Στην σημερινή εποχή πα πρέπει να θεωρείται πλέον, κρίσιμο και σημαντικό, να διαχειρίζεται κάποιος προληπτικά τη φήμη της επιχείρησης του.

Τεράστιες ποσότητες πληροφοριών φτάνουν πλέον μέσω του διαδικτύου στους καταναλωτές, και ποτέ δεν ήταν ευκολότερο για τους καταναλωτές να μοιραστούν τις εμπειρίες τους για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της αγοράς.

Οι επιχειρηματίες που δεν λαμβάνουν μια επιθετική προσέγγιση για την διαχείριση της φήμης τους στο διαδίκτυο, θα μπορούσαν να βρεθούν αντιμέτωποι με διάφορα προβλήματα όσον αφορά την φήμη τους, στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.

Οι βασικές αρχές της διαχείρισης μιας online φήμης, πρέπει πλέον να αποτελούν μερικές από τις βασικές γνώσεις κάθε επιχειρηματία.

Ολα τα στελέχη πλέον (ενός brand name ή μιάς επιχείρησης κ.α.), από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, την ομάδα πωλήσεων, μέχρι και την ομάδα υποστήριξης πελατών κλπ, πρέπει τώρα να συμμετέχουν στη διαχείριση της φήμης τους.

Η διαχείριση μιας διαδικτυακής φήμης, δεν είναι πλέον μόνο πρόβλημα του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων μιας ομάδας.

 

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top