Διαφήμιση στο διαδίκτυο

Η διαχείριση των κοινωνικών μέσων δεν αφορά μόνο την αποστολή περιεχομένου στα κανάλια κοινωνικών μέσων μιας επιχείρησης και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μια δευτερεύουσα σκέψη. Έχει εξελιχθεί σε ένας περίπλοκο και πολύπλευρο ρόλο, που λειτουργεί για να βοηθήσει μια επιχείρηση να επιτύχει τους στόχους της. 

Πολλοί υποστηρίζουν ότι η διαχείριση των κοινωνικών μέσων, δεν είναι καν δουλειά και ότι τα καθήκοντα και οι ευθύνες των κοινωνικών μέσων, είναι ευθύνη όλων. Στην πραγματικότητα όμως, οι δεξιότητες των κοινωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας καθίστανται όλο και πιο απαιτητικές σε όλα τα επίπεδα.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ένας ειδικός διαχειριστής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι:.

  • Ικανότητα παραγωγής γραφικών
    • Πρόσφατες έρευνες επιβεβαιώνουν ότι τα άρθρα με εικόνες έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, από αυτά που δεν έχουν εικόνες. Για το λόγο αυτό, είναι πιο σημαντικό από ποτέ, ο διαχειριστής των κοινωνικών μέσων σας, να έχει τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την εννοιοποίηση και τη δημιουργία εντυπωσιακών εικόνων για τα κοινωνικά σας μέσα ενημέρωσης και τις αναρτήσεις blog. Ένα καλό μάτι για το σχεδιασμό και η δυνατότητα  επεξεργασίας εικόνων είναι απαραίτητα.
  • Ικανότητα για γραφή
    • Όπως και στην παραγωγή γραφικών, οι προηγμένες δεξιότητες γραφής δεν είναι απαραίτητες. Ωστόσο, ένας διαχειριστής των κοινωνικών μέσων πρέπει να έχει καλή γνώση της γλώσσας και να έχει την ικανότητα να εκφράζεται εγγράφως και να μπορεί να διατηρήσει υψηλό επαγγελματισμό, αποφεύοντας τα ενοχλητικά γραμματικά και ορθογραφικά λάθη.
  • Νοοτροπία εξυπηρέτησης πελατών
    • Χρησιμοποιώντας τα social media, ο διαχειριστής των κοινωνικών μέσων σας πρέπει να είναι πολύ εξυπηρετικός προς τους πελάτες και να απαντάει σωστά στα ερωτήματα των πελατών. Ένας επιτυχημένος διαχειριστής των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης γνωρίζει ότι η παρουσία σας στα κοινωνικά μέσα, είναι το πρόσωπο σας στο διαδίκτυο.
  • Να κατανοεί το SEO και το μάρκετινγκ περιεχομένου
    • Για όποιον ασχολείται με την διαχείριση, την προώθηση και τη διανομή του περιεχομένου κάοποιου ιστολογίου, είναι απαραίτητη η κατανόηση του SEO και του μάρκετινγκ περιεχομένου. Θα πρέπει να έχει μια καθαρή εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο το blog και το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων ταιριάζουν με τις ταξινομήσεις στις μηχανές αναζήτησης.
  • Εμπειρία στην διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα
    • Ένας διαχειριστής κοινωνικών μέσων, θα πρέπει να έχει εμπειρία (ή να είναι πρόθυμος να μάθει), σχετικά με τις επ΄αμοιβή διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες  μάρκετινγκ, η διαφήμιση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι μία από τις δύο πρώτες προτεραιότητες για τον εμπορικό κόσμο. Οι κοινωνικές διαφημίσεις προσφέρουν επίσης τη δυνατότητα για πρωτοφανή στόχευση και τη δυνατότητα να επωφεληθούν από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ένας διαχειριστής κοινωνικών μέσων πρέπει να καταλάβει πώς να χρησιμοποιήσει κοινωνικές διαφημίσεις για να επωφεληθεί από αυτές τις ευκαιρίες.

 

Πώς θα ξέρω αν είμαι έτοιμος για το μάρκετινγκ περιεχομένου;


Πολλοί άνθρωποι μεταπηδούν στο περιεχόμενο μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, αλλά στη συνέχεια συνειδητοποιούν ότι υπάρχουν πάρα πολλά εμπόδια, όσον αφορά στην οργάνωση τους, για να το διαχειριστούν με επιτυχία. Κάνοντας τέτοιες κινήσεις, απλά σπαταλούν πολύτιμους πόρους.

Παρόλο είναι πλέον ανάγκη, όλοι πρέπει να καθορίσουν εάν το μάρκετινγκ περιεχομένου ταιριάζει σε αυτούς.

Οι περισσότεροι επαγγελματίες και επιχειρηματίες, συμφωνούν ότι πρέπει να προσελκύσουν τους πελάτες τους στο διαδίκτυο, αλλά δεν είναι έτοιμοι να δεσμευτούν για την επένδυση μάρκετινγκ περιεχομένου που θα τους φέρει κάποια βήματα μπροστά.

Η αναφορά  του «δεν είμαστε έτοιμοι» είναι συνηθισμένη. Είναι σαν να κοιτάει κανείς στον καθρέφτη και να λέι: "Πω πω, πρέπει να έρθω σε φόρμα!" Ναι και σε αυτό το σημείο, είναι μόνο μια διαπίστωση. Θα πρέπει όμως κάποιος και να πάρει την απόφαση και να αναλάβει δράση. Οι περισσότεροι ποτέ δεν το κάνουν, αλλά απλά μένουν στην διαπίστωση.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι μια αγορά ώθησης.

Content MarketingΤο μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing) σημαίνει να προσφέρετε το σωστό μήνυμα ... στον κατάλληλο πελάτη ... την κατάλληλη στιγμή.

Στην ψηφιακή εποχή, κάθε επιχείρηση πρέπει να δημιουργεί και να δημοσιεύει πρωτότυπο, υψηλής ποιότητας, χρήσιμο περιεχόμενο για να προσελκύσει πελάτες, ακόμα και εκείνους που δεν έχουν ακόμη ενεργοποιηθεί στην αγορά.

Ενώ η αξία του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μεγάλη για την εμπλοκή των πελατών, υπάρχει πρόσθετη αξία σε αυτό το περιεχόμενο, και είναι ο σημαντικότερος παράγοντας κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει δύο ξεχωριστές ενέργειες:

1) Δημιουργία & δημοσίευση περιεχομένου, και

2) Ανάπτυξη στρατηγικής για να το παρακολουθείτε.

Πολλές εταιρείες κάνουν το λάθος να παραμελούν το δεύτερο βήμα.

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε καλή ψηφιακή φήμη;

Βάση πρόσφατων ερευνών, οι κριτικές στο διαδίκτυο, έχουν πολύ σημαντική επιρροή στους καταναλωτές.

  • Το ποσοστό των καταναλωτών που διαβάζουν τις κριτικές online αγγίζει το 90%.
  • Περισσότερο από το 80% των καταναλωτών, αξιολογεί από τα σχόλια στο διαδίκτυο, όσο και από προσωπικές συστάσεις.
  • Περισσότερο από το 80% των καταναλωτών, διστάζει να αγοράσει από μια επιχείρηση που έχει αρνητικές κριτικές.
  • Οι καταναλωτές είναι πιθανότερο κατά 30%, να ξοδέψουν σε μια επιχείρηση που έχει θετικές κριτικές.
  • Περισσότερο από το 90% των καταναλωτών, προτιμάει να κάνει συναλλαγή με μια τοπική επιχείρηση, η οποία έχει μια βαθμολογία στους ιστότοπους αξιολόγησης (rating websites), τουλάχιστον 4 στα 5 (4/5).

Στην σημερινή εποχή, θεωρείται πλέον, κρίσιμο και σημαντικό, να διαχειρίζεται κάποιος προληπτικά τη φήμη της επιχείρησης του.

Τεράστιες ποσότητες πληροφοριών φτάνουν πλέον μέσω του διαδικτύου στους καταναλωτές, και ποτέ δεν ήταν ευκολότερο για τους καταναλωτές να μοιραστούν τις εμπειρίες τους για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της αγοράς.

Οι επιχειρηματίες που δεν λαμβάνουν μια επιθετική προσέγγιση για την διαχείριση της φήμης τους στο διαδίκτυο, θα μπορούσαν να βρεθούν αντιμέτωποι με διάφορα προβλήματα όσον αφορά την φήμη τους, στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.

Οι βασικές αρχές της διαχείρισης μιας online φήμης, πρέπει πλέον να αποτελούν μερικές από τις βασικές γνώσεις κάθε επιχειρηματία.

Newsletter

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.
Go to top