Blog: Ιστοσελίδες / SEO / Νέα και Τάσεις

Websites - Applications S.E.O.

Δημιουργία E-Shop : Πώς να ξεκινήσετε

Δημιουργία E-Shop : Πώς να ξεκινήσετε

Η δημιουργία eshop, ειδικά την περίοδο της πανδημίας του κορωναϊού, είναι αναμφισβήτητα ένα θέμα που απασχολεί ένα πολύ μεγάλο μέρος επιχειρηματιών σε όλη την Ελλάδα.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, η πανδημία του COVID-19 έχει επιταχύνει την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πολλοί άνθρωποι την περίοδο αυτή έκαναν για πρώτη φορά κάποια αγορά online, είτε από ανάγκη είτε από περιέργεια, και έτσι πήρανε μια πρώτη ιδέα για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πολλοί επιχειρηματίες οι οποίοι σκέφτονται να μπουν στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι λογικό να έχουν κάποιες εύλογες απορίες, όπως και ανησυχίες.

  • Πόσο θα κοστίσει η δημιουργία ενός e-shop;
  • Θα πουλάει το e-shop μου;
  • Υπάρχουν έτοιμα πακέτα e-shop για να επιιλέξω;
  • Θα χρειαστεί να προσλάβω έξτρα άτομο για τη διαχείριση του e-shop μου;
  • Ποιόν να επιλέξω για την κατασκευή και την προώθηση του e-shop μου;

Στην πραγματικότητα, αν είστε νέος στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, θα διαπιστώσετε σε πολύ σύντομα πως αυτό που πραγματικά χρειάζεστε είναι ένας σύμβουλος ανάπτυξης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και όχι απλώς κάποιον που θα το κατασκευάσει για σας.

Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία για την δημιουργία ενός e-shop, στο μετά και την υποστήριξη που θα έχετε.

Στόχος του άρθρου είναι να κάνουμε το τοπίο πιο ξεκάθαρο στο μυαλό σας, όταν ξεκινήσετε την έρευνα αγοράς σας.

Το μεγαλύτερο «πρόβλημα» και η δυσκολία να απαντηθούν οι συγκεκριμένες ερωτήσεις, είναι ότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες υποτιμούν τόσο την βαρύτητα και τη σημαντικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Επίσης πρόβλημα αποτελεί και το γεγονός, ότι υπάρχει ελλιπής ενημέρωση σχετικά με το θέμα.

Γενικότερα, θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας, πως το άνοιγμα ενός e-shop, ισοδυναμεί με το άνοιγμα ενός κανονικού καταστήματος.

 

1. Ποιό θα είναι το κόστος για τη δημιουργία ενός e-shop ;

Πολύ σημαντικό είναι, όταν θα αποφασίσετε να δημιουργήσετε ένα e-Shop, να το δείτε σαν μια επένδυση και όχι σαν έξοδο.

Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, εκτός των άλλων, θα παρατηρήσετε και μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές για την δημιουργία ενός e-shop. 

Η ανάπτυξη ενός επιτυχημένου e-shop και που το κόστος του θα κυμαίνεται σε λογικές τιμές, θα πρέπει να περιλαμβάνει:

  1. Μελέτη του κλάδου και του ανταγωνισμού και ορισμό στόχου-κοινού 
  2. Σχεδίαση και προσαρμογή του εικαστικού πάνω στο στόχο-κοινό
  3. Responsive Design για τη σωστή λειτουργία στις φορητές συσκευές
  4. Συμβουλευτική καθοδήγηση στη λειτουργία και την προώθηση
  5. Έμφαση στην ταχύτητα και τις προδιαγραφές φιλοξενίας
  6. Σύνδεση με τρόπους πληρωμής και μεταφορικές εταιρείες
  7. Εύκολη πλοήγηση για καλή εμπειρία χρήστη
  8. Σχεδιασμός ελκυστικών διαφημιστικών banner
  9. Βελτιστοποίηση του καλαθιού και της ολοκλήρωσης αγοράς
  10. Βελτιστοποίηση SEO για καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης

Η διαφορά στο κόστος για την κατασκευή e-shop όμως δεν περιορίζεται μόνο στα παραπάνω σημεία. 

 

2. Δεν υπάρχει e-shop που να πουλάει από μόνο του !.

Το σίγουρο είναι ότι δεν γίνεται απλά να στήσετε ένα e-shop και να περιμένετε να ξεκινήσει να πουλάει μόνο του. Θα χρειαστείτε το λιγότερο ένα άτομο μέσα στην επιχείρησή σας το οποίο και θα πρέπει να ασχολείται ενεργά μαζί του. 

Μερικές από τις αρμοδιότητες που θα έχει αυτό το άτομο είναι:

  • Να απαντάει στα τηλέφωνα και στα email
  • Να ετοιμάζει τις παραγγελίες
  • Να μιλάει με τις μεταφορικές εταιρείες
  • Να αλλάζει τιμές και προσφορές και να εισάγει νέα προϊόντα
  • Να μιλά με την τεχνική υποστήριξη για τυχόν προβλήματα ή νέες λειτουργίες
  • Να παρακολουθεί τον ανταγωνισμό
  • Να ελέγχει για ελλείψεις του στοκ των προϊόντων

Δηλαδή, το άτομο αυτό θα πρέπει να κάνει ότι θα έκανε κι ένας εργαζόμενος σε φυσικό κατάστημα, με τη μόνη διαφορά ότι δεν θα έρχεται σε άμεση επαφή με τον πελάτη.

 

3. Προσεκτική επιλογή με ποια μεταφορική εταιρεία θα συνεργαστείτε

Θα πρέπει αρχικά να κάνετε μια έρευνα αγοράς στα τοπικά καταστήματα ταχυμεταφορών της περιοχής σας.

Οι τιμές διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία και είναι διαπραγματεύσιμες ανάλογα με τον όγκο των παραγγελιών σας.

Ζητήστε προσφορά από όλες τις εταιρείες της περιοχής σας και επιλέξτε αυτή που σας συμφέρει περισσότερο.

Τι πρέπει να προσέξετε:

  • Οριστικοποιήσετε γραπτώς με την εταιρεία ταχυμεταφορών το τι ισχύει με τις δυσπρόσιτες περιοχές.
  • Πρέπει να είναι ξεκάθαρο τι γίνεται σε περίπτωση μη παραλαβής του δέματος από τον πελάτη. Πολλές εταιρείες χρεώνουν έξτρα την επιστροφή ενώ άλλες όχι.

Είναι σημεντικό να θυμάστε ότι η αγοραστική εμπειρία των πελατών δεν τελειώνει στο e-shop σας.

Πολλές φορές οι πελάτες σχολιάζουν αρνητικά ένα e-shop αν δε μείνουν ικανοποιημένοι από τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία.

Το καλύτερο είναι να συνεργαστείτε με πάνω από μια εταιρεία και να δίνετε στον πελάτη την επιλογή να διαλέξει αυτή που θέλει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Αν κάποιος πελάτης έχει παραγγείλει από κάποιο e-shop και έμεινε ευχαριστημένος και από τη μεταφορική εταιρεία, το πιθανότερο είναι να προτιμήσει ξανά το e-shop αυτό.

 

4. Online πληρωμές

Το θέμα των πληρωμών είναι πολύ σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο και αποτελεί ακόμα και λόγο εγκατάλειψης του καλαθιού από τους πελάτες.

Οι απαραίτητοι τρόποι πληρωμής είναι:

  • Πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα
  • Πληρωμή με αντικαταβολή (κατόπιν συμφωνίας με την μεταφορική εταιρεία)
  • Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

Οι παραπάνω τρόποι πληρωμής (εκτός από την κατάθεση σε τράπεζα) έχουν προμήθεια επί της πώλησης.

 

5. Είναι απαραίτητο το e-shop σας να μπει στο Skroutz και στο BestPrice κλπ ;

Είναι δύσκολο να απαντηθεί αυτό το ερώτημα και χωρίς να γνωρίζουμε το αντικείμενο και την πιθανή δυναμική του e-shop σας, μπορούμε να σας δώσουμε κάποια βασικά δεδομένα για να πάρετε την απόφασή σας.

Αν δε μπορείτε να είστε ανταγωνιστικοί στις τιμές, δεν έχει και πολύ νόημα να προβληθείτε σε αυτές τις πλατφόρμες.

Το Skroutz πρόσφατα άλλαξε την πολιτική χρέωσής του και από πληρωμή με το κλικ (Cost Per Click), το γύρισε σε πληρωμή με προμήθεια επί της πώλησης (Cost Per Sale).

Το ποσοστό αυτής της προμήθειας ενδεικτικά μπορεί να είναι από 2,5% έως και 9% επί του μικτού ποσού, ανάλογα με το αντικείμενο σας.

Θα πρέπει να υπολογίσετε καλά τα περιθώρια κέρδους σας για το αν σας συμφέρει ή όχι να προβληθείτε σε αυτό τα κανάλι.

Παράλληλα θα πρέπει να συνυπολογίσετε και το μηνιαίο κόστος προβολής στην πλατφόρμα το οποίο (ανάλογα με τον κλάδο) θα είναι τουλάχιστον 200€.

Στην ουσία καταθέτετε χρήματα από τα οποία το Skroutz αφαιρεί όταν γίνει κάποια πώληση.

Το BestPrice από την άλλη, συνεχίζει με το μοντέλο χρέωσης ανά κλικ (Cost Per Click) αλλά όπως είναι γνωστό δεν έχει την ίδια δημοτικότητα με το Skroutz. Παραμένει όμως, ένα καλό μέσο προβολής.

 

Μηνιαίο κόστος θα έχετε και στο BestPrice και στο Skroutz.

 

6. Δημιουργία e-shop σε περισσότερες από μία γλώσσες ;

Το πόσες γλώσσες θα έχει το e-shop σας είναι καθαρά θέμα του επιχειρηματικού στόχου σας. Μπορεί να έχει όσες γλώσσες θέλετε, αν μπορείτε να το υποστηρίξετε.

Μια πρώτη σκέψη που συνήθως κάνουν οι περισσότεροι είναι “θα το κάνω και στα Αγγλικά μήπως και πιάσω κάποιον πελάτη από το εξωτερικό”.

Το παραπάνω όμως  σκεπτίκό είναι λάθος, γιατί ο ανταγωνισμός στο εξωτερικό είναι τεράστιος και δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα.

Η προσθήκη επιπλέον γλωσσών στο e-shop σας θα πρέπει να γίνει συνειδητά και όχι απλά για να υπάρχει.

Μερικά σημεία που θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε είναι τα εξής:

  • Μπορώ να υποστηρίξω οικονομικά το άνοιγμα σε αγορές του εξωτερικού μέσω διαφήμισης;
  • Μπορώ να υποστηρίξω τεχνικά τη συντήρηση ενός eshop σε περισσότερες από μία γλώσσες;
  • Το προσωπικό μου έχει καλή έως άριστη γνώση αγγλικών (ή άλλων γλωσσών);
  • Σε ποιες χώρες θέλω να απευθυνθώ;
  • Τα προϊόντα μου έχουν ζήτηση σε αυτές τις χώρες;
  • Μπορώ να έχω ανταγωνιστικά κόστη αποστολής για χώρες του εξωτερικού;

Παράλληλα, να έχετε υπόψιν σας πως η προσθήκη επιπλέον γλωσσών στο e-shop σας θα επιφέρει και αύξηση στο κόστος κατασκευής του.

 

7. Ποιά εταιρεία να επιλέξω για την δημιουργία του e-shop μου;

Άλλη μια δύσκολη ερώτηση που δεν έχει εύκολη απάντηση. Σημαντικό είναι να θυμάστε πως στην ουσία δεν ψάχνετε απλώς για μια εταιρεία κατασκευής e-shop αλλά ένα σύμβουλο ανάπτυξης της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης, γιατί η δημιουργία ενός e-shop δεν τελειώνει με την κατασκευή του.

 

8. Είναι η διαχείριση του e-shop εύκολη υπόθεση;

Τα περισσότερα σύγχρονα συστήματα δημιουργίας e-shop καθιστούν την διαχείριση εύκολη υπόθεση ακόμα και για κάποιον χρήστη με ελάχιστες γνώσεις. Δεν χρειάζεται δηλαδή κάποια ιδιαίτερη τεχνογνωσία. Οπότε, η διαχείριση του e-shop σας σε τεχνικό επίπεδο θα πρέπει να είναι το τελευταίο που σας απασχολεί.

Το σημαντικότερο είναι το άτομο της επιχείρησής σας το οποίο θα αναλάβει τη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σας, να είναι δραστήριο και να μπορεί να βρίσκει έξυπνες λύσεις σε προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

 

9. Χωρίς διαφήμιση το eshop σας δε θα πάει πολύ μακριά

Μορφές διαφήμισης υπάρχουν πολλές. Ακόμα και οι πλατφόρμες όπως το Skroutz και το BestPrice που αναφέρθηκαν προηγουμένως είναι διαφήμιση.

Αν δεν επενδύσετε σε διαφήμιση και δεν βρείτε τα σημεία επαφής με το κοινό σας, τότε το πιθανότερο είναι να πετάξετε τα χρήματά σας.

Θα χρειαστείτε λοιπόν ένα σύμβουλο ανάπτυξης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με τον οποίο μαζί θα αναλύσετε και θα καταλήξετε στο ποια είναι τα σωστά σημεία για να διαφημιστείτε.

Προσπαθήστε (στην αρχή τουλάχιστον) να περιορίσετε τις σπασμωδικές κινήσεις, γιατί το μόνο που θα καταφέρετε είναι να χάσετε χρήματα.

Για παράδειγμα μια κλασική σπασμωδική κίνηση είναι: “Ας ρίξω 100€ στο Facebook να δούμε τι θα γίνει, μπορώ να το κάνω και μόνος μου”. Ναι, μπορείτε. Τα χρήματα αυτά που θα ρίξετε ίσως σας φέρουν πίσω κάποιες παραγγελίες. Αν όμως όλο αυτό γινόταν σωστά και με στρατηγική, οι παραγγελίες αυτές θα μπορούσαν να είναι πολλαπλάσιες.

 

 

10. Η δημιουργία e-shop δεν είναι για όλους!

Αυτό μπορεί να ακούγεται αποθαρρυντικό αλλά δυστυχώς (ή ευτυχώς) θα πρέπει να το αναφέρουμε.

Αν δεν είστε 100% αποφασισμένοι να επενδύσετε χρόνο και χρήματα για να τρέξετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, καλύτερα να μη το κάνετε καθόλου.

 

Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος πλέον, που μια μέτρια δημιουργία e-shop δεν έχει μελάλη πιθανότητα να αποδώσει.

Πρόκειται για μια επένδυση που μπορεί να φέρει σοβαρά έσοδα στην επιχείρησή σας, αν την αντιμετωπίσετε κι εσείς σοβαρά.

 


 

Αν σκέφτεστε να δημιουργήσετε κάποιο e-shop και έχετε κάποιες απορίες επικοινωνήστε μαζί μας.
 
Zero-day δημοσίευση για παλαιότερες εκδόσεις του Joomla CMS

Zero-day δημοσίευση για παλαιότερες εκδόσεις του Joomla CMS

Zero-day δημοσίευση για παλαιότερες εκδόσεις του Joomla CMSΤην περασμένη εβδομάδα δημοσιευθηκε online μια ευπάθεια σε επιθέσεις σε κάποιες παλαιότερες εκδόσεις του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου Joomla (CMS), μιας δημοφιλούς εφαρμογής στο διαδίκτυο για την κατασκευή και τη διαχείριση ιστότοπων - ιστοσελίδων.

Η ευπάθεια ανακαλύφθηκε από τον Ιταλό ερευνητή ασφάλειας Alessandro Groppo της Hacktive Security και αφορά όλες τις εκδόσεις του Joomla από 3.0.0 έως 3.4.6, που κυκλοφόρησαν από τα τέλη Σεπτεμβρίου 2012 έως τα μέσα Δεκεμβρίου του 2015.

Η απόδειξη του κώδικας εκμετάλλευση της ευπάθειας έχει δημοσιευθεί ηλεκτρονικά.

Είναι μια ένεση αντικειμένου PHP που μπορεί να οδηγήσει σε απομακρυσμένη εκτέλεση κώδικα (RCE) κάτω από ορισμένα σενάρια. Για παράδειγμα, μπορεί να αξιοποιηθεί μέσω της φόρμας σύνδεσης του Joomla CMS και μπορεί να επιτρέψει στους επιτιθέμενους να εκτελέσουν κώδικα στον υποκείμενο διακομιστή του ιστότοπου.

Η ενημέρωση σε οποιαδήποτε έκδοση του Joomla 3.4.7 ή νεότερη θα αποτρέψει τις επιθέσεις. Η τρέχουσα έκδοση του Joomla σήμερα είναι η 3.9.12.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά, στο Zero-day published for old Joomla CMS versions

Τάσεις στο Σχεδιασμό Ιστοσελίδων

Το Flat Design εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2010, αλλά απέκτησε μεγάλη δυναμική και ξεκίνησε να χρησιμοποιείται κατά κόρων στη σχεδίαση ιστοσελίδων από το 2013 και μετά. Και ενώ οι περισσότεροι περίμεναν ότι το Flat Design θα είχε φύγει πλέον από το προσκήνιο, όπως έχει γίνει με αρκετές άλλες σχεδιαστικές τάσεις στο παρελθόν, το Flat Design είναι ακόμα παρόν, εξελίσσεται και βελτιώνεται συνεχώς, και είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο web design trend.

To Flat Design είναι μία μινιμαλιστική σχεδιαστική προσέγγιση που δίνει έμφαση στη χρηστικότητα. Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν χρησιμοποιεί πολύπλοκα διακοσμητικά στοιχεία στη σχεδίαση ή διάφορα στοιχεία που δεν εξυπηρετούν κανένα απολύτως σκοπό, και αποσπούν άσκοπα την προσοχή του χρήστη. Το Flat Design χαρακτηρίζεται από καθαρότητα στη σχεδίαση, αρκετό κενό χώρο, φωτεινά χρώματα με μεγάλη αντίθεση και καθαρά γραφικά.

Αντοχή στο χρόνο και εξέλιξη

Η αντοχή του στο χρόνο βασίζεται κυρίως στην απλότητα που το χαρακτηρίζει. Στην περίπτωση της flat σχεδίασης, οι web designers δεν δημιουργούν πολύπλοκα γραφικά για να αναδείξουν το ταλέντο τους, δημιουργούν γραφικά για να βελτιώσουν το User Experience. Και στους χρήστες αρέσει πολύ αυτό. Επίσης, το flat design αρέσει και στους developers αφού βοηθά αρκετά στην ανάπτυξη ιστοσελίδων, καθώς είναι «συμβατό» με frameworks και interfaces της εποχής (responsive design). Και ας μην ξεχνάμε ότι υιοθετήθηκε από τους καλύτερους. Όταν η Apple (iOS 7) και η Microsoft (Windows 8) σχεδιάζουν το UI των λειτουργικών τους συστημάτων βασιζόμενοι σε ένα σχεδιαστικό trend, ο υπόλοιπος κόσμος ακολουθεί!

Παρόλο που το Flat Design κέρδισε την κοινότητα των σχεδιαστών πάρα πολύ γρήγορα, η εξέλιξη του είναι αργή αλλά σταθερή. Σήμερα, η επίπεδή σχεδίαση έχει εμπλουτιστεί με ελαφρές διακοσμητικές πινελιές. Τα περισσότερα παραδείγματα Flat Design του παρόντος χρησιμοποιούν σκιές και χρώματα που δεν «υπακούουν» στους κανόνες της συγκεκριμένης τάσης και γραμματοσειρές που ξεπερνούν τα όρια της αρχικής επίπεδης σχεδίασης. Και αυτή του η εξέλιξη, είναι και ο βασικός λόγος που έχει υιοθετηθεί τόσο πολύ από πολλούς web designers και εξελίσσεται προς το καλύτερο και σε διαφορετικά πρότυπα σχεδιασμού.

Τι είναι το Responsive Design

Το responsive design είναι μια σειρά από τεχνικές που επιτρέπουν στις ιστοσελίδες, να προσαρμόζονται δυναμικά «on the fly» (άμεσα) σε κάθε διάσταση(size) και προσανατολισμό (orientation) οθόνης, και κατά συνέπεια σε όλες τις φορητές συσκευές (smartphones, tablets κ.α.) .

Αξίζει να προσέξουμε τα εξής:

Αυτό που «προσαρμόζεται δυναμικά» δεν είναι απλά το πλάτος του περιεχομένου. Στο responsive design μπορούμε να αλλάξουμε εντελώς τη δομή, το layout, τις εικόνες, το μέγεθος των γραμματοσειρών και φυσικά το περιεχόμενο της σελίδας, δίνοντας στο site μας τη δυνατότητα να προσαρμόζεται σε κάθε διάσταση οθόνης, αλλάζοντας ακόμα και δομικά στοιχεία του, έτσι ώστε ο χρήστης να βλέπει πάντα την καταλληλότερη έκδοση για τη συσκευή που χρησιμοποιεί.

Η προσαρμογή των responsive sites γίνεται με βάση την ανάλυση της οθόνης του χρήστη. Όταν το site εμφανιστεί στην οθόνη μικρής ανάλυσης ενός κινητού, ο χρήστης θα δει την αντίστοιχη έκδοση του. Το ίδιο θα συμβεί αν το site εμφανιστεί στην οθόνη ενός tablet ή στην οθόνη ενός mini laptop κ.ο.κ. Το ότι η τεχνική του responsive design ανιχνεύει την ανάλυση οθόνης και όχι την συσκευή, σημαίνει πως sites που κατασκευάζονται με αυτή την τεχνική, έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζονται και σε μεγαλύτερες οθόνες όπως π.χ. οθόνες μεγάλης ανάλυσης των desktop PCs.

To responsive design, εκτός από την ανάλυση λαμβάνει υπόψιν του και τον προσανατολισμό, το orientation. Έτσι, όταν π.χ. κρατάμε ένα tablet οριζόντια δηλαδή σε landscape μπορούμε να έχουμε άλλη εμφάνιση της σελίδας από ό,τι όταν το κρατάμε κάθετα, δηλαδή σε portrait. Το ίδιο ισχύει φυσικά και με τα κινητά τηλέφωνα.

Ένα responsive design site μπορεί να προσαρμόζεται δυναμικά και on the fly. Αυτό σημαίνει ότι η αλλαγή εμφάνισης γίνεται στο front end, στον ίδιο τον browser του χρήστη με αποτέλεσμα ο χρήστης να έχει τη δυνατότητα να δει άμεσα αυτή την αλλαγή όταν π.χ. αλλάζει το orientation της συσκευής του από landscape σε portrait. Αυτό το ίδιο στοιχείο είναι που επιτρέπει στα responsive sites να αλλάζουν δυναμικά όταν ο χρήστης μικρύνει με το ποντίκι του το μέγεθος του παράθυρου του browser του. Τότε θα δει τη σελίδα να μεταμορφώνεται δυναμικά μπροστά στα μάτια του.

Πλεονεκτήματα:

1. Γιατί να στραφεί τελικά κανείς στο responsive design; Γιατί να επιλέξει κανείς μία πιο περίπλοκη και τεχνικά απαιτητική λύση για το site του;

2. Βελτιωμένο user experience (UX): Ο βασικός λόγος είναι φυσικά η παροχή ενός θετικού user experience στους χρήστες ανεξαρτήτως μέσου και τρόπου πρόσβασης στη σελίδα μας.

3. Κόστος: Αν και ακριβότερο από ένα παραδοσιακό site, η λύση του responsive design ενδεχομένως είναι οικονομικότερη από το να προσπαθούσε κανείς να δημιουργήσει ξεχωριστές σελίδες και εφαρμογές για κάθε συσκευή.

4. Future-proof!: Ένα responsive site θα προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε νέα συσκευή ή ανάλυση, η οποία μπορεί να μην είναι ακόμα διαθέσιμη και να μην γνωρίζουμε.

5. Συντήρηση: Η συντήρηση του περιεχομένου αλλά και η τεχνική συντήρηση είναι ευκολότερη, αφού μιλάμε για ένα site και όχι πολλαπλές διαφορετικές ιστοσελίδες.

Άρα:

Προσφέρουμε στο χρήστη με ένα όνομα, μια ενιαία εικόνα ανεξαρτήτως συσκευής, με ενιαίο σχεδιασμό και ένα περιεχόμενο.

Σχεδιασμος, Κατασκευη & Προωθηση Ιστοσελιδων, SEO βελτιστοποιηση

Digital Marketing

Κοκκίνη Χάνι
Ηράκλειο Κρήτης

Επικοινωνία

Call: +30-6942-034-255
email us: info@nessus.gr