Γιατί είναι σημαντικό να έχετε καλή ψηφιακή φήμη;

Βάση πρόσφατων ερευνών, οι κριτικές στο διαδίκτυο, έχουν πολύ σημαντική επιρροή στους καταναλωτές.

  • Το ποσοστό των καταναλωτών που διαβάζουν τις κριτικές online αγγίζει το 90%.
  • Περισσότερο από το 80% των καταναλωτών, αξιολογεί από τα σχόλια στο διαδίκτυο, όσο και από προσωπικές συστάσεις.
  • Περισσότερο από το 80% των καταναλωτών, διστάζει να αγοράσει από μια επιχείρηση που έχει αρνητικές κριτικές.
  • Οι καταναλωτές είναι πιθανότερο κατά 30%, να ξοδέψουν σε μια επιχείρηση που έχει θετικές κριτικές.
  • Περισσότερο από το 90% των καταναλωτών, προτιμάει να κάνει συναλλαγή με μια τοπική επιχείρηση, η οποία έχει μια βαθμολογία στους ιστότοπους αξιολόγησης (rating websites), τουλάχιστον 4 στα 5 (4/5).

Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι σαφή. Βρισκόμαστε στην ψηφιακή εποχή - όπου η "ταυτότητα σας" δεν είναι πλέον αυτό που λέτε στους καταναλωτές ότι είναι, αλλά είναι αυτό που οι καταναλωτές λένε ο ένας στον άλλο ότι είναι - η ψηφιακή σας φήμη είναι η ζωή σας!

Εάν αυτό που λέγεται για εσάς δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική εμπειρία του πελάτη, πρέπει να αντιδράσετε!

 


Like it on Facebook, +1 on Google, Tweet it or share this article on other bookmarking websites.

Κύλιση στην Αρχή