Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα & γιατί πρέπει να με νοιάζει;

Οι άνθρωποι στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα κοινωνικά μέσα για να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έχουν ωριμάσει ως κανάλι επικοινωνίας και οι άνθρωποι το έχουν συνδυάσει πλέον στη ζωή τους. Αναμένουν από τις εταιρείες να κάνουν το ίδιο.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - ανεξάρτητα από το κανάλι - στηρίζεται σε μια ουσιαστική, αποτελεσματική και επικεντρωμένη στη λύση ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Η αυξανόμενη προτίμηση των κοινωνικών μέσων ως προτιμώμενου καναλιού απαιτεί από τον οργανισμό σας να αναθεωρήσει τη στρατηγική εξυπηρέτησης των πελατών του.

Οι άνθρωποι στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για να πάρουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες. 

Ενώ πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν τακτικά κοινωνικά μέσα τακτικά, πολύ λίγοι λαμβάνουν σοβαρά την εξυπηρέτηση των πελατών στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Επί του παρόντος, το 92,5% των "σημάτων" δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών σχετικά με τα κοινωνικά μέσα και αυτές οι αποτυχίες μπορούν να έχουν μεγάλες συνέπειες.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - ανεξάρτητα από το κανάλι - βασίζεται σε μια ουσιαστική, αποτελεσματική και επικεντρωμένη στην λύση ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Η αυξανόμενη προτίμηση των κοινωνικών μέσων ως προτιμώμενου καναλιού απαιτεί από τον οργανισμό σας να αναθεωρήσει τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών του.

Το στόιχημα είναι μεγάλο και η ικανοποίηση του πελάτη δεν είναι κάτι που μπορεί να αναλάβει οποιαδήποτε σύγχρονη επιχείρηση.

Η κακή κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μόνο ενοχλητική. Είναι ένα αγκάθι για τις επιχειρήσεις.

Η υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών βελτιώνει σημαντικά την άμυνα σας από τις επιθέσεις και δημιουργεί ισχυρή σχέση με τους πελάτες. Η "καλή" υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να περιλαμβάνει την αφοσίωση των εργαζομένων και μπορεί να βελτιώσει την οργανωτική ροή των εργασιών σας.

 

Στατιστική για τη σημασία της υπηρεσίας κοινωνικών πελατών:

  • Το 71% εκείνων που λαμβάνουν θετική υποστήριξη στα Social Media είναι πιθανό να συστήσουν την επιχείρηση σας σε άλλους.
  • Μόνο το 19% εκείνων που δεν λαμβάνουν καμία απάντηση είναι πιθανό να σας συστήσουν σε άλλους.
  • Οι τεχνολογικοί καταναλωτές θέλουν οι ερωτήσεις τους στο διαδίκτυο να αντιμετωπιστούν άμεσα. Το 42% αναμένει μια απάντηση μέσα σε μία ώρα.
  • Το 33% των χρηστών μάλιστα προτιμούν να επικοινωνούν με τις επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα αντί του τηλεφώνου.
  • Το 83% των ερωτηθέντων σε μια πρόσφατη έρευνα δήλωσε ότι τους άρεσε όταν μια εταιρεία απάντησε σε αυτούς μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

 

"Αν δεν σας αρέσει αυτό που λέγεται για σας, αλλάξτε τη συζήτηση."

 

Η καλή στρατηγική για την κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών διατηρεί το εμπορικό σήμα σας στη συνομιλία και δεν αφήνει τους ανταγωνιστές να μιλάνε για σας.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα. Θα δημιουργήσουμε μια στρατηγική για την υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών που είναι κατάλληλη για εσάς!

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top