Η διαχείριση των κοινωνικών μέσων δεν αφορά μόνο την αποστολή περιεχομένου στα κανάλια κοινωνικών μέσων μιας επιχείρησης και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μια δευτερεύουσα σκέψη. Έχει εξελιχθεί σε ένας περίπλοκο και πολύπλευρο ρόλο, που λειτουργεί για να βοηθήσει μια επιχείρηση να επιτύχει τους στόχους της. 

Πολλοί υποστηρίζουν ότι η διαχείριση των κοινωνικών μέσων, δεν είναι καν δουλειά και ότι τα καθήκοντα και οι ευθύνες των κοινωνικών μέσων, είναι ευθύνη όλων. Στην πραγματικότητα όμως, οι δεξιότητες των κοινωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας καθίστανται όλο και πιο απαιτητικές σε όλα τα επίπεδα.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ένας ειδικός διαχειριστής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι:.

  • Ικανότητα παραγωγής γραφικών
    • Πρόσφατες έρευνες επιβεβαιώνουν ότι τα άρθρα με εικόνες έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, από αυτά που δεν έχουν εικόνες. Για το λόγο αυτό, είναι πιο σημαντικό από ποτέ, ο διαχειριστής των κοινωνικών μέσων σας, να έχει τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την εννοιοποίηση και τη δημιουργία εντυπωσιακών εικόνων για τα κοινωνικά σας μέσα ενημέρωσης και τις αναρτήσεις blog. Ένα καλό μάτι για το σχεδιασμό και η δυνατότητα  επεξεργασίας εικόνων είναι απαραίτητα.
  • Ικανότητα για γραφή
    • Όπως και στην παραγωγή γραφικών, οι προηγμένες δεξιότητες γραφής δεν είναι απαραίτητες. Ωστόσο, ένας διαχειριστής των κοινωνικών μέσων πρέπει να έχει καλή γνώση της γλώσσας και να έχει την ικανότητα να εκφράζεται εγγράφως και να μπορεί να διατηρήσει υψηλό επαγγελματισμό, αποφεύοντας τα ενοχλητικά γραμματικά και ορθογραφικά λάθη.
  • Νοοτροπία εξυπηρέτησης πελατών
    • Χρησιμοποιώντας τα social media, ο διαχειριστής των κοινωνικών μέσων σας πρέπει να είναι πολύ εξυπηρετικός προς τους πελάτες και να απαντάει σωστά στα ερωτήματα των πελατών. Ένας επιτυχημένος διαχειριστής των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης γνωρίζει ότι η παρουσία σας στα κοινωνικά μέσα, είναι το πρόσωπο σας στο διαδίκτυο.
  • Να κατανοεί το SEO και το μάρκετινγκ περιεχομένου
    • Για όποιον ασχολείται με την διαχείριση, την προώθηση και τη διανομή του περιεχομένου κάοποιου ιστολογίου, είναι απαραίτητη η κατανόηση του SEO και του μάρκετινγκ περιεχομένου. Θα πρέπει να έχει μια καθαρή εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο το blog και το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων ταιριάζουν με τις ταξινομήσεις στις μηχανές αναζήτησης.
  • Εμπειρία στην διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα
    • Ένας διαχειριστής κοινωνικών μέσων, θα πρέπει να έχει εμπειρία (ή να είναι πρόθυμος να μάθει), σχετικά με τις επ΄αμοιβή διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες  μάρκετινγκ, η διαφήμιση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι μία από τις δύο πρώτες προτεραιότητες για τον εμπορικό κόσμο. Οι κοινωνικές διαφημίσεις προσφέρουν επίσης τη δυνατότητα για πρωτοφανή στόχευση και τη δυνατότητα να επωφεληθούν από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ένας διαχειριστής κοινωνικών μέσων πρέπει να καταλάβει πώς να χρησιμοποιήσει κοινωνικές διαφημίσεις για να επωφεληθεί από αυτές τις ευκαιρίες.

 

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top