Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στα κοινωνικά μέσα & γιατί πρέπει να με νοιάζει;

Οι άνθρωποι στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα κοινωνικά μέσα για να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έχουν ωριμάσει ως κανάλι επικοινωνίας και οι άνθρωποι το έχουν συνδυάσει πλέον στη ζωή τους. Αναμένουν από τις εταιρείες να κάνουν το ίδιο.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - ανεξάρτητα από το κανάλι - στηρίζεται σε μια ουσιαστική, αποτελεσματική και επικεντρωμένη στη λύση ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Η αυξανόμενη προτίμηση των κοινωνικών μέσων ως προτιμώμενου καναλιού απαιτεί από τον οργανισμό σας να αναθεωρήσει τη στρατηγική εξυπηρέτησης των πελατών του.

Οι άνθρωποι στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για να πάρουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες. 

Ενώ πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν τακτικά κοινωνικά μέσα τακτικά, πολύ λίγοι λαμβάνουν σοβαρά την εξυπηρέτηση των πελατών στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Επί του παρόντος, το 92,5% των "σημάτων" δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών σχετικά με τα κοινωνικά μέσα και αυτές οι αποτυχίες μπορούν να έχουν μεγάλες συνέπειες.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - ανεξάρτητα από το κανάλι - βασίζεται σε μια ουσιαστική, αποτελεσματική και επικεντρωμένη στην λύση ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Η αυξανόμενη προτίμηση των κοινωνικών μέσων ως προτιμώμενου καναλιού απαιτεί από τον οργανισμό σας να αναθεωρήσει τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών του.

Το στόιχημα είναι μεγάλο και η ικανοποίηση του πελάτη δεν είναι κάτι που μπορεί να αναλάβει οποιαδήποτε σύγχρονη επιχείρηση.

Η κακή κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μόνο ενοχλητική. Είναι ένα αγκάθι για τις επιχειρήσεις.

Η υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών βελτιώνει σημαντικά την άμυνα σας από τις επιθέσεις και δημιουργεί ισχυρή σχέση με τους πελάτες. Η "καλή" υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να περιλαμβάνει την αφοσίωση των εργαζομένων και μπορεί να βελτιώσει την οργανωτική ροή των εργασιών σας.

 

Στατιστική για τη σημασία της υπηρεσίας κοινωνικών πελατών:

  • Το 71% εκείνων που λαμβάνουν θετική υποστήριξη στα Social Media είναι πιθανό να συστήσουν την επιχείρηση σας σε άλλους.
  • Μόνο το 19% εκείνων που δεν λαμβάνουν καμία απάντηση είναι πιθανό να σας συστήσουν σε άλλους.
  • Οι τεχνολογικοί καταναλωτές θέλουν οι ερωτήσεις τους στο διαδίκτυο να αντιμετωπιστούν άμεσα. Το 42% αναμένει μια απάντηση μέσα σε μία ώρα.
  • Το 33% των χρηστών μάλιστα προτιμούν να επικοινωνούν με τις επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα αντί του τηλεφώνου.
  • Το 83% των ερωτηθέντων σε μια πρόσφατη έρευνα δήλωσε ότι τους άρεσε όταν μια εταιρεία απάντησε σε αυτούς μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

 

"Αν δεν σας αρέσει αυτό που λέγεται για σας, αλλάξτε τη συζήτηση."

 

Η καλή στρατηγική για την κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών διατηρεί το εμπορικό σήμα σας στη συνομιλία και δεν αφήνει τους ανταγωνιστές να μιλάνε για σας.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα. Θα δημιουργήσουμε μια στρατηγική για την υπηρεσία κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών που είναι κατάλληλη για εσάς!

Υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες που αισθάνονται ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο. 

Ο φόβος των επιθέσεων στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, ζυγίζει βαριά στο μυαλό των περισσοτέρων ανθρώπων. 

Όσοι όμως επεξεργάζονται την ψηφιακή φήμη τους, μαθαίνουν ότι υπάρχει η δυνατότητα να μετριάσουν τις επιθέσεις, ή ακόμη και να μετατρέψουν τους κριτικούς σε οπαδούς τους.

Τα Social Media έχουν ρυθμίσει πλέον το πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ αγοραστών και πωλητών.

Υπάρχει λύση για να μην αισθάνεστε αβοήθητοι.

Μπορείτε να ανακτήσετε τη δύναμή σας, αλλά μόνο αν αποφασίσετε ότι θέλετε, και στη συνέχεια να κάνετε τα απαραίτητα βήματα, αφού πρώτα απαντήσετε τις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Με ποιά φόρμουλα θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μια διοχέτευση καλών κριτικών από τους ευχαριστημένους πελάτες μας;
  • Πώς μπορούμε να ανακτήσουμε τους μη ευχαριστημένους πελάτες;
  • Τι πρέπει να γίνεται και τι όχι για να πάρουμε καλές κριτικές;
  • Ποιοι είναι οι θετικοί τρόποι με τους οποίους η αρνητική ανάδραση μπορεί να επηρεάσει την επιχείρησή μου
  • Ποιοι είναι χαρακτηρισμένοι ως "Customer Experience Manager" και ποια χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτουν για την αφοσίωση των πελατών μας στο διαδίκτυο;
  • Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να απαντήσετε σε αρνητικές κριτικές στο διαδίκτυο;
  • Ποια εργαλεία θα χρησιμοποιήσουμε για την παρακολούθηση των ιστότοπων αξιολόγησης, για να μπορούμε να ανταποκριθούμε γρήγορα;
  • Έχουμε σχεδιάσει μια πολιτική κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για τους συνεργάτες μας, έτσι ώστε όταν προκύψει κρίση, να ξέρουν τι πρέπει να κάνουν;

Ακόμα και όταν υπάρχει μια κρίση στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μπορούμε να διαμορφώσουμε ιδανικές απαντήσεις για τους πελάτες μας, με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να γίνει κατανοητό, ότι επενδύουμε στη δημιουργία ενός θετικού αποτελέσματος.

 

Εάν νιώθετε ανυπεράσπιστοι απέναντι στους ιστότοπους αξιολόγησης στο διαδίκτυο

ή δεν ελέγχετε την ψηφιακή φήμη σας, μπορούμε να βοηθήσουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας!

 

Domain Names - Ονόματα ΧώρουTo Domain Name είναι η "ταυτότητα σας στο διαδίκτυο" και είναι μοναδική!

Όποιος πληκτρολογήσει το domain σας σε έναν browser (Internet Explorer, Google Chrome, Mozzila Firefox, Safari, Opera, κτλ.) θα μεταφερθεί αυτόματα στην ιστοσελίδα σας. Κάθε domain είναι μοναδικό και είναι η διεύθυνση σας στο διαδίκτυο.

Για να κατοχυρώσετε το δικό σας domain name θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα του ονόματος που επιθυμείτε και αν αυτό δεν είναι ήδη δεσμευμένο, να το κατοχυρώσετε το συντομότερο δυνατόν. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, τότε μπορείτε να δοκιμάσετε ονόματα παρόμοια με αυτό, ή άλλα επιθυμητά ονόματα που έχετε υπόψην σας.

Έχω επιφυλάξεις για την παρουσία μου, στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης!

Η υιοθέτηση στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να έχει πολλά εμπόδια. Ανησυχίες προκύπτουν όταν μια πολύ δημόσια πλατφόρμα συγκρούεται με ανειδίκευτους ή άπειρους υπαλλήλους. Αυτές οι ανησυχίες είναι πολύ πραγματικές,  αλλά υπάρχουν λύσεις.

Βρήκαμε ότι, μέσα από τη δουλειά μας με πολλές εταιρείες, υπάρχουν 5 κοινά κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Η χρήση των κοινωνικών μέσων δεν είναι καθολική ... αλλά πλησιάζει. Το 70% του πληθυσμού των ΗΠΑ έχει πλέον τουλάχιστον ένα προφίλ κοινωνικής δικτύωσης και από αυτούς, περισσότεροι από τους μισούς, χρησιμοποιούν δύο ή περισσότερα κοινωνικά δίκτυα.

Αλλά για τις επιχειρήσεις, η υιοθεσία στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να έχει πολλά εμπόδια. Ανησυχίες προκύπτουν όταν μια πολύ δημόσια πλατφόρμα συγκρούεται με ανειδίκευτους ή άπειρους υπαλλήλους. Αυτές οι ανησυχίες είναι πολύ πραγματικές και υπάρχουν λύσεις.

Βρήκαμε ότι, μέσα από τη δουλειά μας με πολλές εταιρείες, υπάρχουν 5 κοινές ανησυχίες για τα κοινωνικά μέσα:

  • Το Άγνωστο (να φοβάσαι κάτι νέο ή ξένο είναι ένα φυσικό φαινόμενο)
  • Θα χάσουμε χρόνο και χρήμα
  • Δεν ξέρουμε τι να δημοσιεύσουμε / Θα πούμε το λάθος πράγμα
  • Οι εργαζόμενοι θα πουν / κάνουν τα λάθος πράγματα
  • Οι πωλητές θα κλέψουν τους πελάτες μας

Το πρόβλημα με το φόβο είναι ότι κρατά τους ανθρώπους κολλημένους.

Για να αποφύγουμε τον φόβο, βιώσαμε φυσικούς αμυντικούς μηχανισμούς. Οι άνθρωποι λένε πράγματα όπως ...

  • "Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι μια μανία."
  • "Τα κοινωνικά μέσα δεν λειτουργούν."
  • "Τα κοινωνικά μέσα είναι μια εισβολή της ιδιωτικής ζωής."
  • "Δεν χρειαζόμαστε κοινωνικά μέσα. Πουλάμε αρκετά. "

Το Stuck δεν είναι στρατηγική.

Η μετάβαση από το παρελθόν των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης απαιτεί σκόπιμες ενέργειες.

Η γνώση είναι ένα αντίδοτο για το φόβο και για το λόγο αυτό έχουμε επικεντρωθεί στην εξάπλωση των πληροφοριών για τα κοινωνικά μέσα, ώστε οι εταιρείες να αποκτήσουν τις γνώσεις που χρειάζονται για να δράσουν.

Όταν οι πελάτες με κοινωνική αγωνία μέσων επικοινωνούν με εμάς, η προσέγγισή μας είναι να παρέχουμε υποστήριξη στη δημιουργία μιας γραμμικής πολιτικής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και στο σχεδιασμό διαδικασιών που θα εξασφαλίσουν την ψηφιακή φήμη σας.

Μόλις εφαρμοστούν οι πολιτικές και οι διαδικασίες, εργαζόμαστε μαζί σας για να αναπτύξουμε μια στρατηγική περιεχομένου που καθορίζει τη μοναδική αξία σας, προσδιορίζει τους πελάτες στόχους και περιγράφει τους στόχους της εταιρείας.

Οι πολιτικές, οι διαδικασίες και η σταθερή στρατηγική περιεχομένου είναι η θεραπεία για το άγχος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Metadata, ΜεταδεδομέναΤα μεταδεδομένα είναι δεδομένα για τα δεδομένα. Με άλλα λόγια, είναι δεδομένα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν το περιεχόμενο ενός άλλου στοιχείου.

Ο όρος μεταδεδομένα χρησιμοποιείται συχνά στο πλαίσιο των ιστοσελίδων, όπου και περιγράφει το περιεχόμενο της σελίδας για μια μηχανή αναζήτησης.

Τα μεταδεδομένα είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τη βελτίωση του (SEO) Search Engine Optimization μιας ιστοσελίδας. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν συνήθως τα μεταδεδομένα, μαζί με ένα συνδυασμό άλλων παραγόντων, για να προσδιορίσουν τι υπάρχει σε μια ιστοσελίδα και πόσο σχετικό είναι το περιεχόμενο της, σε μια συγκεκριμένη αναζήτηση.

Κοινά μεταδεδομένα που χρησιμοποιούνται από τις περισσότερες μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνουν:

  • Περιγραφή: Αυτό το στοιχείο META περιγράφει τον τύπο του περιεχομένου που βρέθηκε σε μια σελίδα Web.
  • Τίτλος: Αυτό το στοιχείο παρέχει έναν τίτλο για το περιεχόμενο της σελίδας, η οποία εμφανίζεται από τις μηχανές αναζήτησης στα αποτελέσματα. 
  • Λέξεις-κλειδιά: Αυτό το στοιχείο παρέχει στη μηχανή αναζήτησης επιπλέον λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το περιεχόμενο που είναι στη σελίδα. το κατά πόσον οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν ακόμα αυτά τα δεδομένα είναι θέμα συζήτησης.

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top