Σχετικά με την διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Η διαχείριση των κοινωνικών μέσων δεν αφορά μόνο την αποστολή περιεχομένου στα κανάλια κοινωνικών μέσων μιας επιχείρησης και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μια δευτερεύουσα σκέψη. Έχει εξελιχθεί σε ένας περίπλοκο και πολύπλευρο ρόλο, που λειτουργεί για να βοηθήσει μια...

Πώς θα ξέρω αν είμαι έτοιμος για το μάρκετινγκ περιεχομένου; Πολλοί άνθρωποι μεταπηδούν στο περιεχόμενο μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, αλλά στη συνέχεια συνειδητοποιούν ότι υπάρχουν πάρα πολλά εμπόδια, όσον αφορά στην οργάνωση τους, για να το διαχειριστούν με...

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε καλή ψηφιακή φήμη; Βάση πρόσφατων ερευνών, οι κριτικές στο διαδίκτυο, έχουν πολύ σημαντική επιρροή στους καταναλωτές. Το ποσοστό των καταναλωτών που διαβάζουν τις κριτικές online αγγίζει το 90%. Περισσότερο από το 80% των καταναλωτών,...

Το μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing) σημαίνει να προσφέρετε το σωστό μήνυμα... στον κατάλληλο πελάτη... την κατάλληλη στιγμή. Στην ψηφιακή εποχή, κάθε επιχείρηση πρέπει να δημιουργεί και να δημοσιεύει πρωτότυπο, υψηλής ποιότητας, χρήσιμο περιεχόμενο για να...

Στην σημερινή εποχή, θεωρείται πλέον, κρίσιμο και σημαντικό, να διαχειρίζεται κάποιος προληπτικά τη φήμη της επιχείρησης του. Τεράστιες ποσότητες πληροφοριών φτάνουν πλέον μέσω του διαδικτύου στους καταναλωτές, και ποτέ δεν ήταν ευκολότερο για τους καταναλωτές να μοιραστούν...

Το Content Marketing είναι μία τεχνική Marketing που εστιάζει στη δημιουργία και διανομή ελκυστικού περιεχομένου και πληροφοριών σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που αφορά, έχοντας ώς στόχο να προσελκύσει συγκεκριμένο κοινό. Στόχος του Content Marketing είναι να πετύχει...

Παλαιότερα η προώθηση ενός brand-name μέσω Facebook, ήταν μια πολύ εύκολη αλλά και δωρεάν επιλογή. Δημιουργούσες μια σελίδα στο Facebook, συγκέντρωνες μερικά Likes και στη συνέχεια αρκετά εύκολα, προωθούσες τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Σήμερα όμως, το Facebook έχει...

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι περίπου το 90% των καταναλωτών πραγματοποιεί έρευνα προϊόντων στο διαδίκτυο (συγκεντρώνουν πληροφορίες, ελέγχουν τιμές και βρίσκουν εναλλακτικούς προμηθευτές). Η διαφήμιση στο internet σήμερα είναι ο πιο αποτελεσματικός και συνάμα ο πιο...

Το Διαδίκτυο έχει ένα τεράστιο ποσοστό δημοσιεύσεων που προστίθενται καθημερινά και εξελίσσεται ως η ισχυρότερη πηγή πληροφόρησης. Ένα σημαντικό όφελος του Διαδικτύου είναι η δυνατότητά του να ελαχιστοποιήσει τις αποστάσεις και να παρέχει τις υπηρεσίες επικοινωνίας...

Στην σημερινή εποχή, οι καταναλωτές κάνουν έρευνα στο ιντερνετ, και ψάχνουν να βρουν πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.  Ψάχνουν για συγκρίσεις τιμών και ψάχνουν για σχόλια. Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 85%...

Το επόμενο βήμα μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, είναι η βελτιστοποίηση της για τις μηχανές αναζήτησης (S.E.O.), έτσι ώστε να βρεθεί όσο είναι δυνατόν σε καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις κλειδιά. Θα έχετε διαπιστώσει ότι όταν...

Μια νέα μελέτη ρίχνει φως στις τάσεις στους κόλπους της βιομηχανίας του μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κάνει κάποιες προβλέψεις.Η μελέτη για τις τάσεις μάρκετινγκ διαπίστωσε ότι το 36 τοις εκατό των εμπόρων αναφέρουν ότι βλέπουν αύξηση των πωλήσεων από τις...

Powered by CjBlog
Go to top