Το Διαδίκτυο έχει ένα τεράστιο ποσοστό δημοσιεύσεων που προστίθενται καθημερινά και εξελίσσεται ως η ισχυρότερη πηγή πληροφόρησης.

Ένα σημαντικό όφελος του Διαδικτύου είναι η δυνατότητά του να ελαχιστοποιήσει τις αποστάσεις και να παρέχει τις υπηρεσίες επικοινωνίας αποτελεσματικά και χωρίς οποιοδήποτε κόστος.

Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη που προσφέρονται από τις ευρείες αιτήσεις του Διαδικτύου είναι η επικοινωνία.

Μερικοί άνθρωποι λένε ότι «ο χρόνος είναι χρήμα». Μερικοί άλλοι λένε ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος και δεν πρέπει να σπαταληθεί. Οποιοσδήποτε ισχύει για σας εντούτοις, ένα πράγμα είναι αληθινό: Οι σημερινές ανάγκες και τα αιτήματα της κοινωνίας έχουν αναλάβει το χρόνο μας που αισθάνεται ότι δεν είναι αρκετός για να κάνεις όλα όσα πρέπει καθημερινά. Η εμφάνιση του γρήγορου Διαδικτύου ήρθε ως σωτήρας ζωής για πολλούς στόχους που θα διαρκούσαν ημέρες για να ολοκληρωθούν πριν. Η δυνατότητα του Διαδικτύου να αποθηκεύει υλικά, η δυνατότητά του να υπολογίζει αμέσως, και οι παγκόσμιες βάσεις δεδομένων εφαρμογής της είχαν καταστήσει τους στόχους πολύ ευκολότερους και λιγότερο χρονοβόρους σχεδόν σε κάθε βιομηχανία στον πλανήτη.

Πλεονεκτήματα Διαφήμισης στο διαδίκτυο.

Η Διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι ένας κλάδος με τεράστια ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες εταιρίες αυξάνουν το ποσοστό των χρημάτων που διαθέτουν για τη διαφήμιση των προιόντων ή των υπηρεσιών τους στο διαδίκτυο. Οί λόγοι είναι προφανείς. Η χρήση του διαδικτύου από όλο και περισσότερους ανθρώπους, αναγκαστικά οδηγεί τις εταιρίες να ενδιαφέρονται για τη διαφήμιση τους στο διαδίκτυο.

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι εξαιρετικά σημαντική ιδιαίτερα σήμερα γιατί:
- προσεγγίζει ένα συνεχώς αυξανόμενο πληθυσμό (χρήστες του διαδικτύου).
- Είναι πάντοτε προσβάσιμη οποιαδήποτε χρονική στιγμή και διαθέσιμη από οποιοδήποτε σημείο στο κόσμο.
- Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (έντυπο, τηλεόραση, ραδιόφωνο) παρέχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα ανανέωσης των πληροφοριών, η δυνατότητα αναζήτησης και εύρεσης, καθώς και οι δυνατότητες διαλογικότητας (ευελιξία χρόνου, επανάληψη διαφήμισης, κλικ σε σημεία ενδιαφέροντος κ.α).
- Η διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής / απόδοσης.
- ο μέσος χρήστης του διαδικτύου ψάχνει για προιόντα,χρησιμοποιεί το διαδίκτυο ως εργαλείο και είναι σε ηλικίες μεταξύ 18-34 ετών,δηλαδή ηλικία με εισόδημα και διάθεση για αγορές.

Πλεονεκτήματα διαφήμισης στο Google:
- Μεγάλη κάλυψη : η αναζήτηση του Google σε συνδυασμό με τα sites του Google Search Network και Google Content Network καλύπτουν περισσότερο από το 80% των χρηστών του διαδικτύου παγκοσμίως.
- Στοχευμένη διαφήμιση : Στόχευση βάσει λέξεων κλειδιών. Επίσης, επιλεκτική στόχευση βάσει χώρας, περιοχής, γλώσσας. κ.α.. Εμφάνιση διαφημίσεων σε ημέρες και ώρες τις επιλογής μας.
Απόλυτη ελευθερία στην επιλογή του διαφημιστικού προϋπολογισμού που μπορεί να ξεκινάει και από 5 ευρώ / ημέρα.

Διαφήμιση στο Facebook
Η διαφήμιση εκεί είναι πολύ πιο φθηνή σε σχέση με το Google!Η διαφήμιση στο Facebook εμφανίζεται με τη μορφή μικρών banners (εικόνες).
Όλα τα στατιστικά δείχνουν ότι το Facebook είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο για την αύξηση του brand name recognition αλλά και το lead generation (αύξηση πιθανών πελατών).Στο Facebook υπάρχει η δυνατότητα να στοχεύσετε το target group σας όχι μόνο με βάση τη γλώσσα και τη χώρα, αλλά και με βάση το φύλο, την ηλικία, το εκπαιδευτικό επίπεδο ή ακόμα και τα ενδιαφέροντα-χόμπυ.

Περισσότερες πληροφορίες: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΔιαφήμιση στο Google Πλεονεκτήματα Διαφήμισης στο Internethttp://sxeseis.gr/ad...p?page=internet
Διαφήμιση στο Facebook

 

Η διαφήμιση στο internet είναι σήμερα ο πιο αποτελεσματικός και συνάμα ο πιο οικονομικός τρόπος διαφήμισης. Είναι άξιο λόγου να αναφέρουμε πως οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο δημιουργούν τεραστίων διαστάσεων καμπάνιες στο internet. Η διαφήμιση στο internet βρίσκεται σε άνθηση τα τελευταία χρόνια, ακόμη και τα κανάλια της τηλεόρασης χρησιμοποιούν σωρηδόν το internet για να διαφημιστούνε.
Η πίτα που καταλαμβάνει η διαφήμιση στο διαδίκτυο βαίνει συνεχώς αυξανόμενη.
Στο σύνολο των χωρών της Κεντρικής Ευρώπης για πρώτη φορά η διαφήμιση στο internet πλησίασε τόσο κοντά το μέγεθος των διαφημίσεων στις εφημερίδες Έτσι , π.χ. διαπιστώθηκε ότι το ποσοστό της διαφημιστικής πίτας των Ανωνύμων Εταιριών στο internet ξεπέρασε το 2009 το 12%.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να παρουσιαστεί μια διαφήμιση στο διαδίκτυο.
- Διαφήμιση με Banner: Σημαντικοί παράγοντες απόδοσης σε μια διαφήμιση με banner είναι η σχεδίαση του ίδιου του banner και σε ποιο τμήμα της ιστοσελίδας εμφανίζεται. Η απόδοση εξαρτάται και με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας που εμφανίζεται στη διαφήμιση.
- Διαφήμιση με text link: Αυτή η διαφήμιση έχει την ίδια λειτουργία στο διαδίκτυο με το banner. Η διαφορά είναι ότι αντί για κάποιο γραφικό, έχει ένα μικρό κείμενο - περιγραφή και link για την ιστοσελίδα που διαφημίζεται.
- Διαφήμιση με μηχανές αναζήτησης: Υπάρχουν δύο τρόποι να διαφημιστεί κάποιος στις μηχανές αναζήτησης.
Ο πρώτος είναι με την πληρωμή ενός συγκεκριμένου ποσού για να βγαίνει η εταιρεία στις πρώτες θέσεις σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά στις αναζητήσεις. Ο άλλος τρόπος και κατά τη γνώμη πολλών ο καλύτερος, είναι η κατασκευή ιστοσελίδας ώστε να βγαίνει στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων για τις θέσεις κλειδιά που ενδιαφέρουν χωρίς να χρειάζονται οι πληρωμένες διαφημίσεις αλλά να βγαίνει η ιστοσελίδα, στα φυσικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.

 

Η διαφήμιση σας στο Internet είναι εξαιρετικά σημαντική γιατί προσεγγίζει ένα συνεχώς αυξανόμενο πληθυσμό (χρήστες του διαδικτύου) και γιατί σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής / απόδοσης από οποιοδήποτε άλλο μέσο διαφήμιση.

Η διαφήμιση σας στο Internet είναι εξαιρετικά σημαντική ιδιαίτερα σήμερα γιατί:

  • προσεγγίζει ένα συνεχώς αυξανόμενο πληθυσμό (χρήστες του διαδικτύου).

  • Είναι πάντοτε προσβάσιμη οποιαδήποτε χρονική στιγμή και διαθέσιμη από οποιοδήποτε σημείο στο κόσμο.

  • Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα (έντυπο, τηλεόραση, ραδιόφωνο) παρέχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα ανανέωσης των πληροφοριών, η δυνατότητα αναζήτησης και εύρεσης, καθώς και οι δυνατότητες διαλογικότητας (ευελιξία χρόνου, επανάληψη διαφήμισης, κλικ σε σημεία ενδιαφέροντος κ.α).

  • Η διαφημιστική προβολή στο Internet σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής / απόδοσης.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι το 89% των καταναλωτών πραγματοποιεί έρευνα προϊόντων στο διαδίκτυο (συγκεντρώνει πληροφορίες, ελέγχει τιμές, εναλλακτικούς προμηθευτές).

 

Επομένως, είτε διαθέτουμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας στο Internet, είτε όχι, είναι σημαντικό αφ’ ενός να έχουμε διαδικτυακή παρουσία, αφ’ετέρου να εξασφαλίσουμε ότι ο υποψήφιος ενδιαφερόμενος για τα προϊόντα ή της υπηρεσίες μας θα μας εντοπίσει και μέσω του Internet.  Αν δεν διαφημίζετε ήδη στο διαδίκτυο, μια δοκιμή αναζήτησης για υπηρεσίες ή προϊόντα σχετικά με αυτά που εσείς παρέχετε θα σας πείσει για το αν ο ανταγωνισμός σας είναι ήδη εκεί…

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top