Σχετικά με το SEO

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το SEO.

SEO - Βελτίωση SEO - Ερωτήσεις
Το Οργανικό SEO (Φυσικό SEO όπως ονομάζεται επίσης), απαιτεί γενικά περισσότερο χρόνο για να αρχίσει να αποδίδει, αλλά μπορεί να αποφέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Λειτουργεί με την εστίαση στη δημιουργία περιεχομένου, τη δημιουργία συνδέσμων, τη βελτιστοποίηση των μετα-ετικετών, τη βελτίωση της λέξης-κλειδιού κλπ.
Πλεονεκτήματα: Μακροπρόθεσμα αποτελέσματα - Προσέλκυση 80% της επισκεψιμότητας αναζήτησης
Μειονεκτήματα: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να αποδώσει
(Πρόταση μας: Το Blogging είναι ένας εύκολος τρόπος για να ενισχύσετε την ταξινόμηση του Οργανικού SEO) 

Το Μη οργανικό SEO (Τεχνητό SEO) μπορεί να αποφέρει ταχύτερα αποτελέσματα και να αυξήσει την αρχική κατάταξη και την τοποθέτησή σας, αλλά τα αποτελέσματα είναι γενικά λιγότερο αποτελεσματικά μακροπρόθεσμα σε σύγκριση με το οργανικό SEO. Λειτουργεί εστιάζοντας στο μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης που περιλαμβάνει αμειβόμενη διαφήμιση, pay-per-click διαφήμιση, καθώς και μάρκετινγκ θυγατρικών.
Πλεονεκτήματα: Γρήγορη στόχευση των πελατών και εξαιρετικό για την ευαισθητοποίηση της μάρκας 
Μειονεκτήματα: Μπορεί να είναι πολύ δαπανηρό και απαιτεί συνεχή ρύθμιση. Η κατάταξη μπορεί να πέσει αν σταματήσει.
 

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση, επικοινωνήστε μαζί μας.

Μια λέξη-φράση κλειδί, στο πλαίσιο της βελτιστοποίησης SEO, είναι μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση που περιγράφει τα περιεχόμενα μιας ιστοσελίδας. 

Οι λέξεις-κλειδιά προορίζονται να ενεργούν ως συντομεύσεις που συνοψίζουν μια ολόκληρη σελίδα. 

Οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν μέρος των μεταδεδομένων για να βοηθήσουν μια ιστοσελίδα που ταιριάζει με τα κατάλληλα ερωτήματα αναζήτησης.

Ο ρόλος των λέξεων-κλειδιών κάποτε, ήταν πολύ σημαντικός και με πρωτεύοντα σημασία για τη λειτουργία των μηχανών αναζήτησης. Ωστόσο οι άνθρωποι άρχισαν να καταχρώνται τις λέξεις-κλειδιά μεταδεδομένων σε μια προσπάθεια τους να εμφανίσουν την σελίδα τους υψηλότερα στις αναζητήσεις, ακόμα και για την κατάταξη αυτών σε εντελώς άσχετες αναζητήσεις. 

Για το λόγο αυτό, η σημασία των λέξεων-κλειδιών στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης έχει μειωθεί σημαντικά. Οι Λέξεις-κλειδιά είναι αναμφισβήτητα ακόμα ένας σημαντικός παράγοντας, αλλά δεν είναι ο μόνος παράγοντας στο SEO


Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα μεταδεδομένα είναι δεδομένα για τα δεδομένα. Με άλλα λόγια, είναι δεδομένα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν το περιεχόμενο ενός άλλου στοιχείου.

Ο όρος μεταδεδομένα χρησιμοποιείται συχνά στο πλαίσιο των ιστοσελίδων, όπου και περιγράφει το περιεχόμενο της σελίδας για μια μηχανή αναζήτησης.

Τα μεταδεδομένα είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τη βελτίωση του (SEO) Search Engine Optimization μιας ιστοσελίδας. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν συνήθως τα μεταδεδομένα, μαζί με ένα συνδυασμό άλλων παραγόντων, για να προσδιορίσουν τι υπάρχει σε μια ιστοσελίδα και πόσο σχετικό είναι το περιεχόμενο της, σε μια συγκεκριμένη αναζήτηση.

Κοινά μεταδεδομένα που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνουν:

  • Περιγραφή: Αυτό το στοιχείο META περιγράφει τον τύπο του περιεχομένου που βρέθηκε σε μια σελίδα Web.
  • Τίτλος: Αυτό το στοιχείο παρέχει έναν τίτλο για το περιεχόμενο της σελίδας, η οποία εμφανίζεται από τις μηχανές αναζήτησης στα αποτελέσματα. 
  • Λέξεις-κλειδιά: Αυτό το στοιχείο παρέχει στη μηχανή αναζήτησης επιπλέον λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το περιεχόμενο που είναι στη σελίδα. το κατά πόσον οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν ακόμα αυτά τα δεδομένα είναι θέμα συζήτησης.
     

    Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Κύλιση στην Αρχή