Σας βοηθάμε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, λαμβάνοντας τα μυνήματα από τα κοινωνικά μέσα.

Οι άνθρωποι στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έχουν ωριμάσει ως κανάλι επικοινωνίας και οι άνθρωποι τα έχουν συνδυάσει στη ζωή τους και αναμένουν ότι και οι επιχειρήσεις θα κάνουν το ίδιο.

Τα κοινωνικά μέσα είναι το κανάλι το οποίο επηρεάζει σημαντικά την αγοραστική επιρροή. Μια επιτυχημένη στρατηγική στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης διατηρεί το εμπορικό σήμα (brand name) σας ζωντανό.

Ολα τα κοινωνικά μέσα δεν είναι ίδια.

Οι εταιρείες συχνά κάνουν το λάθος της ενασχόλησης τους στα κοινωνικά μέσα χωρίς κάποιο σχέδιο. Οι προσδοκίες τους δεν είναι ρεαλιστικές και όταν τελικά δεν αποκτήσουν τα αποτελέσματα που περιμένουν, χάνουν το ενδιαφέρον τους. 

Οι εταιρείες πρέπει να αποσαφηνίσουν το μήνυμά τους έτσι ώστε να εμπλέκονται σε αυτό οι υποψήφιοι πελάτες τους. Δημιουργούμε συμπαγείς στρατηγικές που περιγράφουν την ταυτότητα της μάρκας, τους σημαντικούς στόχους, τους πελάτες-στόχους και τις μοναδικές διαδικασίες για την ενσωμάτωση των κοινωνικών μέσων μέσα στον οργανισμό σας.

 

Η προσέγγιση μας είναι προσαρμοσμένη για εσάς

 

1. Προσέλκυση αγοραστικού κοινού

Η προσέλκυση αγοραστών σε αυτό το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό online τοπίο απαιτεί μια βαθιά κατανόηση της αγοράς-στόχων σας. Σας βοηθάμε να προσδιορίσετε ποιοι είναι οι πελάτες-στόχοι σας, τι τους ενδιαφέρει και πώς επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς τους.

Είναι ευρέως γνωστό ότι οι καταναλωτές αγοράζουν από ανθρώπους που τους αρέσουν και μάρκες που εμπιστεύονται. Σας βοηθάμε να προσθέτετε σταθερή αξία στις ζωές των πελατών-στόχων σας μέσω σχετικών πληροφοριών, συμβουλών εμπειρογνωμόνων και πληροφοριών και διασκεδαστικού - δημιουργικού περιεχομένου.

 

2. Εμπλακείτε στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης

Η αφοσίωση οδηγεί τα πάντα στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και εδώ είναι όπου πολλές εταιρείες αποτυγχάνουν. Αγωνίζονται με το να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν με τους οπαδούς τους μόλις συνδεθούν.

FACT: Πραγματικά πρέπει να είσαι κοινωνικός στα κοινωνικά μέσα!

Δημιουργούμε μια στρατηγική περιεχομένου ειδικά για το εμπορικό σήμα σας. Παρέχουμε τεχνικές για να εμπλέξουμε πραγματικά τους πελάτες και να τους εμπνεύσουμε να αναλάβουν δράση.

 

 

3. Μετατροπή υποψηφίων πελατών σε ενεργούς πελάτες

Η μοναδική αξία των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι η δύναμή της να προσελκύσει και να προσελκύσει εκείνους τους πελάτες που πιθανότατα θα αγοράσουν από εσάς. Η πώληση σε άτομα που πραγματικά θέλουν να ακούσουν από εσάς είναι πολύ πιο αποτελεσματική από τη διακοπή των ξένων που δεν το κάνουν.

Το στοχευόμενο περιεχόμενο ενημερώνει, εκπαιδεύει και ψυχαγωγεί. Το επόμενο βήμα είναι να παραδώσει τη σωστή προσφορά (και αξία) που βοηθά τους πελάτες σας να ολοκληρώσουν την απόφαση αγοράς τους.

 

4. Διατηρήστε τους πελάτες σας

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι το μυστικό σας όπλο στην εξυπηρέτηση πελατών.

Επί του παρόντος, το 92,5% των σημάτων δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών σχετικά με τα κοινωνικά μέσα και αυτές οι αποτυχίες μπορούν να έχουν βλαβερές συνέπειες.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών - ανεξάρτητα από το κανάλι - βασίζεται σε μια ουσιαστική, αποτελεσματική και επικεντρωμένη στην λύση ανταλλαγή μυνημάτων μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Η αυξανόμενη προτίμηση των κοινωνικών μέσων ως προτιμώμενου καναλιού απαιτεί από τον οργανισμό σας να αναθεωρήσει τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών του.

Το στοίχημα είναι μεγάλο και η ικανοποίηση του πελάτη δεν είναι κάτι που έυκολα μπορεί να αναλάβει οποιαδήποτε σύγχρονη επιχείρηση.

Μην χάνετε χρόνο και χρήματα που εκτελούν μη αποδεδειγμένες τακτικές που δεν προσθέτουν τίποτα.

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top