Δυστυχώς, αυτό που πολλοί ειδικοί ξεχνούν είναι ότι το UX δεν ισχύει μόνο για ψηφιακές σελίδες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ανακαλύψετε τις σωστές στρατηγικές UX για τα πάντα, από τις αρχικές σελίδες του ιστότοπού σας έως τα μηνύματα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακόμη και τις καταχωρίσεις σας στο Google.
Σήμερα, θα διερευνήσουμε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να εφαρμόσετε αρχές UX στην εικόνα του πελάτη σας στις μηχανές αναζήτησης.
Γιατί η καταχώριση της μηχανής αναζήτησης έχει σημασία
Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά…
Το 89% των πελατών ξεκινά τη διαδικασία αγοράς με μια μηχανή αναζήτησης.
Αυτό σημαίνει ότι είτε δημιουργείτε ένα χαρτοφυλάκιο για να πουλήσετε τις υπηρεσίες σας είτε δημιουργείτε έναν ιστότοπο για έναν πελάτη, η πρώτη σύνδεση που έχει ένας πελάτης με το σχέδιό σας δεν βρίσκεται στην αρχική σελίδα.
Οι προγραμματιστές και οι σχεδιαστές γνωρίζουν ότι οι πρώτες εντυπώσεις μετρούν όταν πρόκειται για επιτυχία στο διαδίκτυο. Ωστόσο, υποθέτουν ότι αυτές οι πρώτες εντυπώσεις συμβαίνουν σε ένα κανάλι κοινωνικών μέσων, μια σελίδα προορισμού ή μια αρχική σελίδα.
Η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φορές, οδηγείτε μια συγκεκριμένη εμπειρία για έναν τελικό χρήστη πριν καν το καταλάβετε. Προτού μπορέσετε να εντυπωσιάσετε ένα κοινό με έναν όμορφο σχεδιασμό ιστότοπου ή μια φανταστική προσφορά CTA, πρέπει να τον πείσετε να κάνει κλικ στον σύνδεσμό σας Google.
Όπως το UX σε έναν ιστότοπο έχει να κάνει με το κοινό σας αυτό που χρειάζεται με ενημερωμένο και στρατηγικό τρόπο, το UX στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο.
Πώς να κάνετε τη λίστα αναζήτησης να ξεχωρίζει με το UX
Λοιπόν, πώς αρχίζετε να εφαρμόζετε τις αρχές του UX στα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google;
Είναι πολύ πιο εύκολο από όσο νομίζετε.
ΒΗΜΑ 1: ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΜΕΣΗΣ ΑΞΙΑΣ
Η παροχή εξαιρετικής εμπειρίας σε έναν ιστότοπο συχνά σημαίνει ότι παρέχουμε στους τελικούς χρήστες τις πληροφορίες που χρειάζονται το συντομότερο δυνατό. Φανταστείτε να σχεδιάσετε μια σελίδα προορισμού. δεν θα θέλατε το κοινό σας να βαρεθεί να ψάχνει, για να βρει αυτό που χρειάζεται. Αντ 'αυτού, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η πληροφορία της σελίδας ήταν αμέσως εμφανής.
Κατά τη δημιουργία μιας εικόνας για τη λίστα μηχανών αναζήτησης, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ίδια προσέγγιση. Αυτό συχνά σημαίνει να σκεφτόμαστε προσεκτικά δύο πράγματα:
- Ο τίτλος σας
- Η μετα -περιγραφή σας
Περίπου 8 στους 10 χρήστες λένε ότι θα κάνουν κλικ σε έναν τίτλο αν είναι συναρπαστικός . Αυτό σημαίνει ότι πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο για να βελτιώσετε τη στρατηγική SEO σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος της ιστοσελίδας σας θα τραβήξει την προσοχή του κοινού.
Οι καλύτεροι τίτλοι προσφέρουν άμεση αξία.
Άμεσα, αυτοί οι τίτλοι λένε στο κοινό τι ακριβώς θα κάνει όταν κάνει κλικ στη σελίδα. Η υπόσχεση οδηγεί στη δράση, ενώ η σαφήνεια αναδεικνύει την ενημερωμένη φύση της μάρκας.
Το υπέροχο με τη χρήση ενός εξαιρετικού τίτλου για μια σελίδα είναι ότι δεν έχει σημασία πού κατατάσσεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είτε είστε ο αριθμός 2 είτε ο αριθμός 5, οι πελάτες σας θα κάνουν κλικ αν βρουν κάτι που θέλουν.
Είναι ακριβώς όπως η χρήση ενός CTA σε μια σελίδα προορισμού. Βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος σας είναι:
- Ενημερωτικός: Δείξτε αμέσως την αξία της πληροφορίας σας στο κοινού σας
- Βελτιστοποιημένος για κινητά: Θυμηθείτε, το κοινό σας ενδέχεται να μην βλέπει τον πλήρη τίτλο σας σε ορισμένες οθόνες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε τις αρχικές λέξεις να μετράνε.
- Εύκολος στην ανάγνωση: Κρατήστε τον σύντομο, κατανοητό και απλό. Μιλήστε τη γλώσσα του τελικού χρήστη.
ΒΗΜΑ 2: ΧΤΙΣΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΕ ΤΑ URL ΣΑΣ
Οι παράγοντες εμπιστοσύνης είναι ένα άλλο ουσιαστικό μέρος του καλού UX .
Όταν σχεδιάζετε έναν ιστότοπο για μια νέα μάρκα, γνωρίζετε ότι είναι δουλειά σας να κάνετε τους επισκέπτες να αισθάνονται άνετα. Ακόμα και στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, πολλοί πελάτες δεν θα αισθάνονται άνετα να δίνουν τα χρήματά τους ή τα στοιχεία τους σε μια νέα εταιρεία.
Μέσα στον ιστότοπο που σχεδιάζετε, μπορείτε να εφαρμόσετε πράγματα όπως σύμβολα εμπιστοσύνης, κριτικές και μαρτυρίες για να ενισχύσετε την αξιοπιστία της μάρκας. Στις μηχανές αναζήτησης, όλα ξεκινούν με τη διεύθυνση URL σας.
Οι διευθύνσεις URL φιλικές προς την αναζήτηση που αναδεικνύουν τη φύση της σελίδας θα διευκολύνουν το μυαλό του κοινού σας. Όταν κάνουν κλικ σε μια σελίδα σχετικά με το "Τι είναι το SEO" στα SERP, θέλουν να δουν μια διεύθυνση URL που ταιριάζει, όχι μια δέσμη αριθμών και συμβόλων
Χρησιμοποιήστε δομές permalink φιλικές προς την αναζήτηση για να κάνετε την καταχώρισή σας να φαίνεται πιο έγκυρη. Αυτό θα αυξήσει τις πιθανότητες ο πελάτης σας να κάνει κλικ σε μια σελίδα και θα κάνει πιο πιθανό να μοιραστεί το σύνδεσμο με φίλους.
Μόλις αποφασίσετε για μια δομή συνδέσμου, βεβαιωθείτε ότι παραμένει συνεπής σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Εάν ένας σύνδεσμος δεν φαίνεται να ταιριάζει με τα υπόλοιπα URL που βλέπει το κοινό σας για τον ιστότοπό σας, μπορεί να πιστεύει ότι βρίσκεται σε λάθος σελίδα. Αυτό αυξάνει το ποσοστό εγκατάλειψης.
ΒΗΜΑ 3: ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑ -ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΑΣ
Για να παραδώσετε εξαιρετικό UX σε έναν ιστότοπο, διασφαλίζετε ότι ο επισκέπτης σας μπορεί να βρει όλες τις απαντήσεις στις πιο πιεστικές ερωτήσεις του το συντομότερο δυνατό. Αυτό περιλαμβάνει την παροχή των σωστών πληροφοριών σε κάθε σελίδα και τη χρήση της σωστής δομής πλοήγησης για να υποστηρίξει το ταξίδι ενός επισκέπτη.
Στα SERP, μπορείτε να παρέχετε την ίδια ενημερωτική εμπειρία με μια μετα -περιγραφή. Αν και οι μετα -περιγραφές συχνά αγνοούνται, μπορούν να δώσουν μεγάλη αξία και να βοηθήσουν εσάς ή τον πελάτη σας να κάνετε τη σωστή πρώτη εντύπωση.
Για να κατακτήσετε τις μετα -περιγραφές σας:
- Χρησιμοποιήστε τους πλήρεις 160 χαρακτήρες: Αξιοποιήστε στο έπακρο τη μετα -περιγραφή σας παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες σε αυτόν τον μικρό χώρο.
- Συμπεριλάβετε ένα CTA: Ακριβώς όπως τα CTA βοηθούν να καθοδηγούν τους πελάτες μέσα από τις σελίδες ενός ιστότοπου, μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε κλικ στα SERP. Μια παρότρυνση για δράση όπως "διαβάστε για" ή "κάντε κλικ εδώ" έχει νόημα όταν ενισχύετε την εικόνα αναζήτησης.
- Εστίαση στην αξία: Επικεντρωθείτε στο να παρέχετε στους πελάτες σας μια εικόνα για το τι τους ταιριάζει εάν κάνουν κλικ στην καταχώρισή σας.
Μην ξεχνάτε ότι η προσθήκη λέξεων -κλειδιών στην μετα -περιγραφή σας είναι συχνά χρήσιμη επίσης. Οι λέξεις -κλειδιά θα αυξήσουν τις πιθανότητές σας για υψηλότερη κατάταξη, αλλά θα δείξουν επίσης στο κοινό σας ότι κοιτάζει το σωστό αποτέλεσμα.
ΒΗΜΑ 4: ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ
Πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι οι σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης έχουν αλλάξει αρκετά τα τελευταία δύο χρόνια. Καθώς η Google προσπαθεί να κάνει τα αποτελέσματα πιο συναφή και κατατοπιστικά, έχουμε δει την άνοδο των πραγμάτων, όπως πλούσια αποσπάσματα. Τα πλούσια αποσπάσματα είναι εξαιρετικά για να πείτε στο κοινό σας πού να κοιτάξετε.
Σε έναν ιστότοπο, θα χρησιμοποιούσατε στοιχεία σχεδίασης, όπως χρώματα σε αντίθεση και κινούμενα σχέδια, για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας σε έναν συγκεκριμένο χώρο. Στις μηχανές αναζήτησης, τα πλούσια αποσπάσματα μπορούν να οδηγήσουν στα ίδια αποτελέσματα. Η διαφορά είναι ότι αντί να πείτε σε έναν επισκέπτη τι να κάνει στη συνέχεια σε μια σελίδα, του λέτε να κάνει κλικ στον ιστότοπό σας και όχι σε έναν ανταγωνιστή.
Όταν η Google εισήγαγε πλούσια αποσπάσματα, ήθελε να προσφέρει στους διαχειριστές έναν τρόπο προβολής του καλύτερου περιεχομένου τους. Τα πλούσια αποσπάσματα χρησιμοποιούνται συχνότερα σήμερα στις σελίδες προϊόντων και επαφών, επειδή μπορούν να επιδεικνύουν κριτικές.
Εγκαταστήστε μια πλούσια προσθήκη αποσπάσματος στον ιστότοπό σας εάν είστε χρήστης του WordPress ή ο πελάτης σας. Όταν εισάγετε το περιεχόμενο που χρειάζεστε στον ιστότοπο, χρησιμοποιήστε το αναπτυσσόμενο μενού στο εργαλείο Πλούσιο απόσπασμα για να διαμορφώσετε το απόσπασμα.
Στην ιδανική περίπτωση, θα θέλετε να στοχεύσετε στο πλήρες, πλούσιο απόσπασμα, αν θέλετε να ξεχωρίσετε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Τα περισσότερα επιλεγμένα αποσπάσματα έχουν κείμενο και εικόνα. Πρέπει να έχετε πρόσβαση και στα δύο, γράφοντας υπέροχο περιεχόμενο και συνδυάζοντάς το με μια σχετική εικόνα.
ΒΗΜΑ 5: ΠΑΡΟΧΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΠΑΡΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ)
Ως σχεδιαστής ιστότοπου ή προγραμματιστής, θα γνωρίζετε ότι διαφορετικοί άνθρωποι συχνά έλκονται από διαφορετικά πράγματα. Μερικοί από τους επισκέπτες σας ενδέχεται να δουν αμέσως ένα σύνολο σημείων κουκκίδων και να τα χρησιμοποιήσουν για να αναζητήσουν την απάντηση στην ερώτησή τους. Άλλοι επισκέπτες θα θέλουν εικόνες ή βίντεο για να τους καθοδηγήσουν. Λοιπόν, πώς προσφέρετε αυτό το είδος ποικιλίας στο SERPS;
Η ευκολότερη επιλογή είναι να στοχεύσετε να καταλάβετε περισσότερες από τις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η Google προσφέρει τώρα έναν σωρό διαφορετικούς τρόπους για τους πελάτες να λάβουν τις απαντήσεις που επιθυμούν. Όταν πραγματοποιείτε αναζήτηση για το "Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google My Business" στο Google, θα δείτε συνδέσμους προς ιστολόγια, καθώς και μια λίστα βίντεο YouTube και την ενότητα "Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης".
Βεβαιωθείτε ότι εσείς ή ένας πελάτης έχετε διαφορετική κατάταξη περιεχομένου για τις ίδιες λέξεις -κλειδιά, μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία κάθε πελάτη στις μηχανές αναζήτησης. Συχνά, η διαδικασία διάδοσης της εικόνας σας στα SERP είναι τόσο απλή όσο η δημιουργία ορισμένων διαφορετικών ειδών περιεχομένου.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα οφέλη του βίντεο, ζητήστε από τον πελάτη σας να δημιουργήσει βίντεο στο YouTube για μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις ή τα πιο καλυπτόμενα θέματα. Εάν βοηθάτε με το μάρκετινγκ SEO για τον πελάτη σας, βεβαιωθείτε ότι έχουν μια σελίδα Συχνών ερωτήσεων ή έναν τρόπο να απαντούν γρήγορα και συνοπτικά ερωτήσεις σε άρθρα, ώστε να είναι πιο πιθανό να εμφανίζονται στην ενότητα "Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης".
ΒΗΜΑ 6: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MY BUSINESS
Μιλώντας για το Google My Business, αυτό είναι ένα άλλο εξαιρετικό εργαλείο για τη βελτίωση του UX στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται πώς εμφανίζονται οι πληροφορίες στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Με αυτήν την υπηρεσία, μπορείτε να διαχειριστείτε τη θέση μιας εταιρείας στους χάρτες Google, το Γράφημα γνώσης και τυχόν διαδικτυακές κριτικές. Ο καθορισμός της τοποθεσίας μιας εταιρείας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε το κοινό να βρει γρήγορα μια επιχείρηση. Θυμηθείτε, οι μισοί πελάτες που κάνουν τοπική αναζήτηση σε smartphone καταλήγουν να επισκέπτονται το κατάστημα μέσα στην ίδια ημέρα.
Ξεκινήστε με τη ρύθμιση της καταχώρισης Google Business για τον εαυτό σας ή τον πελάτη σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί "Έναρξη τώρα" και να συμπληρώσετε κάθε σχετικό πεδίο που προσφέρει η Google. Όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να προσθέσετε στο Google My Business, τόσο περισσότερο θα ξεχωρίζει η καταχώρισή σας. Βεβαιωθείτε ότι:
- Επιλέξτε μια κατηγορία για μια επιχείρηση, όπως "Παντοπωλείο".
- Φορτώστε εικόνες υψηλής ποιότητας και υψηλής ανάλυσης
- Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες σας ταιριάζουν σε κάθε πλατφόρμα
- Χρησιμοποιήστε έναν τοπικό αριθμό για επικοινωνία
- Ενθαρρύνετε τις κριτικές για να βαθμολογήσετε την καταχώρισή σας με πέντε αστέρια
Η εκμετάλλευση μιας καταχώρισης Google My Business θα διασφαλίσει ότι το κοινό σας έχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβει τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με την εταιρεία σας πριν κάνει κλικ στον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι εσείς ή ο πελάτης σας λαμβάνετε περισσότερους θερμούς πελάτες και λιγότερα άτομα που σκοντάφτουν στον ιστότοπό σας που μπορεί να μην θέλουν να αγοράσουν από εσάς.
ΒΗΜΑ 7: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Εάν χρησιμοποιείτε ήδη πλούσια αποσπάσματα στις καταχωρίσεις σας στο Google, θα πρέπει επίσης να έχετε ένα σχέδιο για τη σήμανση δομημένου σχήματος. Η σήμανση σχήματος στο Google λέει στις μηχανές αναζήτησης τι σημαίνουν τα δεδομένα σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες στις καταχωρίσεις σας που θα καθοδηγήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τους πελάτες σας στην υποστήριξη που χρειάζονται.
Η παροχή πρόσθετων πληροφοριών σήμανσης σχήματος στις καταχωρίσεις σας δίνει μια επιπλέον πινελιά για να διασφαλίσετε ότι ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, μπορεί να προσθέσετε κάτι σαν "τιμή προϊόντος" σε μια σελίδα προϊόντος ή πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.
Εναλλακτικά, μπορείτε να παρέχετε στα άτομα που βλέπουν ένα αποτέλεσμα αναζήτησης άλλες επιλογές. Αυτή θα μπορούσε να είναι μια εξαιρετική επιλογή εάν ανησυχείτε ότι ορισμένα άτομα που μπορεί να συναντήσουν την καταχώρισή σας μπορεί να χρειάζονται ελαφρώς διαφορετικές πληροφορίες.
Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε από την Google να απαριθμήσει άλλες σελίδες μαζί με τα αποτελέσματα αναζήτησής σας στα οποία οι πελάτες μπορούν να "μεταβούν" εάν χρειάζονται πρόσθετες πληροφορίες.
Η δημιουργία δομημένων δεδομένων στη διαδικασία σχεδιασμού σας όταν εργάζεστε σε έναν ιστότοπο κάνει πολλά θετικά πράγματα. Πρώτον, διευκολύνει τη δουλειά της μηχανής αναζήτησης, ώστε να διασφαλίσετε ότι εσείς ή ο πελάτης σας κατατάσσεστε υψηλότερα. Επιπλέον, σημαίνει ότι οι καταχωρίσεις στον ιστό σας θα είναι πιο εμπεριστατωμένες και πολύτιμες.
Δεδομένου ότι το UX έχει να κάνει με το να προσφέρετε στο κοινό σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία με μια μάρκα, αυτό ξεκινά με τη διασφάλιση ότι λαμβάνει τις πληροφορίες που χρειάζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Συνεχής βελτίωση και πειραματισμός
Θυμηθείτε, καθώς αρχίζετε να ενσωματώνετε στοιχεία του UX στις λίστες των μηχανών αναζήτησης, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τις σχετικές εξελίξεις. Τελικά, οι ανάγκες κάθε κοινού μπορούν να αλλάξουν πολύ γρήγορα. Δίνοντας προσοχή στους πελάτες σας και σε ποιους συνδέσμους πατάνε περισσότερο θα σας παρέχουν πολλά πολύτιμα δεδομένα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google analytics για να ελέγξετε A/B πράγματα όπως τίτλους, εικόνες, επιλεγμένα αποσπάσματα και άλλα πράγματα που μπορεί να επηρεάσουν το UX.
Ταυτόχρονα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι αλγόριθμοι αναζήτησης Google αλλάζουν συνεχώς. Η εκτέλεση δοκιμών διαχωρισμού σε διαφορετικές σελίδες θα σας δώσει μια εικόνα για το τι θέλουν οι πελάτες σας. Ωστόσο, θα πρέπει να παρακολουθείτε την τελευταία τεκμηρίωση σχετικά με την Αναζήτηση Google, εάν θέλετε να αποφύγετε να μείνετε πίσω από τον ανταγωνισμό.
Όπως και οι περισσότερες πτυχές του εξαιρετικού UX, η κατοχή της θέσης σας SERP δεν είναι μια στρατηγική "ορίστε το και ξεχάστε το". Αντ 'αυτού, θα πρέπει να εργαστείτε για τη συνεχή επέκταση των γνώσεών σας εάν θέλετε να δείξετε στους πελάτες ότι μπορείτε να συνδυάσετε αποτελεσματικά το UX και το SEO.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει πολλά εργαλεία για να προσφέρετε αναφορές και πληροφορίες σχετικά με το είδος των αλλαγών που μπορεί να χρειαστεί να κάνετε για να ευθυγραμμιστείτε με τις προσδοκίες των μηχανών αναζήτησης.
Αξιοποιώντας στο έπακρο το UX στο SERPS
Είναι εύκολο να ξεχάσετε ότι υπάρχουν περισσότερα στο UX από το να κάνετε κλικ στα κουμπιά σας σε κινητές συσκευές ή να διασφαλίσετε ότι η κύλιση είναι ομαλή. Προκειμένου ένας σχεδιαστής ή προγραμματιστής να προσφέρει εξαιρετικό UX για μια μάρκα, πρέπει να λάβει υπόψη κάθε αλληλεπίδραση που έχει μια εταιρεία και ένας πελάτης.
Αυτό σημαίνει ότι ξεκινάμε με τον τρόπο εμφάνισης ενός ιστότοπου όταν είναι καταχωρημένος στις μηχανές αναζήτησης τις περισσότερες φορές. Η σωστή καταχώριση SEO δεν αυξάνει μόνο τις πιθανότητές σας για μια καλή κατάταξη. Αυτή η στρατηγική βελτιώνει επίσης τη φήμη σας με το κοινό σας και προσφέρει πιο σημαντικές στιγμές στο ταξίδι του αγοραστή.
Μην υποτιμάτε τη δύναμη του UX στα SERP.