Γιατί είναι σημαντικό να έχετε καλή ψηφιακή φήμη;

Βάση πρόσφατων ερευνών, οι κριτικές στο διαδίκτυο, έχουν πολύ σημαντική επιρροή στους καταναλωτές.

  • Το ποσοστό των καταναλωτών που διαβάζουν τις κριτικές online αγγίζει το 90%.
  • Περισσότερο από το 80% των καταναλωτών, αξιολογεί από τα σχόλια στο διαδίκτυο, όσο και από προσωπικές συστάσεις.
  • Περισσότερο από το 80% των καταναλωτών, διστάζει να αγοράσει από μια επιχείρηση που έχει αρνητικές κριτικές.
  • Οι καταναλωτές είναι πιθανότερο κατά 30%, να ξοδέψουν σε μια επιχείρηση που έχει θετικές κριτικές.
  • Περισσότερο από το 90% των καταναλωτών, προτιμάει να κάνει συναλλαγή με μια τοπική επιχείρηση, η οποία έχει μια βαθμολογία στους ιστότοπους αξιολόγησης (rating websites), τουλάχιστον 4 στα 5 (4/5).

Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι σαφή. Βρισκόμαστε στην ψηφιακή εποχή - όπου η "ταυτότητα σας" δεν είναι πλέον αυτό που λέτε στους καταναλωτές ότι είναι, αλλά είναι αυτό που οι καταναλωτές λένε ο ένας στον άλλο ότι είναι - η ψηφιακή σας φήμη είναι η ζωή σας!

Εάν αυτό που λέγεται για εσάς δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική εμπειρία του πελάτη, πρέπει να αντιδράσετε!

 

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top