Blog: Ιστοσελίδες / SEO / Νέα και Τάσεις

News: Websites - Applications - S.E.O.

Ποιο CMS να επιλέξω, το Wordpress ή το Joomla;

Ποιο CMS να επιλέξω, το Wordpress ή το Joomla;

Ποιο CMS θα επιλέξω, το Wordpress ή το Joomla;

Και τα δύο CMS έχουν τα δικά τους πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, γι 'αυτό θα σας προτείνω να προχωρήσετε με το οποίο είστε ειδικοί ή έχετε γνώσεις.

Αν με ρωτήσετε, θα σας προτείνω να επιλέξετε το Joomla αντί του WordPress. Αναμφίβολα το WordPress είναι πιο δημοφιλές από το Joomla, αλλά όταν πρόκειται για ευελιξία, επεκτασιμότητα και ασφάλεια, το Joomla είναι πολύ καλύτερο από το WordPress.

Μπορείτε να βρείτε πολλά άρθρα στο διαδίκτυο όπου συνέκριναν το Joomla και το WordPress και φυσικά τα περισσότερα από αυτά λένε ότι το WordPress είναι το καλύτερο λόγω της δημοτικότητάς του.

Αλλά μπορείτε όμως να δοκιμάσετε το Joomla και είμαι σίγουρος ότι θα το ερωτευτείτε.

Μερικά πλεονεκτήματα του Joomla έναντι του WordPress είναι

  • Πιο προηγμένη διαχείριση χρηστών - Το Joomla προσφέρει ένα πιο προηγμένο σύστημα για τους ελέγχους πρόσβασης χρηστών και τη διαχείριση χρηστών.
  • Ευέλικτο για διαφορετικούς τύπους περιεχομένου -Τα στοιχεία και οι μονάδες του Joomla, σας δίνουν πολύ μεγαλύτερη ευελιξία για την εμφάνιση μη τυποποιημένων τύπων περιεχομένου.
  • Πολυγλωσσική υποστήριξη -Το Joomla έχει πολύγλωσση υποστήριξη ενσωματωμένη στον πυρήνα, ενώ το WordPress απαιτεί να χρησιμοποιείτε πρόσθετο τρίτου μέρους.
  • Πολλαπλά πρότυπα - Το Joomla σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε διαφορετικά πρότυπα για διαφορετικά κομμάτια περιεχομένου, ενώ στο WordPress μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα θέμα.

 

 

 

Εμπειρία χρήστη. Βασικές αρχές UX για την ενίσχυση των SERP

Εμπειρία χρήστη. Βασικές αρχές UX για την ενίσχυση των SERP

Η εμπειρία χρήστη είναι μία από τις σημαντικότερες αρχές του σχεδιασμού ιστοσελίδων. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εστιάζετε στο UX με κάθε σελίδα που σχεδιάζετε στον ιστό, είτε πρόκειται για χαρτοφυλάκιο , σελίδα προφίλ ή ολόκληρο ιστότοπο. 

Δυστυχώς, αυτό που πολλοί ειδικοί ξεχνούν είναι ότι το UX δεν ισχύει μόνο για ψηφιακές σελίδες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ανακαλύψετε τις σωστές στρατηγικές UX για τα πάντα, από τις αρχικές σελίδες του ιστότοπού σας έως τα μηνύματα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακόμη και τις καταχωρίσεις σας στο Google. 

Σήμερα, θα διερευνήσουμε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να εφαρμόσετε αρχές UX στην εικόνα του πελάτη σας στις μηχανές αναζήτησης. 

 

Γιατί η καταχώριση της μηχανής αναζήτησης έχει σημασία

Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά…

Το 89% των πελατών ξεκινά τη διαδικασία αγοράς με μια μηχανή αναζήτησης. 

Αυτό σημαίνει ότι είτε δημιουργείτε ένα χαρτοφυλάκιο για να πουλήσετε τις υπηρεσίες σας είτε δημιουργείτε έναν ιστότοπο για έναν πελάτη, η πρώτη σύνδεση που έχει ένας πελάτης με το σχέδιό σας δεν βρίσκεται στην αρχική σελίδα.

Οι προγραμματιστές και οι σχεδιαστές γνωρίζουν ότι οι πρώτες εντυπώσεις μετρούν όταν πρόκειται για επιτυχία στο διαδίκτυο. Ωστόσο, υποθέτουν ότι αυτές οι πρώτες εντυπώσεις συμβαίνουν σε ένα κανάλι κοινωνικών μέσων, μια σελίδα προορισμού ή μια αρχική σελίδα. 

Η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φορές, οδηγείτε μια συγκεκριμένη εμπειρία για έναν τελικό χρήστη πριν καν το καταλάβετε. Προτού μπορέσετε να εντυπωσιάσετε ένα κοινό με έναν όμορφο σχεδιασμό ιστότοπου ή μια φανταστική προσφορά CTA, πρέπει να τον πείσετε να κάνει κλικ στον σύνδεσμό σας Google.

Όπως το UX σε έναν ιστότοπο έχει να κάνει με το κοινό σας αυτό που χρειάζεται με ενημερωμένο και στρατηγικό τρόπο, το UX στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. 

 

Πώς να κάνετε τη λίστα αναζήτησης να ξεχωρίζει με το UX

Λοιπόν, πώς αρχίζετε να εφαρμόζετε τις αρχές του UX στα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google;

Είναι πολύ πιο εύκολο από όσο νομίζετε. 

 

ΒΗΜΑ 1: ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΜΕΣΗΣ ΑΞΙΑΣ

Η παροχή εξαιρετικής εμπειρίας σε έναν ιστότοπο συχνά σημαίνει ότι παρέχουμε στους τελικούς χρήστες τις πληροφορίες που χρειάζονται το συντομότερο δυνατό. Φανταστείτε να σχεδιάσετε μια σελίδα προορισμού. δεν θα θέλατε το κοινό σας να βαρεθεί να ψάχνει, για να βρει αυτό που χρειάζεται. Αντ 'αυτού, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η πληροφορία της σελίδας ήταν αμέσως εμφανής. 

Κατά τη δημιουργία μιας εικόνας για τη λίστα μηχανών αναζήτησης, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ίδια προσέγγιση. Αυτό συχνά σημαίνει να σκεφτόμαστε προσεκτικά δύο πράγματα:

  • Ο τίτλος σας
  • Η μετα -περιγραφή σας

Περίπου 8 στους 10 χρήστες λένε ότι θα κάνουν κλικ σε έναν τίτλο αν είναι συναρπαστικός . Αυτό σημαίνει ότι πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο για να βελτιώσετε τη στρατηγική SEO σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος της ιστοσελίδας σας θα τραβήξει την προσοχή του κοινού. 

Οι καλύτεροι τίτλοι προσφέρουν άμεση αξία.

Άμεσα, αυτοί οι τίτλοι λένε στο κοινό τι ακριβώς θα κάνει όταν κάνει κλικ στη σελίδα. Η υπόσχεση οδηγεί στη δράση, ενώ η σαφήνεια αναδεικνύει την ενημερωμένη φύση της μάρκας. 

Το υπέροχο με τη χρήση ενός εξαιρετικού τίτλου για μια σελίδα είναι ότι δεν έχει σημασία πού κατατάσσεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είτε είστε ο αριθμός 2 είτε ο αριθμός 5, οι πελάτες σας θα κάνουν κλικ αν βρουν κάτι που θέλουν. 

Είναι ακριβώς όπως η χρήση ενός CTA σε μια σελίδα προορισμού. Βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος σας είναι:

  • Ενημερωτικός: Δείξτε αμέσως την αξία της πληροφορίας σας στο κοινού σας
  • Βελτιστοποιημένος για κινητά: Θυμηθείτε, το κοινό σας ενδέχεται να μην βλέπει τον πλήρη τίτλο σας σε ορισμένες οθόνες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε τις αρχικές λέξεις να μετράνε.
  • Εύκολος στην ανάγνωση: Κρατήστε τον σύντομο, κατανοητό και απλό. Μιλήστε τη γλώσσα του τελικού χρήστη.

 

ΒΗΜΑ 2: ΧΤΙΣΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΕ ΤΑ URL ΣΑΣ

Οι παράγοντες εμπιστοσύνης είναι ένα άλλο ουσιαστικό μέρος του καλού UX . 

Όταν σχεδιάζετε έναν ιστότοπο για μια νέα μάρκα, γνωρίζετε ότι είναι δουλειά σας να κάνετε τους επισκέπτες να αισθάνονται άνετα. Ακόμα και στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, πολλοί πελάτες δεν θα αισθάνονται άνετα να δίνουν τα χρήματά τους ή τα στοιχεία τους σε μια νέα εταιρεία. 

Μέσα στον ιστότοπο που σχεδιάζετε, μπορείτε να εφαρμόσετε πράγματα όπως σύμβολα εμπιστοσύνης, κριτικές και μαρτυρίες για να ενισχύσετε την αξιοπιστία της μάρκας. Στις μηχανές αναζήτησης, όλα ξεκινούν με τη διεύθυνση URL σας. 

Οι διευθύνσεις URL φιλικές προς την αναζήτηση που αναδεικνύουν τη φύση της σελίδας θα διευκολύνουν το μυαλό του κοινού σας. Όταν κάνουν κλικ σε μια σελίδα σχετικά με το "Τι είναι το SEO" στα SERP, θέλουν να δουν μια διεύθυνση URL που ταιριάζει, όχι μια δέσμη αριθμών και συμβόλων

Χρησιμοποιήστε δομές permalink φιλικές προς την αναζήτηση για να κάνετε την καταχώρισή σας να φαίνεται πιο έγκυρη. Αυτό θα αυξήσει τις πιθανότητες ο πελάτης σας να κάνει κλικ σε μια σελίδα και θα κάνει πιο πιθανό να μοιραστεί το σύνδεσμο με φίλους. 

Μόλις αποφασίσετε για μια δομή συνδέσμου, βεβαιωθείτε ότι παραμένει συνεπής σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Εάν ένας σύνδεσμος δεν φαίνεται να ταιριάζει με τα υπόλοιπα URL που βλέπει το κοινό σας για τον ιστότοπό σας, μπορεί να πιστεύει ότι βρίσκεται σε λάθος σελίδα. Αυτό αυξάνει το ποσοστό εγκατάλειψης. 

 

ΒΗΜΑ 3: ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑ -ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΑΣ

Για να παραδώσετε εξαιρετικό UX σε έναν ιστότοπο, διασφαλίζετε ότι ο επισκέπτης σας μπορεί να βρει όλες τις απαντήσεις στις πιο πιεστικές ερωτήσεις του το συντομότερο δυνατό. Αυτό περιλαμβάνει την παροχή των σωστών πληροφοριών σε κάθε σελίδα και τη χρήση της σωστής δομής πλοήγησης για να υποστηρίξει το ταξίδι ενός επισκέπτη. 

Στα SERP, μπορείτε να παρέχετε την ίδια ενημερωτική εμπειρία με μια μετα -περιγραφή. Αν και οι μετα -περιγραφές συχνά αγνοούνται, μπορούν να δώσουν μεγάλη αξία και να βοηθήσουν εσάς ή τον πελάτη σας να κάνετε τη σωστή πρώτη εντύπωση. 

Για να κατακτήσετε τις μετα -περιγραφές σας:

  • Χρησιμοποιήστε τους πλήρεις 160 χαρακτήρες: Αξιοποιήστε στο έπακρο τη μετα -περιγραφή σας παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες σε αυτόν τον μικρό χώρο. 
  • Συμπεριλάβετε ένα CTA: Ακριβώς όπως τα CTA βοηθούν να καθοδηγούν τους πελάτες μέσα από τις σελίδες ενός ιστότοπου, μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε κλικ στα SERP. Μια παρότρυνση για δράση όπως "διαβάστε για" ή "κάντε κλικ εδώ" έχει νόημα όταν ενισχύετε την εικόνα αναζήτησης. 
  • Εστίαση στην αξία: Επικεντρωθείτε στο να παρέχετε στους πελάτες σας μια εικόνα για το τι τους ταιριάζει εάν κάνουν κλικ στην καταχώρισή σας.

Μην ξεχνάτε ότι η προσθήκη λέξεων -κλειδιών στην μετα -περιγραφή σας είναι συχνά χρήσιμη επίσης. Οι λέξεις -κλειδιά θα αυξήσουν τις πιθανότητές σας για υψηλότερη κατάταξη, αλλά θα δείξουν επίσης στο κοινό σας ότι κοιτάζει το σωστό αποτέλεσμα. 

 

ΒΗΜΑ 4: ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

Πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι οι σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης έχουν αλλάξει αρκετά τα τελευταία δύο χρόνια. Καθώς η Google προσπαθεί να κάνει τα αποτελέσματα πιο συναφή και κατατοπιστικά, έχουμε δει την άνοδο των πραγμάτων, όπως πλούσια αποσπάσματα. Τα πλούσια αποσπάσματα είναι εξαιρετικά για να πείτε στο κοινό σας πού να κοιτάξετε. 

Σε έναν ιστότοπο, θα χρησιμοποιούσατε στοιχεία σχεδίασης, όπως χρώματα σε αντίθεση και κινούμενα σχέδια, για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας σε έναν συγκεκριμένο χώρο. Στις μηχανές αναζήτησης, τα πλούσια αποσπάσματα μπορούν να οδηγήσουν στα ίδια αποτελέσματα. Η διαφορά είναι ότι αντί να πείτε σε έναν επισκέπτη τι να κάνει στη συνέχεια σε μια σελίδα, του λέτε να κάνει κλικ στον ιστότοπό σας και όχι σε έναν ανταγωνιστή. 

Όταν η Google εισήγαγε πλούσια αποσπάσματα, ήθελε να προσφέρει στους διαχειριστές έναν τρόπο προβολής του καλύτερου περιεχομένου τους. Τα πλούσια αποσπάσματα χρησιμοποιούνται συχνότερα σήμερα στις σελίδες προϊόντων και επαφών, επειδή μπορούν να επιδεικνύουν κριτικές. 

Εγκαταστήστε μια πλούσια προσθήκη αποσπάσματος στον ιστότοπό σας εάν είστε χρήστης του WordPress ή ο πελάτης σας. Όταν εισάγετε το περιεχόμενο που χρειάζεστε στον ιστότοπο, χρησιμοποιήστε το αναπτυσσόμενο μενού στο εργαλείο Πλούσιο απόσπασμα για να διαμορφώσετε το απόσπασμα.

Στην ιδανική περίπτωση, θα θέλετε να στοχεύσετε στο πλήρες, πλούσιο απόσπασμα, αν θέλετε να ξεχωρίσετε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Τα περισσότερα επιλεγμένα αποσπάσματα έχουν κείμενο και εικόνα. Πρέπει να έχετε πρόσβαση και στα δύο, γράφοντας υπέροχο περιεχόμενο και συνδυάζοντάς το με μια σχετική εικόνα. 

 

ΒΗΜΑ 5: ΠΑΡΟΧΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΠΑΡΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ)

Ως σχεδιαστής ιστότοπου ή προγραμματιστής, θα γνωρίζετε ότι διαφορετικοί άνθρωποι συχνά έλκονται από διαφορετικά πράγματα. Μερικοί από τους επισκέπτες σας ενδέχεται να δουν αμέσως ένα σύνολο σημείων κουκκίδων και να τα χρησιμοποιήσουν για να αναζητήσουν την απάντηση στην ερώτησή τους. Άλλοι επισκέπτες θα θέλουν εικόνες ή βίντεο για να τους καθοδηγήσουν. Λοιπόν, πώς προσφέρετε αυτό το είδος ποικιλίας στο SERPS;

Η ευκολότερη επιλογή είναι να στοχεύσετε να καταλάβετε περισσότερες από τις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η Google προσφέρει τώρα έναν σωρό διαφορετικούς τρόπους για τους πελάτες να λάβουν τις απαντήσεις που επιθυμούν. Όταν πραγματοποιείτε αναζήτηση για το "Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google My Business" στο Google, θα δείτε συνδέσμους προς ιστολόγια, καθώς και μια λίστα βίντεο YouTube και την ενότητα "Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης". 

Βεβαιωθείτε ότι εσείς ή ένας πελάτης έχετε διαφορετική κατάταξη περιεχομένου για τις ίδιες λέξεις -κλειδιά, μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία κάθε πελάτη στις μηχανές αναζήτησης. Συχνά, η διαδικασία διάδοσης της εικόνας σας στα SERP είναι τόσο απλή όσο η δημιουργία ορισμένων διαφορετικών ειδών περιεχομένου. 

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα οφέλη του βίντεο, ζητήστε από τον πελάτη σας να δημιουργήσει βίντεο στο YouTube για μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις ή τα πιο καλυπτόμενα θέματα. Εάν βοηθάτε με το μάρκετινγκ SEO για τον πελάτη σας, βεβαιωθείτε ότι έχουν μια σελίδα Συχνών ερωτήσεων ή έναν τρόπο να απαντούν γρήγορα και συνοπτικά ερωτήσεις σε άρθρα, ώστε να είναι πιο πιθανό να εμφανίζονται στην ενότητα "Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης".

ΒΗΜΑ 6: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MY BUSINESS

Μιλώντας για το Google My Business, αυτό είναι ένα άλλο εξαιρετικό εργαλείο για τη βελτίωση του UX στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται πώς εμφανίζονται οι πληροφορίες στα αποτελέσματα αναζήτησης. 

Με αυτήν την υπηρεσία, μπορείτε να διαχειριστείτε τη θέση μιας εταιρείας στους χάρτες Google, το Γράφημα γνώσης και τυχόν διαδικτυακές κριτικές. Ο καθορισμός της τοποθεσίας μιας εταιρείας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε το κοινό να βρει γρήγορα μια επιχείρηση. Θυμηθείτε, οι μισοί πελάτες που κάνουν τοπική αναζήτηση σε smartphone καταλήγουν να επισκέπτονται το κατάστημα μέσα στην ίδια ημέρα. 

Ξεκινήστε με τη ρύθμιση της καταχώρισης Google Business για τον εαυτό σας ή τον πελάτη σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί "Έναρξη τώρα" και να συμπληρώσετε κάθε σχετικό πεδίο που προσφέρει η Google. Όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να προσθέσετε στο Google My Business, τόσο περισσότερο θα ξεχωρίζει η καταχώρισή σας. Βεβαιωθείτε ότι:

  • Επιλέξτε μια κατηγορία για μια επιχείρηση, όπως "Παντοπωλείο".
  • Φορτώστε εικόνες υψηλής ποιότητας και υψηλής ανάλυσης
  • Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες σας ταιριάζουν σε κάθε πλατφόρμα
  • Χρησιμοποιήστε έναν τοπικό αριθμό για επικοινωνία
  • Ενθαρρύνετε τις κριτικές για να βαθμολογήσετε την καταχώρισή σας με πέντε αστέρια

Η εκμετάλλευση μιας καταχώρισης Google My Business θα διασφαλίσει ότι το κοινό σας έχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβει τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με την εταιρεία σας πριν κάνει κλικ στον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι εσείς ή ο πελάτης σας λαμβάνετε περισσότερους θερμούς πελάτες και λιγότερα άτομα που σκοντάφτουν στον ιστότοπό σας που μπορεί να μην θέλουν να αγοράσουν από εσάς. 

ΒΗΜΑ 7: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Εάν χρησιμοποιείτε ήδη πλούσια αποσπάσματα στις καταχωρίσεις σας στο Google, θα πρέπει επίσης να έχετε ένα σχέδιο για τη σήμανση δομημένου σχήματος. Η σήμανση σχήματος στο Google λέει στις μηχανές αναζήτησης τι σημαίνουν τα δεδομένα σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες στις καταχωρίσεις σας που θα καθοδηγήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τους πελάτες σας στην υποστήριξη που χρειάζονται. 

Η παροχή πρόσθετων πληροφοριών σήμανσης σχήματος στις καταχωρίσεις σας δίνει μια επιπλέον πινελιά για να διασφαλίσετε ότι ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, μπορεί να προσθέσετε κάτι σαν "τιμή προϊόντος" σε μια σελίδα προϊόντος ή πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.

Εναλλακτικά, μπορείτε να παρέχετε στα άτομα που βλέπουν ένα αποτέλεσμα αναζήτησης άλλες επιλογές. Αυτή θα μπορούσε να είναι μια εξαιρετική επιλογή εάν ανησυχείτε ότι ορισμένα άτομα που μπορεί να συναντήσουν την καταχώρισή σας μπορεί να χρειάζονται ελαφρώς διαφορετικές πληροφορίες. 

Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε από την Google να απαριθμήσει άλλες σελίδες μαζί με τα αποτελέσματα αναζήτησής σας στα οποία οι πελάτες μπορούν να "μεταβούν" εάν χρειάζονται πρόσθετες πληροφορίες.

Η δημιουργία δομημένων δεδομένων στη διαδικασία σχεδιασμού σας όταν εργάζεστε σε έναν ιστότοπο κάνει πολλά θετικά πράγματα. Πρώτον, διευκολύνει τη δουλειά της μηχανής αναζήτησης, ώστε να διασφαλίσετε ότι εσείς ή ο πελάτης σας κατατάσσεστε υψηλότερα. Επιπλέον, σημαίνει ότι οι καταχωρίσεις στον ιστό σας θα είναι πιο εμπεριστατωμένες και πολύτιμες.

Δεδομένου ότι το UX έχει να κάνει με το να προσφέρετε στο κοινό σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία με μια μάρκα, αυτό ξεκινά με τη διασφάλιση ότι λαμβάνει τις πληροφορίες που χρειάζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. 

 

Συνεχής βελτίωση και πειραματισμός

Θυμηθείτε, καθώς αρχίζετε να ενσωματώνετε στοιχεία του UX στις λίστες των μηχανών αναζήτησης, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τις σχετικές εξελίξεις. Τελικά, οι ανάγκες κάθε κοινού μπορούν να αλλάξουν πολύ γρήγορα. Δίνοντας προσοχή στους πελάτες σας και σε ποιους συνδέσμους πατάνε περισσότερο θα σας παρέχουν πολλά πολύτιμα δεδομένα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google analytics για να ελέγξετε A/B πράγματα όπως τίτλους, εικόνες, επιλεγμένα αποσπάσματα και άλλα πράγματα που μπορεί να επηρεάσουν το UX. 

Ταυτόχρονα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι αλγόριθμοι αναζήτησης Google αλλάζουν συνεχώς. Η εκτέλεση δοκιμών διαχωρισμού σε διαφορετικές σελίδες θα σας δώσει μια εικόνα για το τι θέλουν οι πελάτες σας. Ωστόσο, θα πρέπει να παρακολουθείτε την τελευταία τεκμηρίωση σχετικά με την Αναζήτηση Google, εάν θέλετε να αποφύγετε να μείνετε πίσω από τον ανταγωνισμό. 

Όπως και οι περισσότερες πτυχές του εξαιρετικού UX, η κατοχή της θέσης σας SERP δεν είναι μια στρατηγική "ορίστε το και ξεχάστε το". Αντ 'αυτού, θα πρέπει να εργαστείτε για τη συνεχή επέκταση των γνώσεών σας εάν θέλετε να δείξετε στους πελάτες ότι μπορείτε να συνδυάσετε αποτελεσματικά το UX και το SEO. 

Βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει πολλά εργαλεία για να προσφέρετε αναφορές και πληροφορίες σχετικά με το είδος των αλλαγών που μπορεί να χρειαστεί να κάνετε για να ευθυγραμμιστείτε με τις προσδοκίες των μηχανών αναζήτησης. 

 

Αξιοποιώντας στο έπακρο το UX στο SERPS

Είναι εύκολο να ξεχάσετε ότι υπάρχουν περισσότερα στο UX από το να κάνετε κλικ στα κουμπιά σας σε κινητές συσκευές ή να διασφαλίσετε ότι η κύλιση είναι ομαλή. Προκειμένου ένας σχεδιαστής ή προγραμματιστής να προσφέρει εξαιρετικό UX για μια μάρκα, πρέπει να λάβει υπόψη κάθε αλληλεπίδραση που έχει μια εταιρεία και ένας πελάτης. 

Αυτό σημαίνει ότι ξεκινάμε με τον τρόπο εμφάνισης ενός ιστότοπου όταν είναι καταχωρημένος στις μηχανές αναζήτησης τις περισσότερες φορές. Η σωστή καταχώριση SEO δεν αυξάνει μόνο τις πιθανότητές σας για μια καλή κατάταξη. Αυτή η στρατηγική βελτιώνει επίσης τη φήμη σας με το κοινό σας και προσφέρει πιο σημαντικές στιγμές στο ταξίδι του αγοραστή. 

Μην υποτιμάτε τη δύναμη του UX στα SERP. 

Δημιουργία E-Shop : Πώς να ξεκινήσετε

Δημιουργία E-Shop : Πώς να ξεκινήσετε

Η δημιουργία eshop, ειδικά την περίοδο της πανδημίας του κορωναϊού, είναι αναμφισβήτητα ένα θέμα που απασχολεί ένα πολύ μεγάλο μέρος επιχειρηματιών σε όλη την Ελλάδα.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, η πανδημία του COVID-19 έχει επιταχύνει την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πολλοί άνθρωποι την περίοδο αυτή έκαναν για πρώτη φορά κάποια αγορά online, είτε από ανάγκη είτε από περιέργεια, και έτσι πήρανε μια πρώτη ιδέα για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πολλοί επιχειρηματίες οι οποίοι σκέφτονται να μπουν στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι λογικό να έχουν κάποιες εύλογες απορίες, όπως και ανησυχίες.

  • Πόσο θα κοστίσει η δημιουργία ενός e-shop;
  • Θα πουλάει το e-shop μου;
  • Υπάρχουν έτοιμα πακέτα e-shop για να επιιλέξω;
  • Θα χρειαστεί να προσλάβω έξτρα άτομο για τη διαχείριση του e-shop μου;
  • Ποιόν να επιλέξω για την κατασκευή και την προώθηση του e-shop μου;

Στην πραγματικότητα, αν είστε νέος στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, θα διαπιστώσετε σε πολύ σύντομα πως αυτό που πραγματικά χρειάζεστε είναι ένας σύμβουλος ανάπτυξης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και όχι απλώς κάποιον που θα το κατασκευάσει για σας.

Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία για την δημιουργία ενός e-shop, στο μετά και την υποστήριξη που θα έχετε.

Στόχος του άρθρου είναι να κάνουμε το τοπίο πιο ξεκάθαρο στο μυαλό σας, όταν ξεκινήσετε την έρευνα αγοράς σας.

Το μεγαλύτερο «πρόβλημα» και η δυσκολία να απαντηθούν οι συγκεκριμένες ερωτήσεις, είναι ότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες υποτιμούν τόσο την βαρύτητα και τη σημαντικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Επίσης πρόβλημα αποτελεί και το γεγονός, ότι υπάρχει ελλιπής ενημέρωση σχετικά με το θέμα.

Γενικότερα, θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας, πως το άνοιγμα ενός e-shop, ισοδυναμεί με το άνοιγμα ενός κανονικού καταστήματος.

 

1. Ποιό θα είναι το κόστος για τη δημιουργία ενός e-shop ;

Πολύ σημαντικό είναι, όταν θα αποφασίσετε να δημιουργήσετε ένα e-Shop, να το δείτε σαν μια επένδυση και όχι σαν έξοδο.

Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, εκτός των άλλων, θα παρατηρήσετε και μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές για την δημιουργία ενός e-shop. 

Η ανάπτυξη ενός επιτυχημένου e-shop και που το κόστος του θα κυμαίνεται σε λογικές τιμές, θα πρέπει να περιλαμβάνει:

  1. Μελέτη του κλάδου και του ανταγωνισμού και ορισμό στόχου-κοινού 
  2. Σχεδίαση και προσαρμογή του εικαστικού πάνω στο στόχο-κοινό
  3. Responsive Design για τη σωστή λειτουργία στις φορητές συσκευές
  4. Συμβουλευτική καθοδήγηση στη λειτουργία και την προώθηση
  5. Έμφαση στην ταχύτητα και τις προδιαγραφές φιλοξενίας
  6. Σύνδεση με τρόπους πληρωμής και μεταφορικές εταιρείες
  7. Εύκολη πλοήγηση για καλή εμπειρία χρήστη
  8. Σχεδιασμός ελκυστικών διαφημιστικών banner
  9. Βελτιστοποίηση του καλαθιού και της ολοκλήρωσης αγοράς
  10. Βελτιστοποίηση SEO για καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης

Η διαφορά στο κόστος για την κατασκευή e-shop όμως δεν περιορίζεται μόνο στα παραπάνω σημεία. 

 

2. Δεν υπάρχει e-shop που να πουλάει από μόνο του !.

Το σίγουρο είναι ότι δεν γίνεται απλά να στήσετε ένα e-shop και να περιμένετε να ξεκινήσει να πουλάει μόνο του. Θα χρειαστείτε το λιγότερο ένα άτομο μέσα στην επιχείρησή σας το οποίο και θα πρέπει να ασχολείται ενεργά μαζί του. 

Μερικές από τις αρμοδιότητες που θα έχει αυτό το άτομο είναι:

  • Να απαντάει στα τηλέφωνα και στα email
  • Να ετοιμάζει τις παραγγελίες
  • Να μιλάει με τις μεταφορικές εταιρείες
  • Να αλλάζει τιμές και προσφορές και να εισάγει νέα προϊόντα
  • Να μιλά με την τεχνική υποστήριξη για τυχόν προβλήματα ή νέες λειτουργίες
  • Να παρακολουθεί τον ανταγωνισμό
  • Να ελέγχει για ελλείψεις του στοκ των προϊόντων

Δηλαδή, το άτομο αυτό θα πρέπει να κάνει ότι θα έκανε κι ένας εργαζόμενος σε φυσικό κατάστημα, με τη μόνη διαφορά ότι δεν θα έρχεται σε άμεση επαφή με τον πελάτη.

 

3. Προσεκτική επιλογή με ποια μεταφορική εταιρεία θα συνεργαστείτε

Θα πρέπει αρχικά να κάνετε μια έρευνα αγοράς στα τοπικά καταστήματα ταχυμεταφορών της περιοχής σας.

Οι τιμές διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία και είναι διαπραγματεύσιμες ανάλογα με τον όγκο των παραγγελιών σας.

Ζητήστε προσφορά από όλες τις εταιρείες της περιοχής σας και επιλέξτε αυτή που σας συμφέρει περισσότερο.

Τι πρέπει να προσέξετε:

  • Οριστικοποιήσετε γραπτώς με την εταιρεία ταχυμεταφορών το τι ισχύει με τις δυσπρόσιτες περιοχές.
  • Πρέπει να είναι ξεκάθαρο τι γίνεται σε περίπτωση μη παραλαβής του δέματος από τον πελάτη. Πολλές εταιρείες χρεώνουν έξτρα την επιστροφή ενώ άλλες όχι.

Είναι σημεντικό να θυμάστε ότι η αγοραστική εμπειρία των πελατών δεν τελειώνει στο e-shop σας.

Πολλές φορές οι πελάτες σχολιάζουν αρνητικά ένα e-shop αν δε μείνουν ικανοποιημένοι από τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία.

Το καλύτερο είναι να συνεργαστείτε με πάνω από μια εταιρεία και να δίνετε στον πελάτη την επιλογή να διαλέξει αυτή που θέλει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Αν κάποιος πελάτης έχει παραγγείλει από κάποιο e-shop και έμεινε ευχαριστημένος και από τη μεταφορική εταιρεία, το πιθανότερο είναι να προτιμήσει ξανά το e-shop αυτό.

 

4. Online πληρωμές

Το θέμα των πληρωμών είναι πολύ σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο και αποτελεί ακόμα και λόγο εγκατάλειψης του καλαθιού από τους πελάτες.

Οι απαραίτητοι τρόποι πληρωμής είναι:

  • Πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα
  • Πληρωμή με αντικαταβολή (κατόπιν συμφωνίας με την μεταφορική εταιρεία)
  • Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

Οι παραπάνω τρόποι πληρωμής (εκτός από την κατάθεση σε τράπεζα) έχουν προμήθεια επί της πώλησης.

 

5. Είναι απαραίτητο το e-shop σας να μπει στο Skroutz και στο BestPrice κλπ ;

Είναι δύσκολο να απαντηθεί αυτό το ερώτημα και χωρίς να γνωρίζουμε το αντικείμενο και την πιθανή δυναμική του e-shop σας, μπορούμε να σας δώσουμε κάποια βασικά δεδομένα για να πάρετε την απόφασή σας.

Αν δε μπορείτε να είστε ανταγωνιστικοί στις τιμές, δεν έχει και πολύ νόημα να προβληθείτε σε αυτές τις πλατφόρμες.

Το Skroutz πρόσφατα άλλαξε την πολιτική χρέωσής του και από πληρωμή με το κλικ (Cost Per Click), το γύρισε σε πληρωμή με προμήθεια επί της πώλησης (Cost Per Sale).

Το ποσοστό αυτής της προμήθειας ενδεικτικά μπορεί να είναι από 2,5% έως και 9% επί του μικτού ποσού, ανάλογα με το αντικείμενο σας.

Θα πρέπει να υπολογίσετε καλά τα περιθώρια κέρδους σας για το αν σας συμφέρει ή όχι να προβληθείτε σε αυτό τα κανάλι.

Παράλληλα θα πρέπει να συνυπολογίσετε και το μηνιαίο κόστος προβολής στην πλατφόρμα το οποίο (ανάλογα με τον κλάδο) θα είναι τουλάχιστον 200€.

Στην ουσία καταθέτετε χρήματα από τα οποία το Skroutz αφαιρεί όταν γίνει κάποια πώληση.

Το BestPrice από την άλλη, συνεχίζει με το μοντέλο χρέωσης ανά κλικ (Cost Per Click) αλλά όπως είναι γνωστό δεν έχει την ίδια δημοτικότητα με το Skroutz. Παραμένει όμως, ένα καλό μέσο προβολής.

 

Μηνιαίο κόστος θα έχετε και στο BestPrice και στο Skroutz.

 

6. Δημιουργία e-shop σε περισσότερες από μία γλώσσες ;

Το πόσες γλώσσες θα έχει το e-shop σας είναι καθαρά θέμα του επιχειρηματικού στόχου σας. Μπορεί να έχει όσες γλώσσες θέλετε, αν μπορείτε να το υποστηρίξετε.

Μια πρώτη σκέψη που συνήθως κάνουν οι περισσότεροι είναι “θα το κάνω και στα Αγγλικά μήπως και πιάσω κάποιον πελάτη από το εξωτερικό”.

Το παραπάνω όμως  σκεπτίκό είναι λάθος, γιατί ο ανταγωνισμός στο εξωτερικό είναι τεράστιος και δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα.

Η προσθήκη επιπλέον γλωσσών στο e-shop σας θα πρέπει να γίνει συνειδητά και όχι απλά για να υπάρχει.

Μερικά σημεία που θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε είναι τα εξής:

  • Μπορώ να υποστηρίξω οικονομικά το άνοιγμα σε αγορές του εξωτερικού μέσω διαφήμισης;
  • Μπορώ να υποστηρίξω τεχνικά τη συντήρηση ενός eshop σε περισσότερες από μία γλώσσες;
  • Το προσωπικό μου έχει καλή έως άριστη γνώση αγγλικών (ή άλλων γλωσσών);
  • Σε ποιες χώρες θέλω να απευθυνθώ;
  • Τα προϊόντα μου έχουν ζήτηση σε αυτές τις χώρες;
  • Μπορώ να έχω ανταγωνιστικά κόστη αποστολής για χώρες του εξωτερικού;

Παράλληλα, να έχετε υπόψιν σας πως η προσθήκη επιπλέον γλωσσών στο e-shop σας θα επιφέρει και αύξηση στο κόστος κατασκευής του.

 

7. Ποιά εταιρεία να επιλέξω για την δημιουργία του e-shop μου;

Άλλη μια δύσκολη ερώτηση που δεν έχει εύκολη απάντηση. Σημαντικό είναι να θυμάστε πως στην ουσία δεν ψάχνετε απλώς για μια εταιρεία κατασκευής e-shop αλλά ένα σύμβουλο ανάπτυξης της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης, γιατί η δημιουργία ενός e-shop δεν τελειώνει με την κατασκευή του.

 

8. Είναι η διαχείριση του e-shop εύκολη υπόθεση;

Τα περισσότερα σύγχρονα συστήματα δημιουργίας e-shop καθιστούν την διαχείριση εύκολη υπόθεση ακόμα και για κάποιον χρήστη με ελάχιστες γνώσεις. Δεν χρειάζεται δηλαδή κάποια ιδιαίτερη τεχνογνωσία. Οπότε, η διαχείριση του e-shop σας σε τεχνικό επίπεδο θα πρέπει να είναι το τελευταίο που σας απασχολεί.

Το σημαντικότερο είναι το άτομο της επιχείρησής σας το οποίο θα αναλάβει τη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σας, να είναι δραστήριο και να μπορεί να βρίσκει έξυπνες λύσεις σε προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

 

9. Χωρίς διαφήμιση το eshop σας δε θα πάει πολύ μακριά

Μορφές διαφήμισης υπάρχουν πολλές. Ακόμα και οι πλατφόρμες όπως το Skroutz και το BestPrice που αναφέρθηκαν προηγουμένως είναι διαφήμιση.

Αν δεν επενδύσετε σε διαφήμιση και δεν βρείτε τα σημεία επαφής με το κοινό σας, τότε το πιθανότερο είναι να πετάξετε τα χρήματά σας.

Θα χρειαστείτε λοιπόν ένα σύμβουλο ανάπτυξης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με τον οποίο μαζί θα αναλύσετε και θα καταλήξετε στο ποια είναι τα σωστά σημεία για να διαφημιστείτε.

Προσπαθήστε (στην αρχή τουλάχιστον) να περιορίσετε τις σπασμωδικές κινήσεις, γιατί το μόνο που θα καταφέρετε είναι να χάσετε χρήματα.

Για παράδειγμα μια κλασική σπασμωδική κίνηση είναι: “Ας ρίξω 100€ στο Facebook να δούμε τι θα γίνει, μπορώ να το κάνω και μόνος μου”. Ναι, μπορείτε. Τα χρήματα αυτά που θα ρίξετε ίσως σας φέρουν πίσω κάποιες παραγγελίες. Αν όμως όλο αυτό γινόταν σωστά και με στρατηγική, οι παραγγελίες αυτές θα μπορούσαν να είναι πολλαπλάσιες.

 

 

10. Η δημιουργία e-shop δεν είναι για όλους!

Αυτό μπορεί να ακούγεται αποθαρρυντικό αλλά δυστυχώς (ή ευτυχώς) θα πρέπει να το αναφέρουμε.

Αν δεν είστε 100% αποφασισμένοι να επενδύσετε χρόνο και χρήματα για να τρέξετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, καλύτερα να μη το κάνετε καθόλου.

 

Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος πλέον, που μια μέτρια δημιουργία e-shop δεν έχει μελάλη πιθανότητα να αποδώσει.

Πρόκειται για μια επένδυση που μπορεί να φέρει σοβαρά έσοδα στην επιχείρησή σας, αν την αντιμετωπίσετε κι εσείς σοβαρά.

 


 

Αν σκέφτεστε να δημιουργήσετε κάποιο e-shop και έχετε κάποιες απορίες επικοινωνήστε μαζί μας.
 
Σχεδιασμος, Κατασκευη & Προωθηση Ιστοσελιδων, SEO βελτιστοποιηση

Digital Marketing

Content & Email marketing
Search Engine Optimization

Επικοινωνία

Send us an email:
nessus@ymail.com