοινωνικής δικτύωσης και από αυτούς, περισσότεροι από τους μισούς, χρησιμοποιούν δύο ή περισσότερα κοινωνικά δίκτυα.

Αλλά για τις επιχειρήσεις, η υιοθεσία στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να έχει πολλά εμπόδια. Ανησυχίες προκύπτουν όταν μια πολύ δημόσια πλατφόρμα συγκρούεται με ανειδίκευτους ή άπειρους υπαλλήλους. Αυτές οι ανησυχίες είναι πολύ πραγματικές και υπάρχουν λύσεις.

Βρήκαμε ότι, μέσα από τη δουλειά μας με πολλές εταιρείες, υπάρχουν 5 κοινές ανησυχίες για τα κοινωνικά μέσα:

  • Το Άγνωστο (να φοβάσαι κάτι νέο ή ξένο είναι ένα φυσικό φαινόμενο)
  • Θα χάσουμε χρόνο και χρήμα
  • Δεν ξέρουμε τι να δημοσιεύσουμε / Θα πούμε το λάθος πράγμα
  • Οι εργαζόμενοι θα πουν / κάνουν τα λάθος πράγματα
  • Οι πωλητές θα κλέψουν τους πελάτες μας

Το πρόβλημα με το φόβο είναι ότι κρατά τους ανθρώπους κολλημένους.

Για να αποφύγουμε τον φόβο, βιώσαμε φυσικούς αμυντικούς μηχανισμούς. Οι άνθρωποι λένε πράγματα όπως ...

  • "Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι μια μανία."
  • "Τα κοινωνικά μέσα δεν λειτουργούν."
  • "Τα κοινωνικά μέσα είναι μια εισβολή της ιδιωτικής ζωής."
  • "Δεν χρειαζόμαστε κοινωνικά μέσα. Πουλάμε αρκετά. "

Το Stuck δεν είναι στρατηγική.

Η μετάβαση από το παρελθόν των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης απαιτεί σκόπιμες ενέργειες.

Η γνώση είναι ένα αντίδοτο για το φόβο και για το λόγο αυτό έχουμε επικεντρωθεί στην εξάπλωση των πληροφοριών για τα κοινωνικά μέσα, ώστε οι εταιρείες να αποκτήσουν τις γνώσεις που χρειάζονται για να δράσουν.

Όταν οι πελάτες με κοινωνική αγωνία μέσων επικοινωνούν με εμάς, η προσέγγισή μας είναι να παρέχουμε υποστήριξη στη δημιουργία μιας γραμμικής πολιτικής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και στο σχεδιασμό διαδικασιών που θα εξασφαλίσουν την ψηφιακή φήμη σας.

Μόλις εφαρμοστούν οι πολιτικές και οι διαδικασίες, εργαζόμαστε μαζί σας για να αναπτύξουμε μια στρατηγική περιεχομένου που καθορίζει τη μοναδική αξία σας, προσδιορίζει τους πελάτες στόχους και περιγράφει τους στόχους της εταιρείας.

Οι πολιτικές, οι διαδικασίες και η σταθερή στρατηγική περιεχομένου είναι η θεραπεία για το άγχος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Σχεδιασμος, Κατασκευη & Προωθηση Ιστοσελιδων, SEO βελτιστοποιηση

Digital Marketing

Content & Email marketing
Search Engine Optimization

Επικοινωνία

Send us an email:
nessus@ymail.com