Το Διαδίκτυο έχει ένα τεράστιο ποσοστό δημοσιεύσεων που προστίθενται καθημερινά και εξελίσσεται ως η ισχυρότερη πηγή πληροφόρησης.

Ένα σημαντικό όφελος του Διαδικτύου είναι η δυνατότητά του να ελαχιστοποιήσει τις αποστάσεις και να παρέχει τις υπηρεσίες επικοινωνίας αποτελεσματικά και χωρίς οποιοδήποτε κόστος.

Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη που προσφέρονται από τις ευρείες αιτήσεις του Διαδικτύου είναι η επικοινωνία.

Μερικοί άνθρωποι λένε ότι «ο χρόνος είναι χρήμα», όπως και μερικοί άλλοι λένε ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος και δεν πρέπει να τον σπαταλάμε άσκοπα.

Οτιδήποτε από αυτά και αν ισχύει για σας, ένα πράγμα είναι σίγουρο: Οι σημερινές ανάγκες και τα αιτήματα της κοινωνίας σπαταλάνε το χρόνο μας, έτσι ώστε να αισθανόμαστε ότι ποτέ δεν είναι αρκετός για να κάνουμε όλα όσα πρέπει καθημερινά.

Η εμφάνιση λοιπόν του Διαδικτύου ήρθε ως σωτήρας για πολλούς στόχους που θα μας έπαιρνε ημέρες για να τις ολοκληρώσουμε. Οι δυνατότητες που μας παρέχει το Διαδίκτυο, και οι παγκόσμιες βάσεις δεδομένων εφαρμογών, κάνουν κάποιους στόχους μας πολύ ευκολότερους και λιγότερο χρονοβόρους.

 

Πλεονεκτήματα Διαφήμισης στο διαδίκτυο.

Η Διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι ένας κλάδος με τεράστια ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες εταιρίες αυξάνουν το ποσοστό των χρημάτων που διαθέτουν για τη διαφήμιση των προιόντων ή των υπηρεσιών τους στο διαδίκτυο. Οί λόγοι είναι προφανείς. Η χρήση του διαδικτύου από όλο και περισσότερους ανθρώπους, αναγκαστικά οδηγεί τις εταιρίες να ενδιαφέρονται για τη διαφήμιση τους στο διαδίκτυο.

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι εξαιρετικά σημαντική ιδιαίτερα σήμερα γιατί:
- προσεγγίζει ένα συνεχώς αυξανόμενο πληθυσμό (χρήστες του διαδικτύου).
- Είναι πάντοτε προσβάσιμη οποιαδήποτε χρονική στιγμή και διαθέσιμη από οποιοδήποτε σημείο στο κόσμο.
- Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (έντυπο, τηλεόραση, ραδιόφωνο) παρέχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα ανανέωσης των πληροφοριών, η δυνατότητα αναζήτησης και εύρεσης, καθώς και οι δυνατότητες διαλογικότητας (ευελιξία χρόνου, επανάληψη διαφήμισης, κλικ σε σημεία ενδιαφέροντος κ.α).
- Η διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής / απόδοσης.
- ο μέσος χρήστης του διαδικτύου ψάχνει για προιόντα,χρησιμοποιεί το διαδίκτυο ως εργαλείο.


Πλεονεκτήματα διαφήμισης στο Google:
- Μεγάλη κάλυψη : η αναζήτηση του Google σε συνδυασμό με τα sites του Google Search Network και Google Content Network καλύπτουν περισσότερο από το 80% των χρηστών του διαδικτύου παγκοσμίως.
- Στοχευμένη διαφήμιση : Στόχευση βάσει λέξεων κλειδιών. Επίσης, επιλεκτική στόχευση βάσει χώρας, περιοχής, γλώσσας. κ.α.. Εμφάνιση διαφημίσεων σε ημέρες και ώρες τις επιλογής μας.
Απόλυτη ελευθερία στην επιλογή του διαφημιστικού προϋπολογισμού που μπορεί να ξεκινάει και από 5 ευρώ / ημέρα.

Διαφήμιση στο Facebook
Η διαφήμιση εκεί είναι πολύ πιο φθηνή σε σχέση με το Google!Η διαφήμιση στο Facebook εμφανίζεται με τη μορφή μικρών banners (εικόνες).
Όλα τα στατιστικά δείχνουν ότι το Facebook είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο για την αύξηση του brand name recognition αλλά και το lead generation (αύξηση πιθανών πελατών).Στο Facebook υπάρχει η δυνατότητα να στοχεύσετε το target group σας όχι μόνο με βάση τη γλώσσα και τη χώρα, αλλά και με βάση το φύλο, την ηλικία, το εκπαιδευτικό επίπεδο ή ακόμα και τα ενδιαφέροντα-χόμπυ.


Η διαφήμιση σας στο Internet είναι εξαιρετικά σημαντική ιδιαίτερα σήμερα γιατί:

  • προσεγγίζει ένα συνεχώς αυξανόμενο πληθυσμό (χρήστες του διαδικτύου).

  • Είναι πάντοτε προσβάσιμη οποιαδήποτε χρονική στιγμή και διαθέσιμη από οποιοδήποτε σημείο στο κόσμο.

  • Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (έντυπο, τηλεόραση, ραδιόφωνο) παρέχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα ανανέωσης των πληροφοριών, η δυνατότητα αναζήτησης και εύρεσης, καθώς και οι δυνατότητες διαλογικότητας (ευελιξία χρόνου, επανάληψη διαφήμισης, κλικ σε σημεία ενδιαφέροντος κ.α).

  • Η διαφημιστική προβολή στο Internet σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής / απόδοσης.

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι  περισσότεροι από το 80% των καταναλωτών πραγματοποιούν έρευνα στο διαδίκτυο (συγκεντρώνουν πληροφορίες, συγκρίνουν τιμές, βρίσκουν εναλλακτικούς προμηθευτές κλπ), για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.

Επομένως, είτε διαθέτουμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας στο Internet, είτε όχι, είναι σημαντικό να έχουμε διαδικτυακή παρουσία, ούτως ώστε να εξασφαλίσουμε ότι ο υποψήφιος ενδιαφερόμενος για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, θα μπορεί να μας βρεί και μέσω του Internet

 


Like it on Facebook, +1 on Google, Tweet it or share this article on other bookmarking websites.

Κύλιση στην Αρχή