Έχω επιφυλάξεις για την παρουσία μου, στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης!

Η υιοθέτηση στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να έχει πολλά εμπόδια. Ανησυχίες προκύπτουν όταν μια πολύ δημόσια πλατφόρμα συγκρούεται με ανειδίκευτους ή άπειρους υπαλλήλους. Αυτές οι ανησυχίες είναι πολύ πραγματικές,  αλλά υπάρχουν λύσεις.

Βρήκαμε ότι, μέσα από τη δουλειά μας με πολλές εταιρείες, υπάρχουν 5 κοινά κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Η χρήση των κοινωνικών μέσων δεν είναι καθολική ... αλλά πλησιάζει. Το 70% του πληθυσμού των ΗΠΑ έχει πλέον τουλάχιστον ένα προφίλ κοινωνικής δικτύωσης και από αυτούς, περισσότεροι από τους μισούς, χρησιμοποιούν δύο ή περισσότερα κοινωνικά δίκτυα.

Αλλά για τις επιχειρήσεις, η υιοθεσία στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να έχει πολλά εμπόδια. Ανησυχίες προκύπτουν όταν μια πολύ δημόσια πλατφόρμα συγκρούεται με ανειδίκευτους ή άπειρους υπαλλήλους. Αυτές οι ανησυχίες είναι πολύ πραγματικές και υπάρχουν λύσεις.

Βρήκαμε ότι, μέσα από τη δουλειά μας με πολλές εταιρείες, υπάρχουν 5 κοινές ανησυχίες για τα κοινωνικά μέσα:

  • Το Άγνωστο (να φοβάσαι κάτι νέο ή ξένο είναι ένα φυσικό φαινόμενο)
  • Θα χάσουμε χρόνο και χρήμα
  • Δεν ξέρουμε τι να δημοσιεύσουμε / Θα πούμε το λάθος πράγμα
  • Οι εργαζόμενοι θα πουν / κάνουν τα λάθος πράγματα
  • Οι πωλητές θα κλέψουν τους πελάτες μας

Το πρόβλημα με το φόβο είναι ότι κρατά τους ανθρώπους κολλημένους.

Για να αποφύγουμε τον φόβο, βιώσαμε φυσικούς αμυντικούς μηχανισμούς. Οι άνθρωποι λένε πράγματα όπως ...

  • "Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι μια μανία."
  • "Τα κοινωνικά μέσα δεν λειτουργούν."
  • "Τα κοινωνικά μέσα είναι μια εισβολή της ιδιωτικής ζωής."
  • "Δεν χρειαζόμαστε κοινωνικά μέσα. Πουλάμε αρκετά. "

Το Stuck δεν είναι στρατηγική.

Η μετάβαση από το παρελθόν των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης απαιτεί σκόπιμες ενέργειες.

Η γνώση είναι ένα αντίδοτο για το φόβο και για το λόγο αυτό έχουμε επικεντρωθεί στην εξάπλωση των πληροφοριών για τα κοινωνικά μέσα, ώστε οι εταιρείες να αποκτήσουν τις γνώσεις που χρειάζονται για να δράσουν.

Όταν οι πελάτες με κοινωνική αγωνία μέσων επικοινωνούν με εμάς, η προσέγγισή μας είναι να παρέχουμε υποστήριξη στη δημιουργία μιας γραμμικής πολιτικής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και στο σχεδιασμό διαδικασιών που θα εξασφαλίσουν την ψηφιακή φήμη σας.

Μόλις εφαρμοστούν οι πολιτικές και οι διαδικασίες, εργαζόμαστε μαζί σας για να αναπτύξουμε μια στρατηγική περιεχομένου που καθορίζει τη μοναδική αξία σας, προσδιορίζει τους πελάτες στόχους και περιγράφει τους στόχους της εταιρείας.

Οι πολιτικές, οι διαδικασίες και η σταθερή στρατηγική περιεχομένου είναι η θεραπεία για το άγχος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top