SEO - Search Engine Optimization

SEO - Ποιά είναι τα βασικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για την δημιουργία ενός νέου ιστότοπου:

  • Επιλέξτε προσεκτικά το όνομα τομέα (domain-name).
  • Επιλέξτε έναν αξιόπιστο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων (web-hosting).
  • Κάντε μια έρευνα των λέξεων-φράσεων κλειδιών που σας αφορούν (keywords).
  • Σχεδιάστε την αρχιτεκτονική του ιστοτόπου σας.
  • Χρησιμοποιήστε ένα φιλικό προς τις φορητές συσκευές προσχέδιο.
  • Στόχευση πρωτογενών λέξεων-κλειδιών για κάθε σελίδα.
  • Βελτιστοποιήστε τις διευθύνσεις URL σελίδας.
  • Βελτιστοποίηστε τις ετικέτες τίτλου (Title Tags).
  • Βελτιστοποιήστε τις εικόνες.
  • Βελτιστοποιήστε τις επικεφαλίδες (headers).
  • Βελτιστοποιήστε το κείμενο στη σελίδα (content).
  • Γράψτε μοναδικές περιγραφές μεταδεδομένων (Metadata).
  • Σύνδεση με άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας.
  • Δημιουργήστε Sitemap και υποβάλετε το στο Google.
  • Δημιουργήστε ένα σχέδιο SEO για το μέλλον.
powered by social2s
SEO - BERT: Ο Νέος Αλγόριθμος Της Google
SEO - BERT: Ο Νέος Αλγόριθμος Της Google

SEO - BERT: Ο Νέος Αλγόριθμος Της Google

BERT - Ο Αλγόριθμος της Google που βλέπει πίσω από τα Keywords

Τι σημαίνουν τα αρχικά B.E.R.T.; 

Τα αρχικά BERT προέρχονται από το Bidirectional Encoder Representations from Transformers. Πρόκειται για ένα σύστημα με το οποίο μπορεί κανείς να εκπαιδεύσει το δικό του προσωπικό σύστημα ερωτήσεων-απαντήσεων.

Πως Δουλεύει ο BERT;

Στο νέο μοντέλο BERT, η Google χρησιμοποιεί μια τεχνική βασισμένη σε νευρωνικά δίκτυα για φυσική επεξεργασία γλώσσας, η οποία παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες.

Με το νέο μοντέλο BERT, η επεξεργασία των λέξεων θα γίνεται πλέον με τις λέξεις ως έννοιες (και όχι ως μεμονωμένες λέξεις), που θα διαμορφώνονται με βάση τις άλλες λέξεις γύρω τους (βάση τη γλωσσολογίας). Το νέο μοντέλο θα αντιλαμβάνεται το σκοπό που κρύβεται πίσω από κάθε αναζήτηση, κάτι που για εμάς τους ανθρώπους που έχουμε συγκεκριμένο τρόπο σκέψης, αυτό φαίνεται κάτι εύκολο. Δεν είναι όμως αυτονόητα εύκολο για μία μηχανή, και για το λόγο αυτό, απαιτήθηκαν αλλαγές όχι μόνο σε λειτουργικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο μηχανής.

Προσπερνώντας τις τεχνικές λεπτομέρειες που κρύβονται στην όλη διαδικασία, η ουσία είναι ότι εφαρμόζοντας το μοντέλο BERT στην κατάταξη της Αναζήτησης, η Google βοηθάει το χρήστη να βρει χρήσιμες πληροφορίες. Βάση των μέχρι τώρα στατιστικών στην Αμερική, η Google θεωρεί ότι μία στις δέκα (1/10) αναζητήσεις δίνουν καλύτερα αποτελέσματα (δηλαδή βελτίωση αποτελεσμάτων 10%).

Στις μεγαλύτερες σε μέγεθος αναζητήσεις, που σε αυτές η χρήση των προθέσεων παίζει ρόλο, το λογισμικό θα είναι σε θέση να καταλάβει τι θέλει να μάθει ο χρήστης. Δηλαδή, ο χρήστης θα ψάχνει με πιο φυσικό τρόπο. 

Το μοντέλο BERT άρχισε να "τρέχει" στον αλγόριθμο της Google την εβδομάδα της 21-Οκτ-2019.

Η Google λέει ότι το μοντέλο BERT είναι τόσο περίπλοκο, ώστε να ωθεί στα όρια το υλικό της Google, και ότι προς το παρόν, ίσως είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί μόνο για περιορισμένο αριθμό αναζητήσεων.

 

 

powered by social2s
Οφέλη από τη βελτιωση SEO
Οφέλη από τη βελτιωση SEO

Ποια είναι τα οφέλη του SEOΠοια είναι τα οφέλη μιας καλής στρατηγικής SEO (Search Engine Optimization);

  1. Αρχικός στόχος είναι η εμφάνιση του website μας στην πρώτη σελίδα, που θα αυξήσει θεαματικά την επισκεψιμότητα στο website μας.

  2. Από την συνεχή αξιολόγηση των αποτελεσμάτων περιήγησης, μπορούμε να εντοπίσουμε τα ακριβή σημεία βελτίωσης του Website ή του E-shop μας, δημιουργώντας παράλληλα, μία καλή εμπειρία χρήστη.

  3. Από την έρευνα των Keywords, γνωρίζουμε το κοινό μας, για να δημιουργήσουμε το κατάλληλο περιεχόμενο.

  4. Λαμβάνουμε μετρήσιμα αποτελέσματα. Αν και αυτό συμπεριλαμβάνει πολλούς παράγοντες, υπάρχουν κάποια εργαλεία για να μετράμε τα αποτελέσματα των ενεργειών μας.

  5. Δημιουργούμε καλό ROI (Return On Investment), το οποίο θέλει χρόνο, αλλά εφόσον καταφέρουμε να πετύχουμε τα πρώτα αποτελέσματα, αρχίζει και εμφανίζεται μια επαγωγική τάση στην ανάπτυξή του.

Συμπερασμα: Μπορούμε να επωφεληθούμε από το SEO, αν γνωρίζουμε τι να προσέξουμε και τι να περιμένουμε.

Θα πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι τo SEO μακροπρόθεσμα φέρνει σταθερά καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με διάφορες άλλες τεχνικές προώθησης (PPC κλπ).

 

Δείτε επίσης : Πόσο κοστίζει το SEO;

 

powered by social2s
SEO - Πόσο κοστίζει το SEO
SEO - Πόσο κοστίζει το SEO

Ποιο είναι το κόστος για την βελτιωση του SEO μιας ιστοσελιδας(Search Engine Optimization)Search Engine Optimization (SEO): Πόσο κοστίζει;

Αν πάρετε προσφορές από διάφορους επαγγελματίες και γραφεία, θα διαπιστώσετε πως υπάρχει ένα μεγάλο εύρος τιμών για τις υπηρεσίες SEO.

Το κόστος για το SEO στην Ελλάδα κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 250€ και 1000€ το μήνα, την στιγμή που το κόστος για SEO στο Εξωτερικό ξεκινά συνήθως από τα 500€ και φτάνει έως και πολλές χιλιάδες ευρώ το μήνα.

Καθώς όμως κάθε επιχείρηση έχει και διαφορετικές ανάγκες, υπάρχουν κάποιοι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος του SEO, και θα πρέπει να τους κατανοήσετε, για να ξέρετε καλύτερα τι να περιμένετε.

  1. Πόσο SEO Friendly είναι το Website της επιχείρησης; Αυτός ο παράγοντας θα καθορίσει πόσο θα κοστίσουν οι τεχνικές βελτιώσεις, που είναι και το πρώτο βήμα μιας καλής στρατηγικής SEO. Να θυμάστε ότι το E-Shop ή το Website σας, είναι ο Υπάλληλος της εταιρίας σας που δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο, ενημερώνοντας και εξυπηρετώντας τους υποψήφιους πελάτες σας. Είναι απαραίτητο λοιπόν, να είναι σύγχρονο και φιλικό προς το χρήστη.

  2. Σε ποιο κλάδο δραστηριοποιείστε και σε ποιον καταναλωτή απευθύνεστε; Από αυτόν τον παράγοντα εξαρτώνται τα Keywords (λέξεις/φράσεις κλειδιά) που θα στοχεύσετε σε επίπεδό δυσκολίας και ποσότητας. Ο παράγοντας αυτός, όπως είναι φυσικό, επηρεάζει το Περιεχόμενο που θα πρέπει να δημιουργηθεί, να δημοσιευτεί και στη συνέχεια να προωθηθεί στα πλαίσια της βελτίωσης SEO.

  3. Ποιός είναι ο ανταγωνισμός σας; Αν δηλαδή οι ανταγωνιστές σας είναι πολλοί, ή έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά σε ότι αφορά το SEO τους, ή και τα δύο. Αυτό σημαίνει ότι στις περιπτώσεις αυτές, θα χρειαστεί περισσότερη έρευνα, χρόνος και περιεχόμενο, για να καταφέρετε να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων.

  4. Ποιοί είναι οι στόχοι σας;. Θέλετε να εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα σε όλα τα Keywords που αντιστοιχούν στην επιχείρηση σας ή θα επικεντρωθείτε σε ένα μέρος αυτών; Αυτή η απόφαση επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό, το χρόνο και το περιεχόμενο που θα πρέπει να δημιουργηθεί.

  5. Πότε επιθυμείτε να δείτε αποτελέσματα; Αρχικά θα πρέπει να καταλάβετε ότι το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία, ένας συνεχής αγώνας και συχνά μετ’ εμποδίων. Να είστε επιφυλακτικοί όταν κάποιος σας υπόσχεται αποτελέσματα σε λιγότερο από 3-4 μήνες. Η ομάδα της Google (Google Webmasters) αναφέρει ότι τα πρώτα αποτελέσματα του SEO θα φανούν έπειτα από τέσσερις μήνες, και για πιο σίγουρα σε διάστημα 6 έως 12 μήνες. Σε κάθε περίπτωση, αν αποφασίσετε να ξεκινήσετε μία σωστή SEO στρατηγική, να έχετε υπολογίσει budget για τουλάχιστον ένα χρόνο, ανεξαρτήτως αν αυτό είναι υψηλό ή χαμηλό.

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι, το κόστος του SEO είναι ανάλογο με το μέγεθος και τις δραστηριότητες της επιχείρησής μας, αλλά και του ανταγωνισμού μας, και για να καταλάβουμε αν το κόστος είναι μεγάλο ή μικρό, θα πρέπει να αναλογιστούμε ποια είναι τα οφέλη μας από αυτό.

 

powered by social2s
Οργανικό SEO ή Φυσικό SEO όπως ονομάζεται επίσης, απαιτεί γενικά περισσότερο χρόνο για να αρχίσει να αποδίδει, αλλά μπορεί να αποφέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Λειτουργεί με την εστίαση στη δημιουργία περιεχομένου, τη δημιουργία συνδέσμων, τη βελτιστοποίηση των μετα-ετικετών, τη βελτίωση της λέξης-κλειδιού κλπ.
Πλεονεκτήματα: Μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, Προσέλκυση 80% της επισκεψιμότητας αναζήτησης
Μειονεκτήματα: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να αποδώσει
(ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Το Blogging είναι ένας εύκολος τρόπος για να ενισχύσετε την ταξινόμηση του Οργανικού SEO) 

Μη οργανικό SEO ή το Τεχνητό SEO μπορεί να αποφέρει ταχύτερα αποτελέσματα και να αυξήσει την αρχική κατάταξη και την τοποθέτησή σας, αλλά τα αποτελέσματα είναι γενικά λιγότερο αποτελεσματικά μακροπρόθεσμα σε σύγκριση με το οργανικό SEO. Λειτουργεί εστιάζοντας στο μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης που περιλαμβάνει αμειβόμενη διαφήμιση, pay-per-click διαφήμιση, καθώς και μάρκετινγκ θυγατρικών.
Πλεονεκτήματα: Γρήγορη στόχευση των πελατών, Εξαιρετικό για την ευαισθητοποίηση της μάρκας 
Μειονεκτήματα: Μπορεί να είναι πολύ δαπανηρό και απαιτεί συνεχή ρύθμιση. Η κατάταξη μπορεί να πέσει αν σταματήσει.
 
powered by social2s
Κύλιση στην Αρχή