Πώς θα ξέρω αν είμαι έτοιμος για το μάρκετινγκ περιεχομένου;


Πολλοί άνθρωποι μεταπηδούν στο περιεχόμενο μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, αλλά στη συνέχεια συνειδητοποιούν ότι υπάρχουν πάρα πολλά εμπόδια, όσον αφορά στην οργάνωση τους, για να το διαχειριστούν με επιτυχία. Κάνοντας τέτοιες κινήσεις, απλά σπαταλούν πολύτιμους πόρους.

Παρόλο είναι πλέον ανάγκη, όλοι πρέπει να καθορίσουν εάν το μάρκετινγκ περιεχομένου ταιριάζει σε αυτούς.

Οι περισσότεροι επαγγελματίες και επιχειρηματίες, συμφωνούν ότι πρέπει να προσελκύσουν τους πελάτες τους στο διαδίκτυο, αλλά δεν είναι έτοιμοι να δεσμευτούν για την επένδυση μάρκετινγκ περιεχομένου που θα τους φέρει κάποια βήματα μπροστά.

Η αναφορά  του «δεν είμαστε έτοιμοι» είναι συνηθισμένη. Είναι σαν να κοιτάει κανείς στον καθρέφτη και να λέι: "Πω πω, πρέπει να έρθω σε φόρμα!" Ναι και σε αυτό το σημείο, είναι μόνο μια διαπίστωση. Θα πρέπει όμως κάποιος και να πάρει την απόφαση και να αναλάβει δράση. Οι περισσότεροι ποτέ δεν το κάνουν, αλλά απλά μένουν στην διαπίστωση.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι μια αγορά ώθησης.

Μην μεταπηδήσετε στο μάρκετινγκ περιεχομένου, και ειδικά στα κοινωνικά μέσα, μόνο και μόνο επειδή νομίζετε ότι πρέπει να το κάνετε. Αν έχετε κάποια αμφιβολία, αυτό μπορεί να σημαίνει και ότι δεν είναι σωστό για εσάς!.

Παρόλο που γίνεται ανάγκη, όλοι πρέπει να καθορίσουν εάν το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι κατάλληλο για αυτούς.

Δείτε κάποιους λόγους που μπορεί να σημαίνουν ότι, το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι η απάντηση σας αυτή τη στιγμή:

  • Δεν υπάρχει γραπτό σχέδιο στρατηγικής περιεχομένου.
  • Δεν υπάρχει blog της εταιρείας (είναι δύσκολο να κάνετε μάρκετινγκ περιεχομένου χωρίς περιεχόμενο).
  • Δεν υπάρχουν οι πόροι για για να δημοσιεύετε σε τακτική βάση.
  • Νιώθετε άβολα στο να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας στο διαδίκτυο.
  • Δεν έχετε τον προϋπολογισμό για να προωθήσετε το περιεχόμενο σας.
  • Η κουλτούρα της εταιρείας δεν ταιριάζει.
  • Δεν παρακολουθείτε ποιο από το περιεχόμενό σας καταναλώνεται περισσότερο και ποιο είναι το καλύτερο.
  • Δεν παρακολουθείτε το περιεχόμενο των ανταγωνιστών σας.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει μεγάλα πλεονεκτήματα - συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης ορατότητας αναζήτησης, της εμπλοκής πελατών και των εσόδων - αλλά έχει αποτέλεσμα μόνο αν είναι σωστό.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα αν είστε έτοιμοι για το μάρκετινγκ περιεχομένου και θέλετε να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να εμπλακεί με περισσότερους πελάτες!

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top